Super-Jari 01.07.2005 20:29:26 | |
---|
Nyt on demo kourassa ja kyllä toimii!!! Meikä oli eka ostaja lepran levymusiikissa ;)... vittu et oon kova jätkä.. toni annatko pesää? ;) Annan. Eyes tied tight forever
Mouth wired shut forever |
Tapani L 02.07.2005 12:28:48 | |
---|
Rässiähän tuo oli. Itse pidin laulutyylistä, mutta kyllä se vielä vähän aggressiivisemman kuuloista voisi olla. Ei mulla muuta kun kaikki on sanottu jo. |
Deathrace King 03.07.2005 22:42:27 | |
---|
Nyt on demo kourassa ja kyllä toimii!!! Meikä oli eka ostaja lepran levymusiikissa ;)... vittu et oon kova jätkä.. toni annatko pesää? ;) Hyvä. Ei miul oo ku muna, ja sitä ei puppelipojille jaella ;) Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
Roitto 05.07.2005 10:44:23 | |
---|
Nyt se sitten pamahti postiluukusta. Kylläpäs potkii. Kaikki edellämainittu ei välttämättä tapahdu kronologisessa järjestyksessä |
Deathrace King 11.07.2005 19:00:42 | |
---|
Lisäsin demon päätösbiisin Mindfuck:in mikseriin kuunneltavaksi. Biisi sisältää raskasta doom-riffittelyä, Judas Priest henkisen säkeistön, iskevän kertsin ja kunnon loppurevittelyt. Käykääs kuuntelemassa! www.mikseri.net/chaoscreation Kotisivut vielä työn alla, hiton hidasta puuhaa tuo vääntäminen, mutta siistit ja persoonalliset niistä aikanaan valmistuu. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
ODE 11.07.2005 19:57:36 | |
---|
Täähän on paljon tiukempaa ku se edellinen pändi. Hyvää matskua! lauluun vaan kaipais ehkä vähän enempi potkua. "Viinaa voi olla ilman hauskaa!" |
MV 11.07.2005 20:02:38 | |
---|
Onko tulossa tuskaan demoa myyntiin? "Se ei ole bändi, se on paska"
-Hanhjelm Rotten soundista |
Super-Jari 11.07.2005 20:06:03 | |
---|
Mukavasti tuossa jytyriffissä kuuluu tuo kihinä. Kielten kihinä nostaa aina pisteitä. Tämä potkii mukavasti. Rässhhh!! |
Maardi 11.07.2005 20:44:29 | |
---|
Tänään hain Levymusiikista. Loistavaa menoa! Millos on taas tarkotus heittää keikkaa täällä 05-arealla päin? |
thrashmetallisti 11.07.2005 21:07:22 | |
---|
Onko tulossa tuskaan demoa myyntiin? Joo, voisin kans ostaa sieltä. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Symbolic 11.07.2005 21:55:56 | |
---|
Uusi demo toimii pirun hyvin! Soitto on tarkkaa ja biisit hyviä kokonaisuuksia. Koitetaan järkätä sitä yhteiskeikkaa tänne Tampereelle päin tossa syksymmällä. BRUTAL DEATH/BLACK
http://www.sightless.fi |
Deathrace King 11.07.2005 22:54:58 | |
---|
Onko tulossa tuskaan demoa myyntiin? Voinhan mie ottaa niitä messiin. Pitäis sit sopia joku miitinki, yms. Tai jos näätte meikäläistä, niin tulkaa juttelee. Tänään hain Levymusiikista. Loistavaa menoa! Millos on taas tarkotus heittää keikkaa täällä 05-arealla päin? Kiitos. Lappeenrantaan järkkään Club Hammerin varmaan lokakuussa. Imatran keikasta on ollut jotain puhetta, mutta toistaiseksi epävarmaa. Uusi demo toimii pirun hyvin! Soitto on tarkkaa ja biisit hyviä kokonaisuuksia. Koitetaan järkätä sitä yhteiskeikkaa tänne Tampereelle päin tossa syksymmällä. Jätkien kanssa olis parhautta päästä taas lauteille. Ja nimenomaan Tampereelle! Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
MV 11.07.2005 23:24:56 | |
---|
Varmaan olet tulossa destructionia katsomaan...Ajattelin sihen tulla aika hyvissä ajoin odottelemaan ja ainakin luulen tunnistavani sut:) "Se ei ole bändi, se on paska"
-Hanhjelm Rotten soundista |
Ben_D 12.07.2005 00:00:15 | |
---|
Varmaan olet tulossa destructionia katsomaan...Ajattelin sihen tulla aika hyvissä ajoin odottelemaan ja ainakin luulen tunnistavani sut:) Luulis joka liimatukan raahaavan luunsa paikalle. |
Deathrace King 12.07.2005 00:24:43 | |
---|
Varmaan olet tulossa destructionia katsomaan...Ajattelin sihen tulla aika hyvissä ajoin odottelemaan ja ainakin luulen tunnistavani sut:) No tottakai! Olisi kardinaalimunaus jättää Destruction katsomatta. Bestial Invasion!!! Luulis joka liimatukan raahaavan luunsa paikalle. Kai sinne muutama siilitukkainen häröilijäkin eksyy ;) Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
Deathrace King 30.07.2005 21:00:54 | |
---|
Noisen arvostelu luettavissa: http://www.noise.fi/levyarvostelut/?id=4344 Nettisivut on vielä vaiheessa, kun niitä väsäävä kaveri oli lomailemassa Lpr:ssa reilun viikon. Noh, kasas se miulle kuitenkin uuden tietokoneen ;) Alkuviikosta käydään taas koodailemaan, joten jospa ne jossain vaiheessa tulisi sitten valmiiksi. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
elbowski 31.07.2005 17:23:09 (muokattu 31.07.2005 17:23:29) | |
---|
Perkule, työhän breikkaatte aivan justiinsa, onnea sen johdosta. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 |
Deathrace King 31.07.2005 17:39:42 | |
---|
Perkule, työhän breikkaatte aivan justiinsa, onnea sen johdosta. Jätkä näkee tulevaisuuteen.. No mikäs siinä sitten, haha! Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
Heh, voisikos sinne kotisivuille saada tabuja:D Ois kiva soitella... "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Ben_D 31.07.2005 19:36:55 | |
---|
Heh, voisikos sinne kotisivuille saada tabuja:D Ois kiva soitella... Korvakuulolta vaan... |