Aihe: Alice in Chains
1 2 3 4 58 9 10 11 1255 56 57 58 59
miscage
28.07.2005 22:32:30
Niin, psychotic break on se ehkä selkein esimerkki niistä,. Vitun alakuloinen ja masentunut laulu. Laynen arvoinen ja tunnelma välittyy konkreettisesti.

Todellakin. Hemmetin kova ja raskas biisi.
Kumpi ois vittumaisempi?
a) Olla jouluna ilman joulukuusta vai
b) Saada nuuttipukkireissulla jostain talosta appelsiineja? Kuuntele Reflection Of Mind
käsi
28.07.2005 23:57:53

Todellakin. Hemmetin kova ja raskas biisi.

ahdistavin biisi levyllä mun mielestä!!! ei sillä levyllä tosin ole oikeastaan yhtään biisiä joka olisi kovin iloinen.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
MrQ
29.07.2005 09:30:45
ahdistavin biisi levyllä mun mielestä!!! ei sillä levyllä tosin ole oikeastaan yhtään biisiä joka olisi kovin iloinen.

No ei todellakaan. Mä en ole kertaakaan pystynyt kuuntelemaan mitään kanttarellin tuotoksia, edes AIC:n aikaisia levyllistä putkeen läpi. Etenkään Alice in chainsia tai degradation tripiä.
Kusse
29.07.2005 16:11:42

Varmasti aika moni biisi tarkoitettu alunperin Laynen laulettavaksi. Pig charmer on kyllä aika ikävä biisi.
I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell.
meanbone
29.07.2005 17:14:32
No ei todellakaan. Mä en ole kertaakaan pystynyt kuuntelemaan mitään kanttarellin tuotoksia, edes AIC:n aikaisia levyllistä putkeen läpi. Etenkään Alice in chainsia tai degradation tripiä.

Kieltämättä tuo Degradation trip on kerralla kova pala purtavaksi ainakin jos kuuntelee kummankin lätyn putkeen. Silti aivan loistava kokonaisuus.
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
meanbone
29.07.2005 17:19:35 (muokattu 29.07.2005 17:31:40)
Kyllä kyllä, samaa mieltä. (Tosin vain yhden cd:n version kuulleena)

Mielenkiinnolla odotan Jerryn seuraavia siirtoja, onko kellään mitään hajua tuosta Cardboard Vampyres-proggiksesta? Millaista musaa jne? jerryn tuntien mitään ilosanomaa tuskin levitetään...

Mä olen ymmärtänyt, että tuo Cardboard Vampyres vetää covereita. En tiedä sitten olenko väärässä.

EDIT: Ja sivuilla kerrotaan, että syksyllä valmistuu uusi Jerry Cantrell-albumi.
http://www.jerrycantrell.com/
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
miscage
29.07.2005 17:41:14
Mä olen ymmärtänyt, että tuo Cardboard Vampyres vetää covereita. En tiedä sitten olenko väärässä.

EDIT: Ja sivuilla kerrotaan, että syksyllä valmistuu uusi Jerry Cantrell-albumi.
http://www.jerrycantrell.com/

Ohoh, huonostipa olen lukenut. No, taas yksi syy elää syksyyn.
Kumpi ois vittumaisempi?
b) Saada nuuttipukkireissulla jostain talosta appelsiineja? Kuuntele Reflection Of Mind
käsi
29.07.2005 20:59:37

Kyllä kyllä, samaa mieltä. (Tosin vain yhden cd:n version kuulleena)

Mielenkiinnolla odotan Jerryn seuraavia siirtoja, onko kellään mitään hajua tuosta Cardboard Vampyres-proggiksesta? Millaista musaa jne? jerryn tuntien mitään ilosanomaa tuskin levitetään...

tuo cardboard vampyres on kai jokaiselle bändin jäsenelle terapia/hauskuttelu prokkis. vakavasti he sitä tekevät mutta haluavat vain soittaa covereita joista ne tekee omanlaisia versioita. ja vähemmän tunnettuja biisejä soittavat.

on niilä ollut jossain seteissä kai omien vanhojen bändien biisejäkin jossain vaiheessa. tuskin koskaan tuolla projektilla mitään levyä tai suurempaa turneeta tekee.
miscage
31.07.2005 00:14:01 (muokattu 31.07.2005 00:21:46)
Now playing Love Hate Loven liveversio...ai että. Munissa asti tuntuu kun Layne laulaa "You told me, I`m the only one"
Vittu että osaa olla hieno bändi, paras ikinä, ehkä, todennäköisesti.

