SDMF 31.07.2005 11:03:50 | |
---|
Kuka kävi mitä häh ja miten meni ? Ite olin perjantaina vaa esiintymässä mutta mutta Mahtavat vibat oli , ei mitään valittamista ! R.I.P Dimebag darrell |
Sunnuntaina olin haistelemassa meininkiä ja jäi ehkä vähän harmittamaan kun en vieraillut muina päivinä saatika aiempina kesinä. Ruukkialue on ihan tajuttoman nätti paikka - täydellinen tollaselle festivaalille. Toivottavasti ensi kesänä festivaali pysyy samassa mestassa ni menossa ollaan kyllä koko viikonlopuksi. Hyvä ja leppoisa fiilis jäi tosta. |
SDMF 01.08.2005 18:33:10 | |
---|
Sunnuntaina olin haistelemassa meininkiä ja jäi ehkä vähän harmittamaan kun en vieraillut muina päivinä saatika aiempina kesinä. Ruukkialue on ihan tajuttoman nätti paikka - täydellinen tollaselle festivaalille. Toivottavasti ensi kesänä festivaali pysyy samassa mestassa ni menossa ollaan kyllä koko viikonlopuksi. Hyvä ja leppoisa fiilis jäi tosta. joo ! siis ku sinne meni ni tuntus iha ku olis ulkomailla , jo sinne ajaessa oli helvetin hienoa maisemaa... :) R.I.P Dimebag darrell |
jazzmies 01.08.2005 22:04:06 | |
---|
joo ! siis ku sinne meni ni tuntus iha ku olis ulkomailla , jo sinne ajaessa oli helvetin hienoa maisemaa... :) Ihan kuin olisi mennyt aikakoneella vuoteen 1969 ja Woodstockiin. Oli surrealistista ostaa liput psykedelisestä lippukojusta ihmisten ollessa "väärin", tai siis "oikein" - inhimillisesti, rennosti ja omana itsenään. Vaihtoehtofestarit ovat pop. En tiennytkään että täältä löytyy näin monta rastatukkaa ja afropaitaa. Hyvä! |
SDMF 01.08.2005 23:23:16 | |
---|
Ihan kuin olisi mennyt aikakoneella vuoteen 1969 ja Woodstockiin. Oli surrealistista ostaa liput psykedelisestä lippukojusta ihmisten ollessa "väärin", tai siis "oikein" - inhimillisesti, rennosti ja omana itsenään. Vaihtoehtofestarit ovat pop. En tiennytkään että täältä löytyy näin monta rastatukkaa ja afropaitaa. Hyvä! Ai sinäki olit siellä :) Mut oli hienoa , ketään ei Arvosteltu ja kaikki oli kavereita ... huhhuh R.I.P Dimebag darrell |
elbowski 01.08.2005 23:53:33 | |
---|
Ai sinäki olit siellä :) Mut oli hienoa , ketään ei Arvosteltu ja kaikki oli kavereita ... huhhuh Minkä niminen tuo sinun bändisi on? Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 |
SDMF 02.08.2005 06:55:26 | |
---|
Minkä niminen tuo sinun bändisi on? Kaikukasti , Reggaeta . woohoo R.I.P Dimebag darrell |
tekerolant 03.08.2005 12:37:53 | |
---|
Jep, meno oli rentoa. Äänentoisto kaikuvissa sisätiloissa oli kyllä vallan kauhea. Itse soittelin rantalavalla (Rozmaring) ja se saunalavastus oli hauska. Se oli mukava chillailupaikka yleisöllekin, moni oli metakkaa paossa, useat lassten kanssa. Tällä pääasiassa akustisen musan rantalavalla tosin äänityökaluina oli Thomannin omia merkkejä yms. ja vieläpä aika päälleastutussa kunnossa. Viimeisen herkistelybiisimme aikana mikkiteline nukahti, eli taipui hitaaaaaaasti alas - onneksi juuri silloin sitä ei tarvittu. Aina kun vetää äänentoiston kanssa, tuntuu, että homma k-ee ja pahasti, kun kaikki kuulostaa niin kummalta, esim. epäolennaiset käsittelyäänet tuntuvat korostuvan yliäyräiden. Mutta kai se jotenkin meni, Suvi-Anne Siimeskin tuli vielä erikseen kiittelemään. Heh. Luomuplayers oli hyvä; rento keikka huippusoittajilta. Humppavalssirokkipumppu Pohjannaulan kiersin kaukaa. En millään ymmärrä yhtyeen suurta suosiota. Toivottavasti Etnokult ry saa ostaa alueen kunnalta ja festarin tulevaisuus olisi turvattu. Pohjan kunta näet meinaa myydä koko ruukin ja mieluummin bisneshenkiseen käyttöön. Worst things burst |
vanttera 04.08.2005 05:23:31 | |
---|
Pakko sanoa että mun mielestä tuolla festareilla on pahimmat ulkonäkönatsit ikänä. Mua katotaan aina vitun pitkään. *h4liih* |
kede 05.08.2005 12:33:15 | |
---|
Jeps, itsekin perjantaina soittelemassa ja lopun ajasta hengailemassa. Sivussa tuli katusoiton sm napattua :) Luomuplayers oli sairaan kova. Zarkus Poussa soitteli saviruukkua yms. :) |
Järvihirviö 09.08.2005 13:16:08 | |
---|
Pakko sanoa että mun mielestä tuolla festareilla on pahimmat ulkonäkönatsit ikänä. Mua katotaan aina vitun pitkään. Sama käy mullekin aina Tuskan aikoihin. Kumma juttu. |
BaariMikko 18.08.2005 00:17:06 | |
---|
Oli hienot festarit taas kerran. Nyt vasta huomasin tämän, mutta kommentoidaanpas. Paljon oli hienoja kokemuksia. Cleaning Women oli kyllä vaikuttava, mutta olis sopinut myöhäisempään ajankohtaan ehkä. Wimme oli todella vaikuttava, siis todella. Levy pitäisi hommata tämän keikan innoittamana, vaikka toisaalta jäikin fiilis, että tuommoine toimii parhaiten livenä koettuna. Kylmiä väreitä tulee moisesta. Perjantai-illan pelastus oli, väsymyksen jo alkaessa hiipiä, Afenginn. Tosi hilpeä bändi. Lauantailta jäivät mieleen Rinneradio, Pohjannaula, Silverio Mi Son & Salsa de Cuba, sekä erityisesti Pekka Kuusisto & Luomuplayers. Mahtavan rento keikka hienolta bändiltä. Niin ja tietty Dj Tixa, mieshän on spiikkiensä ansiosta elävä legenda :) Etsi rokista jatsikoriste! |