ddrum54 30.07.2005 14:02:37 | |
---|
Nonni, nyt keula kohti Äänekoskea. Siijuu... 2`n 4 |
Leper Messiah 30.07.2005 16:01:07 | |
---|
Muahahaaa. Staffipassi backstagelle. Njähähähähää. -Kamikaze Kettunen samoin, kuomaseni. jossei saa tarpeeksi hyvää paikkaa lavan edestä niin sitten backstagealueen puolelta lavan sivusta ainakin näkee. eli sinne siis tulen, mnet-paita päälläni. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8 |
Olen tulossa myös! Soitin Lippupisteeseen ja he kertoivat, että lippuja on vielä niin paljon myymättä, että portilta saa. E: Olen se paskainen wannabemuusikko(saatananhippi)teini. |
Jemo 30.07.2005 16:39:46 | |
---|
Krhm. Yhdellä Kettusen Jemolla sattuu muuten olemaan backstage-passi. Kävin eilen kättelemässä herra Weckliä! Ja, tätä ette ehkä usko, mutta pelastin tänään keikan. Noin puolituntia sitten eräs järkkäritutuista soitti näin: "Jemo, minkä kokoinen bassari sulla on?" "Kaksi bassaria löytyy (eri seteistä). 20" ja 22" on koot." "Onko ehjää takakalvoa? Weckl ei soita jollei löydy ehjää takakalvoa. (Paikallinen musiikkiliike meni kahdelta kiinni)" "Ei minulla, mutta soitanpa pari puhelua." Sitten soitin. Täytyy sanoa että nyt on itsetyytyväinen ja tärkeä olo! Mies joka pelasti Wecklin keitelejazzien keikan! Wau! *leso* *leso* *leso* -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
jussiohman 30.07.2005 18:29:39 | |
---|
Oli kyllä lähellä ettei jäänyt keikka tulematta. |
Shitmanek 30.07.2005 18:32:21 | |
---|
Oli kyllä lähellä ettei jäänyt keikka tulematta. Noh, pieni jännitys ei ole koskaan pahasta ;) |
lkx 31.07.2005 03:45:53 | |
---|
Oikeesti koko bändin kovin soittaja basisti Tom Kennedy. Tähän täytyy tarttua sen verran, että voi hyvinkin pitää paikkansa. On kelvannu Virgil Donatillekin - pestas Planet X:n levy(i)lle ja muutamalle keikallekin Weckl Bandin perusteella. Ei ole helppoa kamaa, mutta soitto toimii kuin junan vessa, sooloineen kaikkineen. Vetää myös Derek Sherinianin soololevyllä ja pirun hyvin silläkin. Sortsi vaan, kun meni vähän ohi aiheen.. ;) There is no spoon... |
Leper Messiah 31.07.2005 12:02:42 | |
---|
Krhm. Yhdellä lähdesmäen antilla sattuu muuten olemaan backstage-passi jossa on muuten nyt hra Wecklin nimmarit. Kävin eilen kättelemässä herra Weckliä ja kaikkia muitakin bändin jäseniä! tarttuipa sieltä settilistakin mukaan! Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8 |
vapauskauppias 31.07.2005 13:41:00 | |
---|
Krhm. Yhdellä Kettusen Jemolla sattuu muuten olemaan backstage-passi. Kävin eilen kättelemässä herra Weckliä! Ja, tätä ette ehkä usko, mutta pelastin tänään keikan. Noin puolituntia sitten eräs järkkäritutuista soitti näin: "Jemo, minkä kokoinen bassari sulla on?" "Kaksi bassaria löytyy (eri seteistä). 20" ja 22" on koot." "Onko ehjää takakalvoa? Weckl ei soita jollei löydy ehjää takakalvoa. (Paikallinen musiikkiliike meni kahdelta kiinni)" "Ei minulla, mutta soitanpa pari puhelua." Sitten soitin. Täytyy sanoa että nyt on itsetyytyväinen ja tärkeä olo! Mies joka pelasti Wecklin keitelejazzien keikan! Wau! *leso* *leso* *leso* -Kamikaze Kettunen Paitsi, että loppupeleissä se olin minä, joka sen keikan pelasti. :) |
Simbe 31.07.2005 20:50:28 | |
---|
Paitsi, että loppupeleissä se olin minä, joka sen keikan pelasti. :) Hieno omakuva! All the best! :) Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow" |
J. Cool 31.07.2005 21:06:47 | |
---|
Paitsi, että loppupeleissä se olin minä, joka sen keikan pelasti. :) paitsi paitsi, että finaaleissa pelastit sen ranskalaisen keikan, mikä nyt olis voinu jäädä pelastamattakin. mutta hieno ele jokatapauksessa! ;D O: 16" K-custom dark crash! |