Aihe: Ibanez RG370DX
1
vmak
29.07.2005 13:46:24
Kyselisin siis että mitä kokemuksia teillä on Ibanez RG370DX mallin kitarasta. Hyviä ja huonoja puolia. Ja mitä muita kitaroita kannattaisi harkita alle 650 euron kitaroista, mieluusti floyd rose tallalla.
JuSu
29.07.2005 13:53:10
Kyselisin siis että mitä kokemuksia teillä on Ibanez RG370DX mallin kitarasta. Hyviä ja huonoja puolia. Ja mitä muita kitaroita kannattaisi harkita alle 650 euron kitaroista, mieluusti floyd rose tallalla.

Käytettynä esim. vanhat Charvelit ja Jacksonit sekä japsi-Ibanezit.

Itse ostin juuri lähes uudenveroisen Ibanez RG-620:n hintaan 550 euroa, tosin ilman mikkejä... Oivallinen kitara.

JuSu
Minä olen myyrä.
SoulB
29.07.2005 16:35:19
Kyselisin siis että mitä kokemuksia teillä on Ibanez RG370DX mallin kitarasta.

Ensimmäinen kelluvatallainen kitara ja hyvin soi. Vireen se pitää jopa yllättävän hyvin. Edge III:han siinä oli muistaakseni. En tiedä johtuuko minusta vaiko kitarasta (siis yksilönä), mutta potikat alkoivat rätisemään kuukauden käytön jälkeen. Niin on tapahtunut melkein kaikilla kitaroillani niin saattaa olla vika käyttäjässä.

Hyviä ja huonoja puolia.

Hyvänä puolena voisin ainakin omasta yksilöstäni sanoa, että hyvin se virettä pitää. Slayer soolottelu onnistuu paremmin kuin hyvin.

Ja mitä muita kitaroita kannattaisi harkita alle 650 euron kitaroista, mieluusti floyd rose tallalla.

Suosittelen, että harkitset toista kitaraa. Vaikka hyvä kitara aloittelulle niin käytössä se ainakin minulla kulu ehkä vähän liian nopeaa. Nykyään se minulla pölyttyy nurkassa. Tulevaisuuden värkkäys kitara minulle nykyään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)