Aihe: Behringer bossin varpaille
1 2 3 4 511 12 13 14 15
-septimisti-
29.07.2005 22:37:51
Jotenkin ajattelisin että behringer ei 'ryöstä' pääasiassa sitä kehitystyötä, vaan sen brändin. Näin siis näiden pedaalien tapauksessa. Suurinosa porukasta kelailee ostavansa behringerin mallistosta sen ja sen bossin pedaalin ja sitten sen e.h:n big muffin.

Yksi juttu mistä behkulle kyllä pitää antaa propsit on vainu tuoda markkinoille juuri sitä mitä ostajat kaipaavat. Tuliskohan parin vuoden päästä mulle hieno 16 raitainen digiraituri parilla huntilla.
jussimus
29.07.2005 22:38:23
Hii, varmaan ihan pikapuoliin tilaan tuolta noita pedaaleja, laskeskelin että saan acoustic modelerin, kaiun, choruksen ja eq:n 89€... nammnam

Tulis jo myyntiin...ää-ää-ääää!
trih
29.07.2005 22:44:46 (muokattu 29.07.2005 22:46:31)
Yksi juttu mistä behkulle kyllä pitää antaa propsit on vainu tuoda markkinoille juuri sitä mitä ostajat kaipaavat. Tuliskohan parin vuoden päästä mulle hieno 16 raitainen digiraituri parilla huntilla.

Eeeeii tuu :). Tulee UltraTools. Se oliskin vekkulia. Tekisivät vielä ne ProToolsin muutaman kiloeuron kiihdytinkortitkin satasen hintasiks.

Mä ostan ainaski ton tubescreamerkopion ku siinä on ne aidot trankutkin. Nii ja se on "oikean" värinenkin" :D
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
LassiÖ
29.07.2005 22:50:08
mikähän noista muuten vastaa ds-1:köstä?
IMIK #26 kalamies#17 >-)))>
ejhfi
29.07.2005 22:58:48

Niin miksi ei ja laitteen sisällä olisi aivan sama Seagate tai Maxtor kuin missä hyvänsä bränditallentimessa.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
trih
29.07.2005 23:24:22
Behkun kannattaisi harkita Ultra Rectifier täysputkinuppia. Voisi olla kova sana. Tai edes 0665 putkinuppi. Mikseivät tee näin? Ehkäpä näissä se ilman määrä hinnassa ei ole tarpeeksi iso joten ei pysty hyödyntämään...
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
Vousku
30.07.2005 00:52:27 (muokattu 30.07.2005 00:54:12)

Yksi hintojen alhaisuuden syy on pelkästään markkinointipuolella. Verrataan esim. Keskiset- kyläkauppaa. Vesa myy jotain krääsää suureen ääneen 0-katteella, mutta houkuttelee samassa asiakkaita sisälle kauppaan, jolloin ostavat muuta tilpehööriä lisäksi.
Behringer tekee itseään tunnetuksi halvoista hinnoistaan, jolloin aukeaa suurempi valikoima tuotteita kuluttajalle huomatessaan mitä kaikkea muutakin on tarjolla edullisesti

Behringerin tuotekirjo on kattava, mutta kuitenkin se on pieni nimi vielä alalla. Halpa hinta ja laillinen kilpailijoiden tuotteiden kloonaaminen on sen markkinavaltti ja varmasti osa liikestrategiaa.

Oma tuotekehitys ei varsinaisesti keksi mitään uutta, vaan tekee jo olemassa olevia tuotteita pienin modifikaatioin. Laitteet kootaan halpamaissa, jotta katteet pysyvät siedettävinä ja tuloksena on paljonkysyttyjä tuotteita.

Mitä laatuun tulee, niin vähemmän on ollut moitittavaa Behringerin valmistamista tuotteista. Kestävyys varmasti se suurin kysymysmerkki.

