Aihe: Ilmapiiri tanssimusiikkiosastolla
1 2 3
artope
29.07.2005 07:44:37

Plussan annoin minäkin Mikolle.

Täytyy myöntää, että vaikka en ole täällä kauan pyöriny, niin samanlaisia kokemuksia on mullakin. Täällä (etenkin TM-palsta) on todella ammattimaista porukkaa ja ihmiset on mukavan oloisia. Monet makeat naurut on tullut, mutta monia asioita on myös opittu. Täällä vallitsevan hengen ja tason takia oon hyvin nopeasti jääny 'koukkuun' palstaan. Harvassa on nykyisin ne päivät, kun täällä ei tule vierailtua. Kiitos ja anteeks.

Kuin myös plussaa tulee täältä hetken aikaa surffanneena ja koukkuun jääneenä...
Sertzo S
29.07.2005 11:01:06
Ainahan noita haukkuvia koiria löytyy, mutta karavaani kulkee ja kaikki kestetään.
baron
29.07.2005 11:18:59

Tässä muutama kuukausi sitten joku harvinainen kirjoittaja kritisoi sitä, että keskustelun taso on laskenut siitä, mitä se on ollut ja kaipasi joitain hyviä kirjoittajia.

Itsehän me tämä luodaan ja meidän "näköisemmehän" tämä on ja itseämme vartenhan me tätä tehdään.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
jon lord
29.07.2005 11:51:10
Ja voitaisko me saada mitään hirveän korkealentoisia keskusteluja ? Mehän ollaan vaan homo humppiesija.( tässä tuli nyt sitä jonkun peräänkuuluttamaa itseironiaa ).
isojussi
29.07.2005 11:58:48
Ja voitaisko me saada mitään hirveän korkealentoisia keskusteluja ?....

Ja onko ees aina pakko?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
R.Syke
29.07.2005 12:21:20 (muokattu 29.07.2005 12:24:21)
Hmmm... TM itseasiassa tarkoittaa myös transkendenttista mieteiskelyä...hmmm

Kyllä on mukavaa, kun Mikko T. kehu...*röyhistelee*

Jokohan se Allianssin veikkausomistaja on lähteny Kämpin mestasta lätkiin? Mikähän sen toivebiisi mahtas olla...lyödäänkö vetoa, ettette tiedä?
isojussi
29.07.2005 13:26:44 (muokattu 29.07.2005 15:32:36)
...aina vain niin kauhean samaa mieltä ja parhaita kavereita. ei oo mahdollinen yhtälö
ÄM
29.07.2005 14:17:18

Jeppis meininki!

Plussa tuli niin, että napsahtaa.

Kyllä tosiaan on TM-vyöhykkeellä rehti meininki; on nimittäin selkeästi havaitavissa eroja eri foorumien hengissä, jopa siis Muusikoiden.netin sisällä. Varsinkin noilla soitin-palstoilla välillä tapaa semmosta uhoa ja "minä, minä ja minun mielipiteet"-meininkiä. TM:ssä ei ainakaan mitään näyttämisen tarvetta juuri tapaa, täällä keskitytään olennaiseen tai sitten epäolennaiseen ja joskus jopa naiseen, mutta hyvässä sovussa.

Kiitos vaan kaikille ja jatketaan samalla lääkityksellä!
Irti Humpasta
29.07.2005 14:49:38 (muokattu 29.07.2005 15:02:10)

1.Parasta tällä palstalla on se, kun löytyy nimimerkkien takaa tyyppejä, jotka eivät oikeastaan tee tanssimusakeikkoja, vaan sohivat kepillä herhiläispesään...(studiomuusikot, jazzmuusikot, rock -muusikot ym....)
2. Parasta on, kun huomaa jonkin nimimerkin takana sellaista itsensä esiintuomista, kehun jytinää, josta saa sitten hyvät fibat itselleen. Tämän on saanut aikaan varmaankin Nautaviihteen keskinäisen kehun kerho Oy. Kiva, kiva, hyvin toimii.... Hauska seurailla.
3. Parasta on kun porukat ottavat herneet nenään jo täysin provo aiheisesta otsikosta.
4.Parasta on kehua sottonäytteiden muodossa vaikkapa kavereitaan..... Tässä hyvän ystäväni (tanssimuusikon, joka soittaa Toivakan lahjan bändissä) Knud Busenknullerin sovitus ja itse kaikki soittama biisi ja joka sopii hyvin vaikkapa Tuuloksen Kapakanmäelle ;)
http://www.saunalahti.fi/~tmakinen/Giant.mp3
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
isojussi
29.07.2005 15:44:43
Hyvejä pointteja.