EDIT: Nyt alkoi harmittaa kun en viime kesänä ostanut huuto.netistä AIC-vinyylisinkkuja. Sattui olemaan paljon löysää rahaa jne., mutta jostain syystä en sitten jaksanut huutaa niistä.

Nyt ei sitten ole rahaa ostaa.
Kumpi ois vittumaisempi?
käsi
31.07.2005 03:42:34

Now playing Love Hate Loven liveversio...ai että. Munissa asti tuntuu kun Layne laulaa "You told me, I`m the only one"
Vittu että osaa olla hieno bändi, paras ikinä, ehkä, todennäköisesti.

EDIT: Nyt alkoi harmittaa kun en viime kesänä ostanut huuto.netistä AIC-vinyylisinkkuja. Sattui olemaan paljon löysää rahaa jne., mutta jostain syystä en sitten jaksanut huutaa niistä.

Nyt ei sitten ole rahaa ostaa.

olis hienoja noi vinyylit jos niitä jostain saisi vielä käsiin
käsi
10.05.2006 13:54:33

onko täällä paljonkin lähtijöitä provinssiin katsomaan AIC:n keikkaa?

eihän se ilman laneyta ole se sama bändi mutta en ole ikinä bändiä livenä nähnyt ja siksi nyt houkuttaisi ajatus nähdä, mutta samalla on kaamea pelko siitä että tuhoutuuko oma päänsisällä oleva kuva bändistä kun sen näkee näin vuosien jälkeen livenä eri laulajalla.
Nita Nitro
10.05.2006 14:09:26

Menossa ollaan.

samalla on kaamea pelko siitä että tuhoutuuko oma päänsisällä oleva kuva bändistä kun sen näkee näin vuosien jälkeen livenä eri laulajalla.

Tuhoutuuhan se.
mystische!
käsi
10.05.2006 14:18:39

Menossa ollaan.

Tuhoutuuhan se.

niinpä:( nojoo, on se siti mahtava nähdä livenä. fanitan kuitenkin cantrellia myös, aic:n tuotosten ohella. tehnyt hyvät soololevyt
hjukke
10.05.2006 16:53:15 (muokattu 10.05.2006 16:54:56)

Provinssiin. Kyllä. Tuhoutuu. Mutta ei odoteta liikoja niin luultavasti hyvinkin hieno meininki :)
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
Keke Urlaub
10.05.2006 17:44:32

eihän se ilman laneyta ole se sama bändi mutta en ole ikinä bändiä livenä nähnyt ja siksi nyt houkuttaisi ajatus nähdä, mutta samalla on kaamea pelko siitä että tuhoutuuko oma päänsisällä oleva kuva bändistä kun sen näkee näin vuosien jälkeen livenä eri laulajalla.

Aattelin käydä tsekkaamassa. Pitää kyl lähteä lauantaina takasi pohojoosee.
What´s this funk that you call junk To me it´s just monkey business
käsi
10.05.2006 18:14:12

saan kait just sen perjantai päivän vaan vapaaksi ja sitten lauantaina pitää olla jo töissä.
kyuss
11.05.2006 06:23:14 (muokattu 11.05.2006 06:23:46)
Onhan siinä aika hyvä kitaristi, vaikka laulaja onkin henkensä heittänyt. R.I.P. Siis jotain kateltavaa sentään.

Dirt on kyllä yks kaikkeuden kovimmista levyistä.
paavi
11.05.2006 11:51:52

Provinssiin oon menossa kattoo kaverin kanssa. Vois vaikka yrittää järkätä jotain tapaamista AIC-fanien kesken? :)
OPERAATIO:LIVE Zadi Seuraava ilta la 13.5 @ Liberté!
muulipetteri
11.05.2006 11:55:42

Provinssiin oon menossa kattoo kaverin kanssa. Vois vaikka yrittää järkätä jotain tapaamista AIC-fanien kesken? :)

Joo mut tunnistaa rikkinäisistä farkuista, flanellipaidasta ja layne-aurinkolaseista=) Ja siitä että oon ihan naamat!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)