Aihe: Missä kaikki tutut vanhat?
1 2 3 4 58 9 10 11 12
isojussi
18.05.2003 20:50:42

Enemmän kuin arvaatkaan...

EDIT, otetaanpas kantaa keskusteluun:

Tuo kategoriointi-idea olisi sinällään ihan hyvä. Paitsi että se on yksi huonoimmista ideoista pitkään aikaan.

Elä muuta virka. Ainoo, mitä kannatan, on rekisteröitymispakko. En ymmärrä, mitä hyötyä on keskustelusta, johon kaikki eivät voi osallistua - tai onha sillä nimikin: Paneeli.

Minnepä sijoittaisitte esim. minut? Mnetissä parasta on juuri ehkä se miten monenlaista porukkaa täältä löytyy ja että saa tietoa monesta eri asiasta. Toisin kuin eräät, niin minä en varsinkaan musiikillisesti halua lokeroitua mihinkään.

Tässäkin ollaan samoilla linjoilla. Olen ollut esim. sun tai Jamin kanssa samaa mieltä, erimieltä - mitä sitten? Niinkuin sanoit, eriävät mielipiteet ne just tekee tästäkin foorumin. Jos joku haluaa hymistelykerhoo pitää, perustakoon sitten itte semmosen.

Aivan älytön idea, että päättäisin vaikka nyt, että haluan keskustella vain jazztyyppien kanssa ja sulkea kaikki muut pois. Ja musastahan tässä foorumissa pääasiassa on kyse. Lokerointi vain lisäisi tätä eri musiikkityylien eriarvoisuutta ja muiden dissausta. Avarakatseisuus ei varmaan olisi Jamillekaan pahitteeksi.

Niin justiinsa! Ja eri foorumien lueskelu ja keskusteluun osallistuminen kyssäreitä ja mielipiteitä - tyhmiäkin - heittelemällä avartaa kummasti itsekunkin "maailmankatsomusta"

Niin, ja olisinko automaattisesti suljettu pois inside-piiristä, kun en miitiin ole _vielä_ osallistunut? Jamikaan ei varmaan voi sanoa etten olisi täälläkin jo jollakin tavalla vakiojäsen, vai?

Ajattelin juuri vähän aikaa sitten omalta kohdaltani samaa, kun lueskelin tätä ketjua.
Osta mut - ma olen kaupan!
Cornflake
18.05.2003 20:50:49
Jami:
Kategorioihinhan ei olisi tarkoitus ylläpidon eikä kenenkään muunkaan valita ihmisiä. Eri lokerot olisivat käyttäjän valittavissa hänen halujensa mukaan. Näin ne myös kehittyisivät palvelemaan juuri hänen tarpeitaan yhä paremmin.

Sorry, käsitin hieman väärin. Eli vapaat alueet edelleenkin.

Täten tarkennan kantaani asiasta:)

Eli: Nyt en ymmärrä miten tämä radikaalisti muuttaisi tilannetta tämänhetkisestä JA (*tärkeämpänä*) miten tämä lisäisi _ratkaisevasti_ jotain sellaista jännää joka saisi nykyiset ja ex-vakkarit pysymään täällä?

Ei mitenkään. Ideahan olisi periaatteessa sama. Toki foorumia pitääkin kehittää ja tuo voi olla ihan hyvä idis siihen kysymykseen.

Ehdottamani idea olisi oikeiden henkilöiden oikein toteutettuna uusi ja varmasti ratkaisu. Tutulle jengille oma olohuone jossa jauhaa shaissea kun kielten paksuuksista ei kokoajan irtoa juttua kuitenkaan. Toimii. Uskokaa pois.
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
Cornflake
18.05.2003 20:53:59
isojussi:
Niin justiinsa! Ja eri foorumien lueskelu ja keskusteluun osallistuminen kyssäreitä ja mielipiteitä - tyhmiäkin - heittelemällä avartaa kummasti itsekunkin "maailmankatsomusta"

Olen tismalleen samaa mieltä.

Yritän vain olla vastauksissani todella hienovarainen ja poliittinen, koska esmes Jamin ja mun keskusteluissa ruuti on aikoinaan ollut ihan liiankin kuivaa:-)
Vilhelmus
18.05.2003 20:56:17

Mun mielestä ylläpidon idea (korjatkaa jos olen väärässä) on ollut tehdä avoin foorumi KAIKILLE. Jamin malli sotii hiukan sitä vastaan..
Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori
isojussi
18.05.2003 20:57:01
Yritän vain olla vastauksissani todella hienovarainen ja poliittinen, koska esmes Jamin ja mun keskusteluissa ruuti on aikoinaan ollut ihan liiankin kuivaa:-)

No perhana, parempi keskustella kunnolla, kuin hymistellä ja lipoa.....aivan henkilökohtaisuuksiin menemättä tietysti - mä tosin olen aina rakastanut kunnon väittelyä...;-)
Cornflake
18.05.2003 20:58:49
Vilhelmus:
Mun mielestä ylläpidon idea (korjatkaa jos olen väärässä) on ollut tehdä avoin foorumi KAIKILLE. Jamin malli sotii hiukan sitä vastaan..