Paitti että tälle:

..... Tässä hyvän ystäväni (tanssimuusikon, joka soittaa Toivakan lahjan bändissä) Knud Busenknullerin sovitus ja itse kaikki soittama biisi ja joka sopii hyvin vaikkapa Tuuloksen Kapakanmäelle ;)

Olis oikee threadi:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=6&t=98937&o=0&co=0

;D
El Condor
29.07.2005 15:55:36
Tässä hyvän ystäväni (tanssimuusikon, joka soittaa Toivakan lahjan bändissä) Knud Busenknullerin sovitus ja itse kaikki soittama biisi ja joka sopii hyvin vaikkapa Tuuloksen Kapakanmäelle ;)

Kuka muistaa sellaisen kuusnelosen klassikkopelin kuin Boulder Dash? Siinä oli vähän samankaltaista äänimaailmaa.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
Mikko T.
29.07.2005 16:36:23

Kuka muistaa sellaisen kuusnelosen klassikkopelin kuin Boulder Dash? Siinä oli vähän samankaltaista äänimaailmaa.

Kuka voi olla muistamatta? Muistan kun 12 vuotta sitten seurustelin ex-vaimoni ja hän tuli meille (asuin silloin tietty vanhempien luona ja jaoin huoneeni Teemu Teen kanssa) ja katseli hetken kun sitä pelailtiin ja lopuksi tokaisi: "Toi pikku-ukko on tosi söpö!"

Prkl, nyt huuto.nettiin ostamaan kuusnepulia. Vaikka emulaattorin saa sekunnissa netistä imuttamalla niin aito on aito. Vähän niinkuin hammondi. Native Instrumentsin B4 on pirun nätti mutta kun aitoa B3:ta pääsee polkemaan, niin...
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.tk
Jaskaa pakoon
29.07.2005 20:28:49
klassikkopelin

Pelimiehiä...
Fuzzy Boner
29.07.2005 22:35:24
1.Parasta tällä palstalla on se, kun löytyy nimimerkkien takaa tyyppejä, jotka eivät oikeastaan tee tanssimusakeikkoja, vaan sohivat kepillä herhiläispesään...(studiomuusikot, jazzmuusikot, rock -muusikot ym....)
2. Parasta on, kun huomaa jonkin nimimerkin takana sellaista itsensä esiintuomista, kehun jytinää, josta saa sitten hyvät fibat itselleen. Tämän on saanut aikaan varmaankin Nautaviihteen keskinäisen kehun kerho Oy. Kiva, kiva, hyvin toimii.... Hauska seurailla.

HOHO!! Hehe. HOHO!!
TE
kuunsirppi
29.07.2005 23:00:11
keskitytään joskus jopa naiseen, mutta hyvässä sovussa.

Mä oon täältä saanut tosi paljon apua, vinkkejä ja asiallisia kommentteja. Tänne on uskaltanut laittaa omia kysymyksiä ja ihmetyksen aiheita. Meikäläinen kun on vielä aika tuore näissä keikkahommissa (vasta kuus vuotta), mutta innokas oppimaan ja toivottavasti myös jatkossakin yhtä nöyrällä asenteella, kun tähänkin asti.
Koskaan ei oo kukaan täällä sanonu, että mees ny likka äites helmoihin. Bänditorillakin oon samaa jätkäsakkia, kun muutkin, joten kiitos menee sinnekin täs samalla.

Teille kaikille M-nettiläisille miehille tästä hengestä täällä iso pusu
Pula-Aho
30.07.2005 09:07:19
Bänditorillakin oon samaa jätkäsakkia, kun muutkin, joten kiitos menee sinnekin täs samalla.

Arvatkaas kellä on Bänditorin härskeimmät vitsit....
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
kuunsirppi
30.07.2005 09:14:39
Arvatkaas kellä on Bänditorin härskeimmät vitsit....

Pula-aholla ? :o))
Qsine
09.08.2005 23:29:57

Aijumalaut! Toden totta! Lisäisin soppaan vielä Mezzoforte -yhtyeen, jonka kanssa kyseinen Boulder Dash on selvästi hybridoitunut!
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
mack the knife
09.08.2005 23:32:44
Joo. Meikäläisen lempparibändi, kaikki muut levyt on paitsi Live at Dominion. Onko se huono?
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)