n-oise 30.07.2005 01:07:43 | |
---|
Nirvana mullakin. voisinpa melkein mainita Ramonesinkin, vaikka en ole kuunnellut kuin vaan 5 ekaa levyä bändiltä. eivät jaksa innostaa niin paljon kuin ennen.. ehkä nämä pienen tauon jälkeen toimivat taas. olet surrealisti, eikö niin... |
Juhani 30.07.2005 04:14:37 | |
---|
Nirvana. |
Paperilyhty 30.07.2005 09:35:15 | |
---|
Ei oikeestaan oo tullu mihinkään bändiin _ihan_ totaalista kyllästymistä. Aina joku levy tai muutama biisi jaksaa innostaa kerta toisensa jälkeen. Minulla on aika lailla sama. Tällä hetkellä en ole yhtään kiinnostunut esim. Iron Maidenista, tuntuu vähän siltä, että "nyt se loppui", mutta eilen kuulin vähän yhtä levyä ja se oli silti hyvä. Led Zeppelin II taas ei tuntunut _miltään_ ja laitoin sen kesken pois, mikä oli järkyttävää, koska se on aina ollut minusta kaikkien aikojen paras levy. Musiikista on tullut liian arkipäiväinen juttu, että ei sitä ilmankaan voi olla, mutta en minä (ikävä kyllä) enää ole yhtään niin innostunut omista musiikkijutuistani kuin aikaisemmin. Se vain menee rutiinilla, musiikista on tullut vain tapa. Se on ahdistavaa, koska en tiedä mitä muita vaihtoehtoja minulla sitten on..? Ei minulla ole mitään innostusta muitakaan asioita kohtaan, ja nyt tämäkin asia tuntuu jotenkin tyhjältä. Oikeastaan viime aikoina on mennyt vähän niin, että levyt innostaa ideana, mutta sitten kun laitan jonkun niistä soimaan, tulee vain todella kyllästynyt olo, että olen vain jotenkin väsynyt musiikkiin, enkä jaksa yhtään kuunnella sitä. En edes tiedä mitä haluaisin kuunnella. Tuntuu, että kaikki on kuultu, vaikka se ei tietenkään ole totta. Kaikessa vaan on jotain vikaa. En jaksa edes soittaa. Pitäisiköhän siintyä jonnekin häröily-suuntaan? Tämä liittyi ehkä epäsuorasti aiheeseen. "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
Mechanizm 30.07.2005 10:16:01 | |
---|
Nirvana, Doors, Rush, Cmx My Mojo Ain't Workin No More |
arancia 30.07.2005 10:18:46 (muokattu 30.07.2005 10:19:23) | |
---|
Täysin en ole kuunnellut puhki yhtäkään bändiä/artistia, mutta Apulannan ja Maj Karman kohdalla on välillä käynyt niin, että tiettyjä levyjä/biisejä ei ole pitkiin aikoihin pystynyt kuunnella läpi. Tullut vain tunne, että levy on tullut kuunneltua niin puhki, ettei siitä enää saa samalla tavalla irti kuin aiemmin. Yleensä aika auttaa tähänkin, parit kuukaudet kun jättää kuuntelematta niin kyllä taas alkaa maistumaan. Toisinaan keikka taas voi tuoda sen olotilan, että täytyy laittaa se tietty levy soimaan. Se vain menee rutiinilla, musiikista on tullut vain tapa. Se on ahdistavaa, koska en tiedä mitä muita vaihtoehtoja minulla sitten on..? Aina voi alkaa urheilemaan. :-) |
Tympee Huttunen 30.07.2005 10:25:38 | |
---|
Lake of Tearsin Crimson Cosmos-levyä tuli aikoinaan kovasti kuunneltua. Varhaisemmat (ja myöhemmät) levyt kuitenkin murskasivat illuusion yhtyeestä, eikä levy juuri koskaan soittimeeni eksy. Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Varkaan on syytä varoa. |
Juugeli 30.07.2005 11:12:32 | |
---|
Nirvana mullakin. voisinpa melkein mainita Ramonesinkin, vaikka en ole kuunnellut kuin vaan 5 ekaa levyä bändiltä. eivät jaksa innostaa niin paljon kuin ennen.. ehkä nämä pienen tauon jälkeen toimivat taas. Tutustu nyt hyvä ihminen uudempaankin Ramones-tuotantoon! Vaikkapa Pleasant Dreams, Mondo Bizarro ja viimeiseksi jäänyt Adios Amigos ovat kaikki mainioita levyjä. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Epämuusikko 30.07.2005 12:52:22 | |
---|
Se on aikuistumisen merkki kun progehörpötyksestä kasvaa ulos ;)
En tiedä, pahalta näyttää että joudun sinne lähiaikoina takaisin... Virallisesti ur-po ÄrLä #009 |
Masai-mies 30.07.2005 13:44:26 | |
---|
