baron 29.07.2005 13:02:09 | |
---|
Hitsi, mulla ei ole ees hajua misä tein pölkkybaarit on, mut mulla on sininen lätsä päässä ja letit, joten ottakaa hihasta kiinni kun näätte eksyneen näköisen koppelon siellä.. ;o)) http://www.savonmafia.fi/terassi.htm Nuo Savon pojat käyttävät paikallista terminologiaa, mutta Pölkkybaarin virallinen nimi on Oopperaterassi ja se sijaitsee Oopperapuistossa, joksi Satamapuiston nimi oopperan ajaksi muutetaan. (Menikö oikein, Serzo ja Klunssila?) "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Sertzo S 29.07.2005 13:39:26 | |
---|
Noin se taitaa olla. |
manjaana 29.07.2005 14:56:17 | |
---|
http://www.savonmafia.fi/terassi.htm Nuo Savon pojat käyttävät paikallista terminologiaa, mutta Pölkkybaarin virallinen nimi on Oopperaterassi ja se sijaitsee Oopperapuistossa, joksi Satamapuiston nimi oopperan ajaksi muutetaan. (Menikö oikein, Serzo ja Klunssila?) Kiits Barska, oot halit ansainnut... ;oD Vanha varis vaan vikkelä.. |
Pula-Aho 29.07.2005 15:17:14 | |
---|
Taitaa tällä käskyllä lähteä parhaat poijjat jo tiistaina koppelopassiin:) Tuttavani käytti aikoinaan vastakkaisesta sukupuolesta luokittelua: riekko, pinaattiriekko ja koppelo. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
manjaana 29.07.2005 16:35:54 | |
---|
Taitaa tällä käskyllä lähteä parhaat poijjat jo tiistaina koppelopassiin:) VÄLITALU Hyvä, hyvä, hyvä, tunnenkin si teitin rynkyistä olkapäillä.. *virn* Vanha varis vaan vikkelä.. |
Basso-Aslak 30.07.2005 20:50:01 | |
---|
Näyttää nyt tällä hetkellä pahasti siltä, että tuonne hätäseen kerkeää. Jos pe. tribuutti-ensembleen mahtuu johonkin väliin niin basson tumputusta tarjoan tai kitaran pimeätä komppausta, kera stemma-kollotuksen. Mitenkäs muuten jamitus, onko aikeita ja mitä persoonakohtaisia musisointivälineitä (henkilökohtaisen instrumentin lisäksi) tarvitaan? Ja sitten: Jos joku on osallistumassa täältäpäin niin Turku - Savonlinna pikavuoro lähtee perjantaina (pikku varauksella) tuossa puolenpäivän aikaan. Jos tarttee kyytiä niin pikaviestiä sitten. "Tuon kynsiminen ei merkihe mittään!" |
Näyttää nyt tällä hetkellä pahasti siltä, että tuonne hätäseen kerkeää. Jos pe. tribuutti-ensembleen mahtuu johonkin väliin niin basson tumputusta tarjoan tai kitaran pimeätä komppausta, kera stemma-kollotuksen. Mitenkäs muuten jamitus, onko aikeita ja mitä persoonakohtaisia musisointivälineitä (henkilökohtaisen instrumentin lisäksi) tarvitaan? Ja sitten: Jos joku on osallistumassa täältäpäin niin Turku - Savonlinna pikavuoro lähtee perjantaina (pikku varauksella) tuossa puolenpäivän aikaan. Jos tarttee kyytiä niin pikaviestiä sitten. "Joukossa tyhmyys tiivistyy" Tervetuloa! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
klunssila 01.08.2005 00:10:58 | |
---|
Hääkeikka peruuntu 6.8. eli mitään tekosyytä ei enää ole. Eli oisko sielä tarvetta tämmöselle harrastuspohjanrumpalille, joka häiden myrkytys pohjalta hieman humppaakin taitaa? Olen sillä viikolla luultavasti vielä mökillä siinä Puumalassa, elikkäs aika lähellä. Voisko joku pistää jonkun tiivistelmän, mikä on meininki, kun ei millään jaksa noita sivuja läpi selailla. Eli siis klo 18.00 soittoa ja sitten mökille, jossa voi myös yöpyä vai hä!? Jos saavun kapulakassi, makuupussi, sininenlenkki ja mäyräkoira kainalossa Savonlinnan torille 5.8. klo 17.00, niin silläkö pärjää? Eikun mukaan vaan. Rummut pitänee jostain hankkia paikalle ja rumpalin paikka on auki. Ohjelma on monesti jo täällä esitetty, mutta kertaus lyhyesti: - pe 5.8. klo 17.00 sertzo & klunssila pölkkybaarin viereisellä lavalla roudaa - klo 18 soittoa noin tunti - saunaa ja makkaraa - lauantaina vapaata seurustelua ja illaksi mäntyrinteen lavalle humppaamaan. Majoitusta en voi luvata, oliko sertzolla joku varasuunnitelma "makuupussimatkailijoille"? |
