aikavaikea 21.07.2005 10:04:11 | |
---|
Hyvin se Geir vetää, ei tartte hävetä Ei niin. Norjalaispoloja lähinnä käy sääliksi. Ei kai ruotsalaistenkaan tarvitse hävetä Arja Saijonmaata, itseäni se kyllä aina riipaisee. What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Dead Star 21.07.2005 10:42:07 | |
---|
Hö. Mis on Ill Divo? MM-kisojen avajaisissa "Unbreak My Heart" ois ihan fidyn kova neljän (vai viiden, emt) jampan vibraamana. A man's cacadu is a man's cacadu. IMIK #14 |
Aerodactev 21.07.2005 12:13:39 | |
---|
Totta vitussa siellä pitäs olla Children of FUCKIN' Bodom.
Long = progressive = good
|
Mimi 21.07.2005 20:20:05 (muokattu 21.07.2005 20:22:34) | |
---|
Tuo on siis ilmeisesti tilauskappale noita kisoja varten? Toinen säveltäjä Antti Kleemola on ainakin pätevä kaveri. On joo, pari veisua olen kleemolalta kuullut, on mun entisen musaopen entinen luokkakaeri, joten soiteltiin noita biisejä yläasteella =). Ja voikun olisikin nightwish se suuri starba, mutta pahoin pelkään... Edit: Totta vitussa siellä pitäs olla Children of FUCKIN' Bodom. Komppaan... Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
ten 21.07.2005 23:02:35 | |
---|
Mutta mikä on tuo mm-kisabiisi jonka Geir vetää, joku Victory? No, ihan hyvin se varmaan laulaa, mutta ei se kyllä voi olla tuo "suuren lukan starba" joka tuonne on luvattu... Hanna Pakarinen vois käydä vetää "Mä tulin voittamaan". Mielellään suomeks, ettei kukaan tajua mitään. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Kärpäsruoska 22.07.2005 20:27:28 | |
---|
Totta vitussa siellä pitäs olla Children of FUCKIN' Bodom. Eiq Burzum! Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 |
HaloOfFlies 23.07.2005 01:17:38 | |
---|
No niin. Nightwish esiintyy tuolla avajaisissa. Hieno homma. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
MV 23.07.2005 04:02:20 | |
---|
No niin. Nightwish esiintyy tuolla avajaisissa. Hieno homma. Oliko se nyt tuo se "maailman luokan esiintyjä"? Ohan tuo kova mutta mutta.... "Se ei ole bändi, se on paska"
-Hanhjelm Rotten soundista |
Kulkunen 23.07.2005 10:54:07 | |
---|
Oliko se nyt tuo se "maailman luokan esiintyjä"? Ohan tuo kova mutta mutta.... Suomen mittakaavassa ainakin. Sanopa toinen suomalainen bändi joka kiertelee mantereita samaan tahtiin. Tuskin olivat mitään U2:sta tuonne uneksimassakaan. "I'd rather listen to the death rattle of my only child than have to listen to that fucking shit." -David Cross |
Aimo 28.07.2005 18:55:09 | |
---|
Vähän oisi hienoa, kun ottaisivat Eläkeläiset pääesiintyjäksi. Voisivat soittaa munasillaan ja armottomassa humallassa, kuten vielä muutama vuosi takaperin kävi useinkin. No joo, kännissähän ne on nykyäänkin, mutta vähemmän. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
DirtyFingers 28.07.2005 19:37:24 (muokattu 28.07.2005 19:39:13) | |
---|
Vähän oisi hienoa, kun ottaisivat Eläkeläiset pääesiintyjäksi. Voisivat soittaa munasillaan ja armottomassa humallassa, kuten vielä muutama vuosi takaperin kävi useinkin. No joo, kännissähän ne on nykyäänkin, mutta vähemmän. Tätä oli juuri kirjoittamassa. Eläkeläiset vetäis humppaa ja huutais : "Hi all you Hitler-homos!!!!!" E: "And tonight we have the greatest Norwegian Finn: Gay Rönning!!!!" "Don't talk to the eyes of a stranger" |
J_Mikkonen 28.07.2005 21:44:08 | |
---|
Rotten Sound? Käynks mä täällä usein? |
Jormaz 29.07.2005 00:29:24 | |
---|
Cradle of Filth from Helsinki, Sweden? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Ostinaatio 29.07.2005 01:06:35 | |
---|
Suomen mittakaavassa ainakin. Sanopa toinen suomalainen bändi joka kiertelee mantereita samaan tahtiin. Tuskin olivat mitään U2:sta tuonne uneksimassakaan. Ois ne nyt vähintään AC/DC:n saanu hommata. Hirvee hehkutus, sitten se on kuitenkin vaan tuollanen jota näkiää ihan tavallisilla festareilla useinkin. "Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski |
Ois ne nyt vähintään AC/DC:n saanu hommata. Hirvee hehkutus, sitten se on kuitenkin vaan tuollanen jota näkiää ihan tavallisilla festareilla useinkin. No olisko hieman outoa jos Suomessa järjestettävien kisojen avajaisissa esiintyisi australialainen bändi? mustan huoneen testi. |
Jormaz 29.07.2005 01:57:32 | |
---|
No olisko hieman outoa jos Suomessa järjestettävien kisojen avajaisissa esiintyisi australialainen bändi? Oli Ajax Amsterdaminkin bileissä Tommi Läntinen. Oli Litmasen vuoro valita. Mahtoi olla joukkuetoverit ihmeissään. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
meanbone 29.07.2005 17:09:59 | |
---|
No olisko hieman outoa jos Suomessa järjestettävien kisojen avajaisissa esiintyisi australialainen bändi? Olihan supabowlissakin pääesiintyjänä Macca, vaikka varsin jenkkiläinen tapahtuma on kyseessä. I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill |
carlos 29.07.2005 19:39:38 | |
---|
Hohhoijaa, olis ny edes hommannu kunnon musiikkia vaikka tuolta länsinaapureilta. Turbonegro, Hellacopters ja Hives olis voinu hoitaa homman kotiin. Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi
__ |
M.i.k.key 30.07.2005 00:40:04 (muokattu 30.07.2005 00:42:04) | |
---|
Ottakaas nyt pojat järki käteen ja muistakaa että kyseessä on tuommoinen perinteikäs urheilutapahtuma. Ei ehkä ihan tuommoista äärilaitamusiikkia kannata laittaa avajaisiin, mielummin semmoista johon voi se mummokin siellä Italian pikkukylässä tai Afrikan savanneilla samaistua. Eiköhän siis Geir ja Nightwish yms ole ihan hyvä valinta... EDIT: Kyseessä on varmaan noin yhden biisin keikka joten menkää kattomaan sitä Bodomia tai mitä noita nyt on mainittukaan ihan niitten omaan konserttiin, diggaatte varmasti enemmän. Tässähän nyt ei ollut kyse omasta lempiesiintyjästä vaan MM-kisojen avajaisista. E2: En tykkää hevistä enkä urheilusta... Mä lopetan nää hommat! |
pkhlo 30.07.2005 01:34:16 | |
---|
E2: En tykkää hevistä enkä urheilusta... Mä tykkään kummastakin, mut saat kompin silti. YU on ilman Ptäkin massojen matskuja. =>painan yli 100, eli massaa on. Aktit just hyviä tohon shöyhyn. Pastilli?
They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |