Poikaa ahdistaa/ ei ajatuksia sanoiksi puettua saa/ Häntä masentaa/ ei tahdo elämää enää jatkaa Vanha lato odottaa/ Ei ole ongelmaa/ kuinka poika päivänsä lopettaa Kädessään paksu köysi/ jonka ullakolta löysi/ Poika astelee latoa kohti/ maailman menoa pohti Mitä poika väärin elämässään teki/ Köyteen hirttosolmun veti/ ja näin elämänsä lopetti Elikkä kommentteja, parannusehdotuksia ja nimiehdotuksia voipi laittaa. :) JepJep |
JCM 29.07.2005 20:13:41 | |
---|
Tää aihe on valitettavan loppuun purtu.. En oikein osaa tosta tekstistä sanoa mitään, mutta äkkilukemalta vaikutti toimivalta, joskin lauserakenteet hiukan otti silmään. Tee lisää!! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Schnowotski 29.07.2005 20:26:58 | |
---|
Hoo. Tämähän on selvästi kupletti reippaalla poljennolla (humoristinen riimittely). Toimii ihan ok:sti minulle, mutta ei kyllää säväytä liikaa. Kuollut ajatus aamulla: Sulka kuolleelta linnulta Tätä lähemmäs en taivasta pääse |
...And Justice For All 29.07.2005 21:07:44 | |
---|
Hmm... aihe kulunut (?) Ja riimittely vähän "lapsellisesti" toteutettu. Ihan jees. Wiikari, sait mitä halusit. :-) Mm...beer... |
_iNNoCenCe_ 29.07.2005 22:11:18 | |
---|
Itse en osaisi näin hienoa kirjoittaa, siinä varmaan kaikki mitä tästä voin sanoo... Riimitys ainakin pelaa, tosin mun mielestä riimitys on aina jotenki vieny täntyyppisten tarinoiden uskottavuuden, MUTTA se on vaiiiin mun mielipide...Lisää jotain tällasta, sä osaat!!! |
Sistis 29.07.2005 23:03:49 | |
---|
Tää aihe on valitettavan loppuun purtu.. Yhdyn täysin tähän mielipiteeseen. Teksti on varsin ansiokkaasti kirjoitettu, mutta omaperäisyys puuttuu täysin. Tai no, aihe on sellainen, että siitä on hyvin hankala kirjoittaa edes omaperäistä tekstiä. www.pirukange.net
www.mikseri.net/pirukange
Progeilevaa suomalaista taide-rockia. |
Kaleface 04.08.2005 19:06:14 (muokattu 04.08.2005 19:06:27) | |
---|
Toisaalta tietty Viikate-henkinen suoruus kyllä viehättää tuossa. Jos tämän Mitä poika väärin elämässään teki/ Köyteen hirttosolmun veti/ ja näin elämänsä lopetti vaihtaisi vähemmän korniksi ja vastaamaan alun hivenen ironista sävyä niin toimisi paremmin. "Juodaan nyt kun kerran kaljaa on." |
wiikari 04.08.2005 21:45:25 | |
---|
Toisaalta tietty Viikate-henkinen suoruus kyllä viehättää tuossa. Jos tämän
vaihtaisi vähemmän korniksi ja vastaamaan alun hivenen ironista sävyä niin toimisi paremmin. Olisikos jonkinlaista ehdotusta kuinka pitäisi lopun olla? "Älä ole tuhma. Tuhmat joutuu vankilaan."
"Se on litistetty lätistetty puristettu kuristettu möyhennetty mouhennettu! Se on aivan LITTEÄ. Onpa lystikäs makkara!"
Lastenkirja, Richard Scarry: Hauska, hauska maailma |
Sussu 07.08.2005 13:35:44 | |
---|
No siis ystäväni wiikari nyt teen sen mitä kauan odotit. :D ;D Siis tää on ite asias aika hyvä. :) Parempi ku mun mitkään tekemät. Mut Eikö vain wiikari et tää meijän bändin kitaristi on niin lapsellinen ettei sille kelpaa mikään joten rupee kehittelee lisää. jospa niitä sitten vaik sais lauluiksi tehtyä. :D ;D elämä on.. perseestä..!! |
Kaleface 07.08.2005 20:03:05 (muokattu 07.08.2005 20:03:24) | |
---|
Olisikos jonkinlaista ehdotusta kuinka pitäisi lopun olla? Saat ratkaista sen itse :) jonka ullakolta löysi maailman menoa pohti Plus että nämä kun vielä vaihtaisi vähemmän itsetarkoituksellisilta loppusointuriimeiltä vaikuttaviksi. Mutta nämä ovat vain minun näkemyksiäni ilman mitään syvällisempiä pätevyyksiä taustallaan. "Juodaan nyt kun kerran kaljaa on." |
wiikari 07.08.2005 21:43:06 | |
---|
No siis ystäväni wiikari nyt teen sen mitä kauan odotit. :D ;D Siis tää on ite asias aika hyvä. :) Parempi ku mun mitkään tekemät. Mut Eikö vain wiikari et tää meijän bändin kitaristi on niin lapsellinen ettei sille kelpaa mikään joten rupee kehittelee lisää. jospa niitä sitten vaik sais lauluiksi tehtyä. :D ;D Laitahan joskus niitä sun tekemiäs tänne kanssa. Eivät ne ole yhtään sen huonompia. On muuten jo aluillaan pari uutta piisiä. Katsotaan saisko niistä jotain aikaseks. :) "Älä ole tuhma. Tuhmat joutuu vankilaan." |
wiikari 07.08.2005 21:46:20 | |
---|
Saat ratkaista sen itse :)
Plus että nämä kun vielä vaihtaisi vähemmän itsetarkoituksellisilta loppusointuriimeiltä vaikuttaviksi. Mutta nämä ovat vain minun näkemyksiäni ilman mitään syvällisempiä pätevyyksiä taustallaan. Voinhan mä yrittää muutella tuota alkuperäistä, mutta.. Kaikkien mielipiteet otetaan huomioon :) "Älä ole tuhma. Tuhmat joutuu vankilaan." |