Chysleri 01.08.2005 00:43:50 | |
---|
Hemmetti...voittasimpa ässä-arvasta,niin tulisin hengailemhan. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
ÄM 01.08.2005 04:34:04 | |
---|
Eiköhän se nyt niin käy, että meikäläinen saapuu paikalle ja rummuissa näin ollen myrkyttää. Mukanani saapunee myös mahdollisesti basistii, jopa kaks. Mutta mitens rummut? En ollut varsinaisesti niitä mukanani tuomassa, mutta jos muuta vaihtoehtoa ei ole, niin täytyy kai joku setti raahata. |
baron 01.08.2005 09:24:38 | |
---|
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Sertzo S 01.08.2005 11:35:20 | |
---|
Onko Klunssila hommannut ne PA:t jo Eskolta? Baronille on luvattu sieltä myös koskettimet. Mulla on puhelin vielä pimeänä, etten voi soittaa ja varmistaa. Kun latautuu akku niin soitan sulle. |
omarklah 01.08.2005 11:54:05 | |
---|
Minä tuon basson ja humppakuution. Molemmat vapaasti kaikkien bassonsoittajien käytettävissä. Pitääkö ottaa mukaan oma jatkojohto vai löytyykö sähköpistokkeita riittävästi järjestäjien puolesta ? Tää sit sanois tälleen... |
Sertzo S 01.08.2005 12:35:15 | |
---|
Minä tuon basson ja humppakuution. Molemmat vapaasti kaikkien bassonsoittajien käytettävissä. Pitääkö ottaa mukaan oma jatkojohto vai löytyykö sähköpistokkeita riittävästi järjestäjien puolesta ? Eikohän löytyne. Soitin juuri Klunnssilalle, jotta hoitaa ne PA:t paikalle ja rummutkin. Aloitamme roudauksen viimeistään klo 17.00, joten ängetkää kehiin vaan, niin saadaan homma nopeasti toimiin. |
Sertzo S 01.08.2005 12:36:40 | |
---|
Mutta mitens rummut? En ollut varsinaisesti niitä mukanani tuomassa, mutta jos muuta vaihtoehtoa ei ole, niin täytyy kai joku setti raahata. Jos joku pikkusetti mukaan noin varmuuden vuoksi, ellei ole suurta vaivaa.
|
ÄM 01.08.2005 13:27:06 | |
---|
Jos joku pikkusetti mukaan noin varmuuden vuoksi, ellei ole suurta vaivaa. Mut mitens jos Klunssila on tuomassa? Onko se varma homma? Ei muuten, mutta jos mulla tulee noita kyytiläisiä, niin voi olla vähän niin ja näin ton mahtumisen kanssa. Kyllä mä pellit ja sen semmoset toki tuon. |
Sertzo S 01.08.2005 15:00:43 (muokattu 01.08.2005 15:01:08) | |
---|
Mut mitens jos Klunssila on tuomassa? Onko se varma homma? Ei muuten, mutta jos mulla tulee noita kyytiläisiä, niin voi olla vähän niin ja näin ton mahtumisen kanssa. Kyllä mä pellit ja sen semmoset toki tuon. Odotan Klunssilan soittoa vielä tuosta kamapuolesta ja informoin sitten lisää. |
isojussi 01.08.2005 15:14:39 | |
---|
Mut mitens jos Klunssila on olemassa? Onko se varma homma? Anteeksi. Oli näköjään taas ihan pakko.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sertzo S 01.08.2005 15:23:58 | |
---|
Majoitusta en voi luvata, oliko sertzolla joku varasuunnitelma "makuupussimatkailijoille"? Hätätilanteessa jokunen voi yöpyä mökillämme, mutta matkaa n.23km, joten autolla selvin kuskein tai taksilla on sinne mentävä. Tulee kuluja näin ollen lisää. Kuitenkin ottakaa makuupussit mukaan. Muuta yöpymispaikkaa en uskalla luvata.
|
pekkajau 01.08.2005 21:59:24 | |
---|
Hätätilanteessa jokunen voi yöpyä mökillämme, mutta matkaa n.23km, joten autolla selvin kuskein tai taksilla on sinne mentävä. Tulee kuluja näin ollen lisää. Kuitenkin ottakaa makuupussit mukaan. Muuta yöpymispaikkaa en uskalla luvata. Onhan siinä matkalla kuulema joku kanala? Kirjoitin mitä kirjoitin! |