Niskamies 29.07.2005 00:59:06 | |
---|
Eli porukat tänne nyt yöllä tai huomenna päivällä jammailemaan. Tilaa on vielä parille-kolmelle setille, ja jo nyt löytyy kaksi settiä ja basisti(kts. omakuva). Että jos joku haluaa tulla soittelemaan, niin pirautelkaa vaikka(kattokaa numero myynti-ilmotuksista), ja tänne vain. Virallisesti semi-pro! |
HCW 29.07.2005 01:20:51 | |
---|
Dämn..miksi työ asutta nuin kaukana. Jos jossakin pääseepi jammamaan niin mää tuun heti :D IN THE SPIRIT OF RON JEREMY |
ddrum54 29.07.2005 13:08:46 | |
---|
Tullaan, tullaan. Elä hosu. : ) 2`n 4 |
miän vain 29.07.2005 13:36:30 | |
---|
Äh, jos olisin tiennyt aiemmin. Bänditreenit. Järkkää uusi tällainen pian, joohan joohan? |
Niskamies 29.07.2005 13:41:19 | |
---|
Äh, jos olisin tiennyt aiemmin. Bänditreenit. Järkkää uusi tällainen pian, joohan joohan? Pitänee järkätä jossain välissä. Meillä on hyvä tila ja äänityskamat, mutta vanhemmat eivät hirveästi diggaile n määrästä rumpusettejä kämpässä, joten pitänee valita aika jolloin he ovat jossain muualla. Virallisesti semi-pro! |
vernie 29.07.2005 14:04:22 (muokattu 29.07.2005 14:12:12) | |
---|
Pitänee järkätä jossain välissä. Meillä on hyvä tila ja äänityskamat, mutta vanhemmat eivät hirveästi diggaile n määrästä rumpusettejä kämpässä, joten pitänee valita aika jolloin he ovat jossain muualla. Mä oon mukana, jos järkkäilet jatkossa. Voidaan järjestää Paasin Starclassic-tuplasetin reunion! :) E: Lisäilen vielä korostaakseni, että tämmöiset sessiothan olisi oikeestikin ihan parhautta. Varmaan oppisi hurjasti, jos pääsisi pimputtelemaan toisten rumpaleiden kanssa. Lisäksi pääsisi testailemaan, tai ainakin kuulemaan läheltä erilaisia rumpuja ja kalvoja. Samassa yhteydessä voisi jakaa treenejä, ja soittoon liittyvä keskustelukin onnistuisi varmaan helpommin, kun demonstraatiovälineet olisivat läsnä.. |
Bacchus 29.07.2005 14:20:04 | |
---|
Eli porukat tänne nyt yöllä tai huomenna päivällä jammailemaan. Tilaa on vielä parille-kolmelle setille, ja jo nyt löytyy kaksi settiä ja basisti(kts. omakuva). Että jos joku haluaa tulla soittelemaan, niin pirautelkaa vaikka(kattokaa numero myynti-ilmotuksista), ja tänne vain. Hemmetti, ois ollu mukava tulla jamittelemaan, harmi että on duunia heti aamusta. Eihän sitä nyt voi jamitella ilman kaljaa, ja kaljanjuonnilla lipsahtaa tuo duuniin pääsy aina hieman myöhäseksi...;) Jag är en hund |
ilmottele näistä mahdollisella seuraavalla kerralla hieman etukäteen jookosta? saa kattoo jos mäki pääsisin messiin.. ;) Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Niskamies 29.07.2005 20:25:20 | |
---|
Pitänee ensi kerralla suunnitella vähän etukäteen, ja ilmoitella sitten. Virallisesti semi-pro! |
vapauskauppias 29.07.2005 21:58:41 | |
---|
Helvetti, kun tuollainen olisi upeaa. Itseasiassa juuri tänään mietin, kuinka olisi hauskaa olla rennon porukan kanssa soittelemassa ja höpöttelemässä. Ainoa, mikä siinä ahdistaisi, olisi se, että olen niin huono virittäjä ja soittaja. Toisin mukanani epävireisen huippusetin ja soittaisin sitä huonosti. Prkl. Pääsinpäs avautumaan. |
Niskamies 29.07.2005 22:02:31 | |
---|
Toisin mukanani epävireisen huippusetin ja soittaisin sitä huonosti. Prkl. Pääsinpäs avautumaan. Se olisikin tällaisen tapaamisen hyvä puoli. Lähtisit todennäköisesti kotiin iloisin mielin sekä vireessä olevan huippusetin kanssa. Virallisesti semi-pro! |
vapauskauppias 29.07.2005 22:17:06 | |
---|
Se olisikin tällaisen tapaamisen hyvä puoli. Lähtisit todennäköisesti kotiin iloisin mielin sekä vireessä olevan huippusetin kanssa. Lähtisin kotiin masentunein mielin, koska en osannut soittaa mitenkään muihin verrattuna. Lähtiessä hyvävireinen setti roudauksen aikana olisi mennyt epävireiseksi ja sen jälkeen olisi taas masentanut lisää. Lopulta olisin tullut siihen lopputulokseen, että on luultavasti parempi ostaa haulikko ja lennättää pääni lepikkoon. Olen optimisti. |