Aivan. Tämä on omankin ideani kantava ajatus. Mitään ei tarvitse muuttaa, eikä lisätä. Perustaa vain yksi ketju.

(Anteeksi, idea ei ole omani. Jonkun paljon fiksumman.)
Cornflake
18.05.2003 21:00:54 (muokattu 18.05.2003 21:01:19)
isojussi
No perhana, parempi keskustella kunnolla, kuin hymistellä ja lipoa.....aivan henkilökohtaisuuksiin menemättä tietysti - mä tosin olen aina rakastanut kunnon väittelyä...;-)

Jos et ole huomannut tuohan on myös minun tyylini. Suoraan tulee.

Tämä on yksi ja ainut poikkeus.
Jabbe
18.05.2003 21:02:42
Aivan. Tämä on omankin ideani kantava ajatus. Mitään ei tarvitse muuttaa, eikä lisätä. Perustaa vain yksi ketju.

Niin, ja tässähän meillä on jo sellainen ketju.
Cornflake
18.05.2003 21:27:15
Jabbe:
Niin, ja tässähän meillä on jo sellainen ketju.

Voisi olla, mutta ei toimi tältä pohjalta. Parempi pistää pystyy ihan oma.

Aluekin on väärä.
Jabbe
18.05.2003 21:28:29
Jabbe:

Voisi olla, mutta ei toimi tältä pohjalta. Parempi pistää pystyy ihan oma.

Aluekin on väärä.

Backstagelle thread: Inside.
Ylläpito voi poistaa kaikki outsiderien kirjoitukset.

Hoho.
isojussi
18.05.2003 21:45:45

Hoho.

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Teijo K.
18.05.2003 21:48:28 (muokattu 18.05.2003 21:56:17)

Hoho.

Hyvä "oletko ulkopuolinen" testi. Jos kirjoituksesi häviävät mystisesti tästä ketjusta olet ulkopuolinen.

Ja takaisin suunnittelupöydän ääreen.

Edit: Ja tämäkin juttu siis häviäisi aika pian. Itsetuhojärjestelmä käynnistetty, tuho miinus 10 sekuntia.
"You have to give some skin to get some tone.": Will Lee
Cornflake
18.05.2003 22:00:33
arva:
Hyvä "oletko ulkopuolinen" testi. Jos kirjoituksesi häviävät mystisesti tästä ketjusta olet ulkopuolinen.

Tästä kyseisestä syystä meissin on turha tuollaista ketjua perustaa. Olisi bittiavaruuden hautuumaa osastolla alta aikayksikön.
isojussi
18.05.2003 22:04:57 (muokattu 18.05.2003 22:05:11)
Tästä kyseisestä syystä meissin on turha tuollaista ketjua perustaa. Olisi bittiavaruuden hautuumaa osastolla alta aikayksikön.

Koulussa punkkarit ei tykänny, kun mä diggasin Elvistä...:-(
Tympee Huttunen
18.05.2003 22:35:52
Olen kyllä ehdottomasti sen kannalla, että tehdään tänne joku osasto jossa voi huhuilla ystäviensä ja muiden ammattimuusikoiden yms. perään. Siellä voi sitten keskustella mistä haluaa ja olla jättämättä typeriä ehdotuksia esim. Yleistä-palstalle.
Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata.
BaariMikko
18.05.2003 22:35:58

Niin, tämä ajatus vain tietyille käyttäjille tarkoitetusta alueesta on kiehtova, mutta aika lailla toteuttamiskelvoton.
Olipas typerä kommentti.
Jabbe
18.05.2003 22:38:43
Perustetaanko sitten oma pieni keskustelufoorumi, vaikka ezboardiin? Tai irc-kanava, sekin voisi olla kätevä? Tai hommataan kaikki ICQ tai MSN Messenger niin kävisi tiedon vaihto ja keskustelu niiden tärkeimpien tuttavamuusikoiden kanssa paljon helpommin.

Olisin kyllä tyytyväinen jos tästä Mnetistä saisi jonkun pro-version, että voisi suodattaa kaiken Turbo-skeidan ja aloittelijakysymykset pois.
Vilhelmus
18.05.2003 22:40:41

Perustetaanko sitten oma pieni keskustelufoorumi, vaikka ezboardiin? Tai irc-kanava, sekin voisi olla kätevä? Tai hommataan kaikki ICQ

Siis oliko tää vitsi?
Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori
Jabbe
18.05.2003 22:41:36
Siis oliko tää vitsi?

Ei. Se oli hyvä idea.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)