Aihe: Juha-Matti
1 2
volvo740
29.07.2005 10:33:50
Terse. Juha-Matin vanhoja tuotoksia 1980-luvun alusta pitäis hommata, mistä löytys? CDON.Com ei pystynyt auttamaan tällä hetkellä.
Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä.
mack the knife
29.07.2005 12:03:45
Terse. Juha-Matin vanhoja tuotoksia 1980-luvun alusta pitäis hommata, mistä löytys? CDON.Com ei pystynyt auttamaan tällä hetkellä.

Kysy jon lordilta... :)
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
jon lord
29.07.2005 12:07:13
Mulla on jossain vanha kasetti joka sisälsi sen aikaisen keikkasetin biisit. Oli siinä kaikki sen siihenastiset hitit.
mack the knife
29.07.2005 12:08:37
Mulla on jossain vanha kasetti joka sisälsi sen aikaisen keikkasetin biisit. Oli siinä kaikki sen siihenastiset hitit.

Niin mä ajattelin, olen joskus keikka-autossa jotain ehkä kuullukin. Nyt en ole ihan varma.
isojussi
29.07.2005 12:10:49
Laaavbout suun vill bii meiking ön aatör ran.....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
mack the knife
29.07.2005 12:11:45
Laaavbout suun vill bii meiking ön aatör ran.....

Ei kai se sitä yrittäny englanniksi. Mä muistan että: Vain raaaaakkkauuuuuuuus....
isojussi
29.07.2005 12:14:23
Ei kai se sitä yrittäny englanniksi. Mä muistan että: Vain raaaaakkkauuuuuuuus....

Niin oli, kuhan vaan muuton kaivelin muistojen synkkiä syövereitä.

Orggisbiisistä vois muuton löytää midin ja lyriikat netistä.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
jon lord
29.07.2005 13:27:53
Niin mä ajattelin, olen joskus keikka-autossa jotain ehkä kuullukin. Nyt en ole ihan varma.

Tais olla osastoa Maaret & Hyväkkäät ?
Tankero
29.07.2005 15:10:22

Eikö se hylätty Onnenpyöräsäkin, kun osti heti kaikki vokaalit.
jon lord
29.07.2005 16:11:45
Ihan helvatan kovaahan se veti ja korkeelta mutta melkosen hyvin ja oli muuten rauhallinen mies paitsi kerran kun se oli ostanut uuden puvun ja pisti päällensä. No se tuli puku päällä ihmisiä täynnä olevaan hotellin aulaan missä me oltiin just tauolla. Mä huusin sille kovaan ääneen että: on tainnu rippipuku jäädä vähän pieneksi. Se mökötti mulle toista viikkoa eikä puhu mitään.Mulla oli hauskaa ja toisen kerran just ennen joulua mä soitin joka biisiin joululaulun sooloksi kun kundit yllytti. Juhis ei oikein tykännyt.
Tankero
29.07.2005 17:26:14
Ihan helvatan kovaahan se veti ja korkeelta mutta melkosen hyvin ja oli muuten rauhallinen mies paitsi kerran kun se oli ostanut uuden puvun ja pisti päällensä. No se tuli puku päällä ihmisiä täynnä olevaan hotellin aulaan missä me oltiin just tauolla. Mä huusin sille kovaan ääneen että: on tainnu rippipuku jäädä vähän pieneksi. Se mökötti mulle toista viikkoa eikä puhu mitään.Mulla oli hauskaa ja toisen kerran just ennen joulua mä soitin joka biisiin joululaulun sooloksi kun kundit yllytti. Juhis ei oikein tykännyt.

HOHO
KoskPaavo
29.07.2005 17:28:13
Kerran joku porukka tuli oikein vasiten sitä keikalle katsomaan , niin Juhis sanoi bändille: " nuo on mun idoleita"
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
pekkajau
29.07.2005 21:19:49
Eikö se hylätty Onnenpyöräsäkin, kun osti heti kaikki vokaalit.

Blondi onnenpyörässä: "Ostaisin nyt vokaalin "Eee" niin kuin pilleri!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Tankero
29.07.2005 21:44:36
Blondi onnenpyörässä: "Ostaisin nyt vokaalin "Eee" niin kuin pilleri!

No voihan Fäk! ++
pekkajau
30.07.2005 01:18:46 (muokattu 30.07.2005 01:21:58)
Janne Porkka sai kenkää Onnenpyörästä sen takia kun siinä oli "ajankohtaisuus"-lauseena jotta: "Tänä vuonna kuolee yli 5 miljoona lasta nälkään!"

Yks sonkajärveläinen suoakankantaja ratkaisi siinä ohjelmassa sen tehtävän ja Porkka kohkasi siihen vaahto suupielessä jotta:"SE ON O-I-K-E-I-N! SE ON O-I-K-E-I-N!"
Tankero
30.07.2005 01:27:53
Janne Porkka sai kenkää Onnenpyörästä sen takia kun siinä oli "ajankohtaisuus"-lauseena jotta: "Tänä vuonna kuolee yli 5 miljoona lasta nälkään!"

Yks sonkajärveläinen suoakankantaja ratkaisi siinä ohjelmassa sen tehtävän ja Porkka kohkasi siihen vaahto suupielessä jotta:"S-E O-N O-I-K-E-I-N! S-E O-N O-I-K-E-I-N!"

Ihan hyvä tsoukki, mutta hyvä ystäväni Sepe, ku aikonaan pärjäilikin visassa pisti Jannelta plasmat hetkeksi sekaisin. Sepe ratkaisi tehtävän ja Janne vaahtos ja saija sanoi, että palkintona on sähköparranajokone. ja Janne jatkoi, että ONNEA PARTAKONEEN JOHDOSTA. Jolloin Sepe kysäis, että enkö minä sitä konetta saakaan. Meni uusiks se kohta nauhotuksesta.
pekkajau
30.07.2005 01:32:17
Lech Walesakin sanoi aikonaan kun vei Polski Fiatinsa pajalle että: "Puolan johto pitää uusia!"
Sertzo S
31.07.2005 02:37:16
Raittisen Jussin toteamus -muistaakseni: " Sinä se olet se Juha-Matti, mutta minä olen se mahajutti."
pekkajau
31.07.2005 02:42:59
Raittisen Jussin toteamus -muistaakseni: " Sinä se olet se Juha-Matti, mutta minä olen se mahajutti."

Olen kuullut saman!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)