Mitähän helevettiä mäki tälläsiä kirjottelen ku pitäisi nukkua?
Golf ja seksi on siittä mukavia harrastuksia, että molemmista nauttii vaikkei osaisi tekniikkaa laisinkaan.
käsi
30.07.2005 01:36:46

loppujen lopuksi olen kuullut varsin vähän haukkuja behringerin kamoista. mikä onkin aika outoa, joko kukaan ei vaivaidu valittamaan halpis kamoista, mitä en usko tai sitten ne vaan on hyviä ja kestäviä. ainakin hintaansa nähden.

halpistuotteista mm. harley benton saa haukkuja koko ajan, jopa aika aloittelevat musisoijat ovat kiroilleet ostaneensa jotain paskaa nimeltä harley benton, tosin silloin tällöin sekin saa kehuja mutta harvemmin
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
JPQ
30.07.2005 03:59:22

loppujen lopuksi olen kuullut varsin vähän haukkuja behringerin kamoista. mikä onkin aika outoa, joko kukaan ei vaivaidu valittamaan halpis kamoista, mitä en usko tai sitten ne vaan on hyviä ja kestäviä. ainakin hintaansa nähden.

halpistuotteista mm. harley benton saa haukkuja koko ajan, jopa aika aloittelevat musisoijat ovat kiroilleet ostaneensa jotain paskaa nimeltä harley benton, tosin silloin tällöin sekin saa kehuja mutta harvemmin

Kyllä behringeriäkin haukutaan aika rankasti kun katselet jo muille ostastoille tällä foorumilla.
käsi
30.07.2005 05:23:01

Kyllä behringeriäkin haukutaan aika rankasti kun katselet jo muille ostastoille tällä foorumilla.

haukutaan haukutaan, mutta huomattavasti vähemmän kuin luulis mun mielestä. en kieltänytkään ettei haukuttais, mutta samoin haukutaan mm marshalleja, peaveytä jne...
tarkoitin vain että ei ne ihan paskoja tee koska se saapi jopa kehuja joistain laitteistaan, ja riippuu tetysti mihin vertaa mutta hintaluokassaan hyviä laitteita tekee.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Tympee Huttunen
30.07.2005 08:06:46
Behkun kannattaisi harkita Ultra Rectifier täysputkinuppia. Voisi olla kova sana. Tai edes 0665 putkinuppi. Mikseivät tee näin? Ehkäpä näissä se ilman määrä hinnassa ei ole tarpeeksi iso joten ei pysty hyödyntämään...

Odotellaan:) Eiköhän sieltä jossain vaiheessa näitäkin tule.
-septimisti-
12.08.2005 07:50:50
Nonni. Nyt on pari pedaalia muuttunut thomannilla vihreäksi.
trih
12.08.2005 08:08:00
Vihreitä:

BASS LIMITER ENHANCER BLE100
OVERDRIVE/DISTORTION OD100
BEHRINGER ACOUSTIC MODELER AM100
BEHRINGER BLUES OVERDRIVE BO100

Nyt joku pistää tilaukseen jos tarvis on ;)
Jucciz
12.08.2005 10:31:17
Kyllä nyt on Jukka-Pekoilla (tm) onnenpäivät!

Hei! Mikäs tää kerho on? Mulla luulis olevan asiaa tähän.
Hohhoijaa
12.08.2005 11:04:45 (muokattu 12.08.2005 11:05:59)
Hei! Mikäs tää kerho on? Mulla luulis olevan asiaa tähän.

Ei luulis. Jukka-Pekat (tm) on halpa, suomalainen kopioversio J-Boyseista.

Jukka-Pekat (tm) suosivat törkeitä kopio- ja halpismerkkejä sekä transistoriteknologiaa.
.
LassiÖ
12.08.2005 11:10:11
Tilasin eq:n ja choruksen, kuulemma lokakuussa tulee.
IMIK #26 kalamies#17 >-)))>
SirElwood
12.08.2005 11:15:51
BEHRINGER ACOUSTIC MODELER AM100

Jahas... Pitää laittaa ensikuussa tilaukseen... Kiitos tiedosta.
Igori
21.09.2005 16:50:22

Kävin tänään paikallisesta musakaupasta heräteostoksena ostamassa tuollaisen OD100 pedaalin. Minun mielestäni ihan asiallista soundia hintaansa nähden, varsinkin tuo od-osasto. ds-osasto on mielestäni kauhea. Huolestuttaa vaan tuo kestävyys, muovia kun on. Odottelen innolla milloin delay ja kompressori saapuvat myyntiin tänneppäin. Testaamani Acoustic modeller oli myös ihan jees, tosin hirveät kohinat kaupanpäällisenä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)