Aihe: Iskelmä-Finlandia 2005, TV2 nyt!
1 2 3 4 5 6
aisa
28.07.2005 23:00:02
Ettekö Ammattimuusikot oo keikalla, ku telkkaria kotona katsotte ?

talvella kun tienaa tarpeeks niin voi kesällä ottaa vähä löysemmin.
petriä ammuttiin tuala mettässä.
andrei
28.07.2005 23:01:53
Ettekö Ammattimuusikot oo keikalla, ku telkkaria kotona katsotte ?

Sitten kun me ollaan keikalla on vain juomat maksukelpoisia!
pippuri
28.07.2005 23:12:30 (muokattu 28.07.2005 23:13:39)
ed:kerro vielä kuinka se kulkuriveljeni jan olis pitäny vetää?

Kansan Tapsa vetää tuon upeesti. Kuuntele se. Joku Kari Tapio saattais kans laulaa sen hienosti. Sillanpään ääni on mun mielestä Rautavaaran biiseihin liian ohut ja naisellinen. Ei se saa niihin lainkaan sellaista henkeä ja syvyyttä , kuin pitäis.

Onnittelut Jarille voitosta. Hän oli paras tämänvuoden ehdokkaista, joskaan kukaan niistä ei pahemmin napannut meikäläisen makuun.

Miksi muuten Frederikin laulu oli niin ovelaa kähinää ? Onkohan sillä flunssa?
manjaana
28.07.2005 23:14:38
mikäs siinä meni pieleen kun sillanpää voitti? kenen olis sun mielestä pitäny voittaa, eininkö?

kaikki perustelut mitä marjatta sanoi jarista, pitää täysin paikkansa.
en mä sitä mitenkään ihannoi mut oon sitä mieltä että jari on iskelmä puolen antti tuisku; osaa esiintyä hyvin, on ihan ok laulajana ja on luonnollinen joka tilanteessa.

en ymmärrä miksei se olis saanu voittaa.

ed:kerro vielä kuinka se kulkuriveljeni jan olis pitäny vetää?

Kompkomp... ;o)

Kamalasti tuo näytti liikuttuvan ja ihan tolkuttomasti hikoili..
Vanha varis vaan vikkelä..
M.i.k.key
28.07.2005 23:19:28
Miksi muuten Frederikin laulu oli niin ovelaa kähinää ? Onkohan sillä flunssa?

Se ei osaa laulaa?
Mä lopetan nää hommat!
aisa
28.07.2005 23:24:35
Se ei osaa laulaa?

veikkaan just tota.
pelimies se on ja viihdyttäjä, mutta ei laulaja.
jjussila
28.07.2005 23:27:31
veikkaan just tota.
pelimies se on ja viihdyttäjä, mutta ei laulaja.

E i liene syytä antaa eriävää mielipidettä ...joo
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
baron
28.07.2005 23:30:23

vaikka antaisitkin niin kukaan ei usko kuitenkaan.

Älkääs väittäkö, mun suurin aarre on Frederikin liveCD taiteilijan omakätisellä nimmarilla!
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
manjaana
28.07.2005 23:31:28
Älkääs väittäkö, mun suurin aarre on Frederikin liveCD taiteilijan omakätisellä nimmarilla!

tahdon takoa sun markkinarakoa vai????
aisa
28.07.2005 23:31:59

luulenpa ettei sullakaan oo otsaa kuitenkaan väittää laulumieheks?
aisa
28.07.2005 23:32:36

sinä sen sun rakos kanssa siinä... 8)
Huuhaa
28.07.2005 23:36:59
Frederik myöskin vetäs "Reppumiehen reissua..." kun sanat taitaa oikeasti mennä "Reissumiehen reppua...".
baron
28.07.2005 23:39:20 (muokattu 28.07.2005 23:41:29)

Frederik 30 Hittiä livenä.
Reetu Records 1999

(Aloin just katsoa, että mua on huijattu kun siinä on vain 15 piisiä, mutta osa on potpurreja että kai siitä 30 kasaan tulee kun kaikki laskisi)
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
manjaana
28.07.2005 23:39:33
sinä sen sun rakos kanssa siinä... 8)

Umphh... *punastuu*
jjussila
28.07.2005 23:41:39
Frederik myöskin vetäs "Reppumiehen reissua..." kun sanat taitaa oikeasti mennä "Reissumiehen reppua...".

Tää kuluu osatoon " taiteilijalla on vapautensa".. joo
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
aisa
28.07.2005 23:43:09
Umphh... *punastuu*

tjaah.
Chysleri
28.07.2005 23:49:26
Eiköhän nuo kaikki ole vinlantiansa ansainnu.
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
Jami
29.07.2005 00:11:52

Reetu - mihin lie äänensä hukannu? liikaa kossua tai likaa keikkaa. Heikoin keikka Reetulta mitä oon julkisissa välineissä kuullut. Ei silti vähennä kaikkien takatukkien isän arvoa suomalaisessa viihteessä. Normaalisti erittäin väkevä tulkitsija.

Anneli - ei tartte äänenavausta kun laulaa omalla puheäänikorkeudellaan. Joitain todella sykähdyttäviä tulkintoja. Ei koskaan kuitenkaan suurten massojen mieleen.

Eini - vain kaulasta näkee tytön iän. Yllätti tulkinnallaan Jan-veljestä. Olisko Einistä ollut suuremmaksikin tulkitsijaksi kuin tämän äärityperän suomihumpan kestotähtenä?

Virve - väärässä kisassa. Rokkimimmi vailla vertaa. Vesi kielellä odotan Virven uutta levyä. Voi kun nyt olisivat tajuneet ja taltioineet Virven mielettömän saundin ja sen voiman. Menneisyyden vangit on aivan liian mitätön bändi Virvelle. Kuulitteko kuinka homma toimi kun asialla olivat kunnon muusikot?

Sillanpää - Ylivoimainen stara estraadeilla Suomessa. Ei sille kukaan mitään saa. Leppäskä sanoi sen hienosti miksi Jari voitti. Ei siihen mitään ole vastaan sanomista. On se ihan ylivoimainen. Ketään väheksymästä. Ei tuolle Suomen Riky Martinille vain ole ketään varteenotettavaa vastukseksi.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
cinderella
29.07.2005 00:32:55
Jari Sillanpää voitti. Niimpä.
Ei ole kyseinen ukkeli vaan onnistunut tekemään meikäläiseen minkäänlaista vaikutusta, vaikka olen hänet pari kertaa livenäkin nähnyt ja kuullut . Päälimmäisenä mieleen on jäänyt tietynlainen imelyys. Lauluäänikään ei ole niin kaksinen ,että olisi minua sävähdyttänyt.

Olikohan tämä vuosi kyseisissä skaboissa joku "välivuosi" ? Ajattelin vaan ,että kun vertaa tämän vuoden ehdokkaita aiempienvuosien ahdokkaisiin (esim. viimevuoteen: Danny, Katri-Helena, Matti ja Teppo...) niin aika vaatimattomilta täänkertaiset ehdokkaat vaikuttivat. Olisihan se ollut mielenkiintoista tietää miten olisi Jari pärjännyt jos ehdokkaina olisi ollut myös esim. sellaiset pitkänlinjan mestarilaulajat, kuin Reijo Taipale ja T.Kansa ?

ps.Sillanpää laulamassa Rautavaara... KÄÄK! Se lähentelee jo pyhäinhäväistystä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)