Niskamies 29.07.2005 22:20:06 | |
---|
Olen optimisti. Kamoon, ei kukaan lähde tällaisiin tapaamisiin vakavalla mielellä. Tarkoituksena on pitää hauskaa ja oppia uusia asioita. Virallisesti semi-pro! |
afro 29.07.2005 22:22:10 | |
---|
Ainoa, mikä siinä ahdistaisi, olisi se, että olen niin huono virittäjä ja soittaja. Toisin mukanani epävireisen huippusetin ja soittaisin sitä huonosti. Mullon sama. Paitsi minä vaan toisin mukanani epävireisen ja paskan aloittelijasetin ja soittaisin sitä huonosti. :) Mutta tosiaan, hauskaa olisi tuommoinen. Harmi vaan kun asun vähän korvessa. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
vapauskauppias 29.07.2005 22:49:20 | |
---|
Mullon sama. Paitsi minä vaan toisin mukanani epävireisen ja paskan aloittelijasetin ja soittaisin sitä huonosti. :) Mutta tosiaan, hauskaa olisi tuommoinen. Harmi vaan kun asun vähän korvessa. Mutta tuon epävireisen aloittelija setin huonosti soittaminen olisi paljon hyväksyttävämpää (Pitäisiköhän käyttää lainausmerkkejä?) kuin epävireisen huippusetin huonosti soittaminen. Itsekin asun erittäin korvessa, mutta siinä on mielestäni erittäin paljon hyviä puolia. Luonto ja rauha ovat minulle niin tärkeitä asioita, etten ole edes sitä ymmärtänyt ennen. Nykyään saattaa kaupunkireissuilla alkaa jopa ahdistamaan kaikki se kiire ja kaikki ne ihmiset. Olen yhdeksänkymmentäyhdeksänpilkkuyhdeksänkymmentäyhdeksän prosenttisen varma, että olet minua parempi soittaja. Minulla on ollut vain hyvää tuuria kauppojen suhteen ja olen omannut tarpeeksi pääomaa. Siten minulla on "huippusetti". Senkin saatan olla tosin kohta vaihtamassa toiseen. En minä tiedä ja se ahdistaa. |
vernie 29.07.2005 22:49:36 | |
---|
Helvetti, kun tuollainen olisi upeaa. Itseasiassa juuri tänään mietin, kuinka olisi hauskaa olla rennon porukan kanssa soittelemassa ja höpöttelemässä. Nonii! Oisko vähän. Mä oon ollut ihan mehuissani pelkästä ajatuksesta koko päivän. :D Ainoa, mikä siinä ahdistaisi, olisi se, että olen niin huono virittäjä ja soittaja. Toisin mukanani epävireisen huippusetin ja soittaisin sitä huonosti. Prkl. Pääsinpäs avautumaan. noniijustiinsa.. Mä oon saletisti ainoa jolla täällä olisi syytä negailla soittotaidottomuudesta, ja jos mä en sitä tee niin älköön kukaan muukaan. Musiikin erottaa urheilusta just se, että tämmösiä hyviä juttuja voidaan tehdä ilman, että kenellekään tulee paha mieli.. :) |
vapauskauppias 29.07.2005 22:50:03 | |
---|
Kamoon, ei kukaan lähde tällaisiin tapaamisiin vakavalla mielellä. Tarkoituksena on pitää hauskaa ja oppia uusia asioita. Totta, mutta asenteeni kusee silloin tällöin (kuten nyt). |
welho 29.07.2005 22:50:29 | |
---|
Voihan hittolainen! Tollaset jamit on justiin parhaita! On muutaman kerran rumpalikavereiten kanssa vetästy ja aina on yhtä mahtavaa! Muutaman kerran on saatu onnistumaan sellanen sessio että kaupungissa keikalla ollut nimimies on pitänyt pienen "klinikan" ja sitte jamittelut päälle!! Toimii. Monesti on kyllä jäänyt sessiot pelkästään puheasteelle. Juuri tuli mieleen että ollaan yhden rudimenttipaavon kanssa suunniteltu yhteisiä treenejä jo varmaan vuosi... Toivottavasti saadaan joskus onnistumaan. Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! |
Niskamies 29.07.2005 22:54:16 | |
---|
No, me soitettiin DimensionZ:n kanssa koko yö ja pitkälti seuraavaa päivää. Todella hauskaa kyllä oli. Virallisesti semi-pro! |
bATE bASARI 29.07.2005 23:08:54 (muokattu 29.07.2005 23:09:24) | |
---|
No, me soitettiin DimensionZ:n kanssa koko yö ja pitkälti seuraavaa päivää. Todella hauskaa kyllä oli. Alan voimaan jo pahoin jos vielä kerrot hauskuuksistanne :D |