Aihe: HÄTÄTAPAUS 112 - Dave Weckl
1 2
Koplinki
31.07.2005 13:16:00
Vissii vähä kilahtan hattuu tai jotaa. Ei se mitää, on se hyvä soittaa, mut mun mielest se on aina ollu sen näkönenkii ukko, että silt vois oottaa jotaa tommost.
Koskaan ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää! Koplinki
vapauskauppias
31.07.2005 13:16:27 (muokattu 31.07.2005 13:17:14)
Minäkin sain käsityksen, että juuri Sclavisin rumpali olisi ollut tämä hankala tapaus. Wecklhän vaikutti ainakin lavalla ihan hyväntuuliselta.

Oliko tämä Sclavis ensimmäinen vai toinen esiintymisjärjestyksessä? Se toinen bändi oli omaan makuun hieman liian taiteellista kamaa. Ensimmäinen bändi oli kyllä aivan loistava!

E: -TAMA-, luepa tuo ensimmäisen sivun kirjoitukseni.
Niskamies
31.07.2005 14:10:27
Btw, eikös Wecklillä ollut 22" ja 18" basarit? Eli ei tainnut Weckl olla päivän kusipää, vaan ihan toiset rumpalit.

Oli muuten parhautta kun joku meni pyytämään nimmaria 14" Evans G1:een.
Virallisesti semi-pro!
vapauskauppias
31.07.2005 15:04:13
Minä luulen, että Wecklin basarit olivat 20" ja 16". Tämä on 100% mutua.
Niskamies
31.07.2005 15:10:26
Minä luulen, että Wecklin basarit olivat 20" ja 16". Tämä on 100% mutua.

Ja 100% bullshittiä. Basarit olivat 22"x16" ja 18"x16", Birch Custom Absolutea.
Virallisesti semi-pro!
vapauskauppias
31.07.2005 15:16:48 (muokattu 31.07.2005 15:20:57)
Ja 100% bullshittiä. Basarit olivat 22"x16" ja 18"x16", Birch Custom Absolutea.

Jep. Juuri tarkistin tuolta Yamahan sivuilta, että olin väärässä. Oliko koko setti koivua vai pelkät basarit?

E: Miksi muuten Yamahan sivuilla tuon sarjan nimeksi sanotaan Absolute Birch Nouveau, kun badgessa lukee Birch Custom Absolute?
sikanaama
31.07.2005 16:17:10
Nih. Ei se ollu Vekli joka sitä kalvoa halusi. Mutta jäipä keikka näkemättä. Ylläri pylläri. Meikä ei esiinny ellei saa immenkalvoa.
Käyn salilla vain koska rakastan sinua.
Aimo
31.07.2005 16:25:17
Ehkä muuten hienoimman kuuloinen stäkki sillä. Joku ehkäpä 18"crash ja oisko 16"china siinä päällä, en kaukaa nähnyt, mutta mahtavan kuuloinen.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
Jemo
31.07.2005 16:38:26

Joo, pahoitteluni, minäkin olin saanut väärää tietoa. Minulle soitettiin todellakin ja sanottiin tilanteen olevan se, minkä tänne ilmoitin, ja sitten kun itse alueelle hieman ennen keikkaa pääsin selitti kaverini että se olikin Sclavis Big Napolin rumpali joka ei suostunut soittamaan. Wecklin rumputeknikko oli ihan ok mies; sanoi että hän voi vaihtaa vaikka koko setin kalvot, sillä on niitä rekallinen tuolla takana. Tähän sclavisin heebo sanoi että "ehkä se saattaa sopia Dave Wecklin musaan, muttei meidän." Eikä tyypille siis tosiaan edes kelvannut clear ambassador! Piti olla coated! Saatanan diiva! Ja veti vielä niin paskan keikan että olisi saanut jättää vetämättä. Meikäläinen hankki noin 750 harmaata hiusta kun luulin että olen pelastamassa Wecklin keikkaa ja sitten se olikin joku ranskalainen free-artisti. Seittans.
Mutta Abercombie oli looooiiiistava! Näittekä Joey Baronin tekniikan? Aivan pimeä mies! Se oli parasta kun se käänti virvelin nurinpäin :D

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
Niskamies
31.07.2005 16:40:59
Jep. Juuri tarkistin tuolta Yamahan sivuilta, että olin väärässä. Oliko koko setti koivua vai pelkät basarit?

