Aihe: Vahvistin reistailee
1
Juntunen
18.05.2003 13:24:25

100W Marsu-Valvestateni on alkanut reistaamaan kummallisesti. Siitä häviää ääni kun on jonkun aikaa soittanut. Kun vahvistinta käyttää kiinni ja pistää uudelleen päälle, ääni kuuluu taas.

Etuasteputki vaihtoon vai mikä?
Minä ja minun bändi. (taas uusi musanäyte)
Turpa
18.05.2003 22:41:08
Olettaisin, että se on hyvä lääke
Juntunen
19.05.2003 13:22:11

Hyvä kysymys,hevosessakin on pään ja hännän välillä parikymmentä metriä suolta ja muuta :D

HEH!

,,mutta tuo voisi olla
katkova hehku esim,jos ääni häviää pehmeästi,jos putki näkyy jostain raosta niin että hehkun näkee,niin katso miten
käy.Voipa olla muutakin ..

Ei se kovin pehmeästi häviä. Ihan yhtäkkiä vaan. Ja tuntuu, että se häviää nimenomaan vahvistimen lämmetessä. Ainakin joka kerralla se on tapahtunut isolla soittaessa.
firewall
19.05.2003 22:11:20 (muokattu 19.05.2003 22:13:23)

100W Marsu-Valvestateni on alkanut reistaamaan kummallisesti. Siitä häviää ääni kun on jonkun aikaa soittanut. Kun vahvistinta käyttää kiinni ja pistää uudelleen päälle, ääni kuuluu taas.

Etuasteputki vaihtoon vai mikä?

Sama hommeli oli aikoinaan mun 80W Valvestate kombossa. Ainut lääke loppupeleissä oli myydä koko vahvistin pois. Kyllä se usean kerran oli korjauksessa, mutta joka kerta kun pääsi taas treenikämpille sillä soittamaan, niin viimeistään kolmannen biisin kohdalla sama temppu jälleen... Mikä lie "tyyppivika"... Samanlaisia kokemuksia on myös useilla tuttavilla, joten kaippa niissä jotain perää sitten on... Tiedä sitä. Huomasin että kun vahvistimeen lyö oikein kovaa, pelaa se taas 5 minuuttia moitteettomasti =) Joskaan tätä en välttämättä suosittele kokeilemaan...
pedalinaama
20.05.2003 11:38:05
Sieltä on osia irronnut sisältä. Ne on niin surkeasti rakennettuja vehkeitä. Suotokonkkia veikkaan syyllisiksi. Pitää kolvata systeemit uusiksi. Kannattaa turvallisuuden takia jättää ammattilaiselle mikäli ei ole elektroniikka tuttua. Paras ratkaisu on silti hankkia joku oikea vahvistin.
moni on ruma jo lapsena
Juntunen
20.05.2003 14:27:26

No voihan perhana. Pitää tänään käydä vielä musaliikkeestä kysymässä, että tietäskö ne mitään lääkettä tuohon.

Ei tässä muuta, van helvetti kun alkaa muutaman päivän päästä viikon mittaiset nauhoitusessiot.

Ja keikalla kaikenlisäksi leipoi tuon. Onneksi kuitenkin jo soundchekin aikana.

Kai se on sitten uusi pönttö hommattava pikapuoliin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)