Led Zeppelin. Kolme vuotta en muuta kuunnellutkaan ja nyt viimesen vuoden aikana on alkanut tulla vähän korvista ulos. Jokatapauksessa yhtye on suurin suosikkini ja varmasti tulee olemaan vielä pitkään, tällähetkellä fanitus on siirtynyt erilaisen yhtyettä koskevan rihkaman ja harvinaisuuksien hankintaan. I think I'm having a good time |
Fuzzball 30.07.2005 22:23:24 (muokattu 30.07.2005 22:24:33) | |
---|
Yö..loppu innostus kun kuulin Rakkaus on lumivalkoinen humppalevyn...kasarilevyt potkii viel jotenkin.. Edit:ja tuolla edellä mainittu Apulanta..jumala pursuu korvista. "I want more than life has to offer" |
Stain 30.07.2005 23:02:51 | |
---|
Nirvana välillä, joskus taas iskee takaisin kympillä jos ei ole kuunnellut pitkään aikaan. Tällä hetkellä olen kuunnellut puhki Smashing Pumpkinsin. Noh, jospa se siitä kun iltojen pimentyessä alan kuuntelemaan Mellon Collie-levyä. Led Zeppelin on tullut kuunneltua myöskin puhki. Tai no, ainakin ne hitit. Would you believe in love at first sight,
Yes I’m certain that it happens all the time. |
janik 30.07.2005 23:05:06 | |
---|
MetallicA |
luopio 31.07.2005 02:03:44 | |
---|
Kotiteollisuus, hyviä biisejähän ne on vieläki muttei vaan enää jaksa innostaa. Liikaa kuuntelin joskus. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
bonsaicat 31.07.2005 12:03:56 | |
---|
Oho, onpa täällä puhkikuunneltuja bändejä ja levyjä!Nopeasti vilkaistuna vaikuttaa siltä, että ne teiniajan ensirakkaudet on kulutettu aika totaalisesti puhki :D Nirvana ja Metallica eivät kyllä yllätä runsaalla esiintymisellään tässä topicissa. "I enjoy looking like a tart and thinking like a politician"
-Pj Harvey |
Apulantaa ei kyllä jaksa enää millään kuunnella! Itseasiassa se kuulostaa nykyään ihan paskalta. Bändi on kuitenkin pitkänajan suosikkini.. nyt on kuitenkin niin jäässä etten tiedä tuleeko soittimeeni enää takaisin! Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
Beowulf 31.07.2005 16:57:18 | |
---|
Viestiketjun aloittajaa mukaillen voisin myös mainita Nirvanan. Eipä ole tullut kuunneltua ihan hirveästi lähiaikoina. *Ei hyvää päivää* |
Paperilyhty 31.07.2005 17:40:58 | |
---|
Aina voi alkaa urheilemaan. :-) Joo, olen itse asiassa harkinnut sauvakävelyä. Sitten mulla vois olla sellainen paita, jossa lukee "urheilu pelasti minut musiikilta". Eiku... "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
Lord of the strings 31.07.2005 21:56:22 | |
---|
Metallicaa ei tule kuunneltua yhtä aktiivisesti kuin vuosi sitten. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
pliksu 01.08.2005 09:46:05 (muokattu 01.08.2005 09:54:53) | |
---|
Lynyrd skynyrd, Black crowes, Ramones, Clash, Nirvana, Dave Lindholmin soolotuotanto, Hellacopters (uuden levyn huumakin laskeentui tehokuuntelussa muutamassa viikossa), useat punk-nimet kuten Rancid, jota tuli fanitettua ihan liiankin kanssa, suomalaiset CRI-lafkan punk-lähettiläät: Endstand (vanhempi matsku), Wasted, Manifesto jukebox, joiden levyt ilmestyessään oli täyttä nannaa, mutta kymmeniä kertoja kuunneltuna ovat aika peruskauraa.. Kaikki yllämainiutut hemmetin kovia bändejä/artisteja ja fiilikset on aina katossa kun jonkin juottolan kaiuttimista joku näiden bändien piiseistä tulee. Mutta kun levyt on pyörineet kymmeniä kertoja, niin ainakin allekirjoittaneella tekee mieli siirtyä uusien tuttavuuksien pariin. EDIT: tämän takia tuntuukin niin turhalta aina nimetä lempiartisteja. Ne tulee ja menee. Kovia nimiä on kuitenkin musiikkihistoria pullollaan ja sitä ei käy vuosien jälkeenkään minkään artistin kohdalla kieltäminen. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13 |
pliksu 01.08.2005 09:52:31 (muokattu 01.08.2005 12:07:25) | |
---|
Ei näin. Tuplapostaus. No laitetaas tähän jotain hauskaa: Teuvo Loman Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13 |