E: Miksi muuten Yamahan sivuilla tuon sarjan nimeksi sanotaan Absolute Birch Nouveau, kun badgessa lukee Birch Custom Absolute?

Koko setti oli Birch Custom Absolutea. Absolute Birch Nouveau on eri rumpu.
Virallisesti semi-pro!
vapauskauppias
31.07.2005 18:53:52 (muokattu 31.07.2005 18:55:00)
Koko setti oli Birch Custom Absolutea. Absolute Birch Nouveau on eri rumpu.

Millä tavalla rummut eroaa toisistaan? Tuossa oli ainakin Nouveau lugit tuossa Wecklin käyttämässä setissä.

Mutta Abercombie oli looooiiiistava! Näittekä Joey Baronin tekniikan? Aivan pimeä mies! Se oli parasta kun se käänti virvelin nurinpäin :D

Itsekin innostuin tuosta Abercombiesta aivan järjettömästi. Upea bändi, upea rumpali.
J. Cool
31.07.2005 20:58:00

käsittämätön juttu. se ranskalainen diivahan oli kaiken lisäksi ihan kökkö. kolisteli vaan rimmejä ja kolas ihan arvalla. aika korkeelentoisia random-säveliä heittelivät kaverit. pari kertaa osuivat samoille sävelille, muuten oli aika raskasta kuunneltavaa. koko ranskalaisbändi klarinetistia lukuunottamatta vaikutti olevan aivan hapoissa. Se electronics-äijä oli ihan huikea, kaikkine nappeineen! ja räppärijäbä heitti pari sanaa suomeakin!
O: 16" K-custom dark crash!
J. Cool
31.07.2005 21:00:43

Haa! Vapari pelasti keikan! Omakuvassa todiste.

Tilanne oli siis niin, ettei tuo kalvo ollut Wecklillä käytössä vaan kahdella ensimmäisellä bändillä. Ainakin siis toinen kahden ensimmäisen bändin rumpalista oli vaatinut juuri tuota kalvoa silläkin uhalla, että jos ei kalvoa tule, ei ole keikkaa. Sitten kyseinen rumpali oli jotain selitellyt, että jos hekään eivät esiinny, ei kyllä Wecklkaan.

En ole varma, oliko tapaus juuri tuollainen, mutta tälläisen käsityksen sain.

olis kyllä voinu ihan vapaasti jättää esiintymättä ko kaveri.
Dr.Rubber
31.07.2005 21:11:20
Näinpä siis perun puheeni Weckulista ja solvaankin sitten edellä mainituin sanoin sitä ranskalaista kullimaakaria.
Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan. - ÄM 17.02.2005 23:37:39
J. Cool
31.07.2005 21:16:16

Näinpä siis perun puheeni Weckulista ja solvaankin sitten edellä mainituin sanoin sitä ranskalaista kullimaakaria.

editoipa se teksti vielä niin että menee oikeaan osotteeseen.
C2486
31.07.2005 21:19:40 (muokattu 31.07.2005 21:21:01)

Hämmästelin hetken mielessäni että mihin se nyt lähtee snare kädessä, mies kasaa jo setin vaikka piisi on vielä puolessa, mut se tosiaan vaan käänsi virvelin ympäri. Aika kovaa uskalti Mr. Baron alakalvoon ruimia. Ja bändi oli loistava.
Eihän tätä hyväksy Puuliittokaan.
Koplinki
31.07.2005 23:01:19
Oliko tämä Sclavis ensimmäinen vai toinen esiintymisjärjestyksessä? Se toinen bändi oli omaan makuun hieman liian taiteellista kamaa. Ensimmäinen bändi oli kyllä aivan loistava!

E: -TAMA-, luepa tuo ensimmäisen sivun kirjoitukseni.

Ok. Mutta ärsyttävän näkönen tyyppi mun mielestä joka tapauksessa :P
Koskaan ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää! Koplinki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)