Aihe: SooloSkaba 30 ÄÄNESTYS
1 2 3 4
Pande
31.07.2005 09:48:39

Milloin muuten tulee sooloskaba 31? Täällä jo odotellaan.

Täälläkin jo tilusormi syyhyää.

Viikon syklit olis selkeät, viikko aikaa osallistua, viikko aikaa äänestää, viikko aikaa tehdä uusi tausta... (?) Näinhän tämä aiemminkin on suurinpiirtein mennyt.
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
Urmas Potkuri
31.07.2005 21:24:09

Hienoja ideoita täällä skabojen kehittämiseksi.
Pitäisikö noista järjestää jonkinlaista kyselyä/äänestystä, etteivät jäisi pelkiksi ideoiksi?
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni?
LesPaul70
01.08.2005 08:39:30
Sanonpa minäkin mielipiteeni tähän väliin. Noista ehdotetuista vaihtoehdoista minulle kelpaisi parhaiten se, että kaikki äänestäjät jakavat kuusi pistettä parhaaksi katsomallaan tavalla, kuitenkin max kolme pistettä per kilpailija, ja kaikki kuusi pistettä on käytettävä. Näin olisi mahdollista antaa pisteitä useammille, kun kisa on todellakin tasainen, tai sitten vaikka vain kahdelle, jos kaksi erottuu selvästi muista.

Tuo vaihtoehto, jossa voisi antaa pisteitä niin monelle kuin haluaa (ja eri äänestäjiltä voisi siis tulla eri määrä pisteitä jakoon), saattaisi houkutella taktikoimaan. Ei sillä, että väittäisin kenenkään alentuvan moiseen, mutta silti. :) Ja itselläni menisi vielä enemmän aikaa kaikkien arviointiin...

Minusta kuuden pisteen jakaminen (max 3 per kilpailija) olisi selkeä ja oikeudenmukainen systeemi, nykyistä hieman joustavampi. Seuraavan sooloskaban voisi vaikka kokeilun vuoksi vetää läpi tällaisella järjestelmällä ja siitä saatujen kokemusten perusteella sitten vaikka äänestää, kumpaa järjestelmää jatkossa halutaan käyttää. IMO.
Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die.
Urmas Potkuri
01.08.2005 11:28:48

Minusta kuuden pisteen jakaminen (max 3 per kilpailija) olisi selkeä ja oikeudenmukainen systeemi, nykyistä hieman joustavampi. Seuraavan sooloskaban voisi vaikka kokeilun vuoksi vetää läpi tällaisella järjestelmällä ja siitä saatujen kokemusten perusteella sitten vaikka äänestää, kumpaa järjestelmää jatkossa halutaan käyttää. IMO.

Järkevää. Kannatan.
Anselmi83
01.08.2005 15:09:14
Järkevää. Kannatan.

samoin.
temppiz
01.08.2005 15:21:36 (muokattu 01.08.2005 15:22:21)

kannatan.
Kytkentöjen hälvettyä tarkistamme savut. Tieto ei ole luulon väärti. Tingi laadusta - älä hinnasta. Määrä korvaa laadun. Puoliksi suunniteltu on hyvin tehty.
Samuel P.
02.08.2005 08:05:48

Kuullostaa kokeilemisen arvoiselta. Seuraan lauman mukana.
secondarymind
02.08.2005 12:35:59
Kannatin jo aikasemmin ja kannatan edelleen. Jokohan sitä kohta saatais uus skaba käyntiin?
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
Urmas Potkuri
02.08.2005 13:17:35 (muokattu 02.08.2005 13:22:42)

Jokohan sitä kohta saatais uus skaba käyntiin?

Niin. Johan tuota voisi hämmästellä uutta taustaa. Josko lienevät edelliset mestarit unohtaneet tai kiireisiä. En tiedä.
Lieneekö sitten kenelläkään valmiina tai kehitteillä mitään?
Meinaan että keltäs minä sitten ideoita varas....lainaan jos nämä skabat kuihtuvat? :D

Edit: Tarkoitin siis edelliset kakkoset unohtaneet tai kiireisiä.
Fuzzy Boner
03.08.2005 20:53:54
Hei sorry jätkät.. Mulla kauhea kiire kokoajan ja soittokamat menee bussilla ympäriämpäri maata. Pystyiskö joku muu tekee taustan vai jaksatteko odotella vielä viikkoa?
Yeah!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)