Aihe: jackson performer ps-37
1 2
c0101014
28.07.2005 22:18:56
Jos jollakin olisi tietoa tuosta kepistä, niin otetaan vastaan..

Mitähän tuosta kannattais maksaa?? 500€?? laukun kanssa

http://www.kongshaven.dk/gear.html

kuvan linkki vastaavasta kitarasta.. Rhoads mallinen

Kitarassa EMG_81 aktiivimikit ja lisenssi floikka..
Kampuzzjeah!
28.07.2005 22:21:11 (muokattu 28.07.2005 22:24:51)
itse maksaisin 350€.
ei ne aktiivimikit autuaaksi tee.

Edit. Laukun kanssa 400€.
It's vähäinen määrä ihme että joten usea haikea laulelma hankkia penny aikana ikä jokseenkin Ranska iso kirjain, Pariisi. HOHO!
Ben_D
28.07.2005 22:26:03

itse maksaisin 350€.
ei ne aktiivimikit autuaaksi tee.

Edit. Laukun kanssa 400€.

Niin varmaan maksaisit, mutta ei taida 400 eculla irrota. 500 lienee lähempänä totuutta.
Kampuzzjeah!
28.07.2005 22:29:49
Niin varmaan maksaisit, mutta ei taida 400 eculla irrota. 500 lienee lähempänä totuutta.

no on performerit hinnoissaan.
It's vähäinen määrä ihme että joten usea haikea laulelma hankkia penny aikana ikä jokseenkin Ranska iso kirjain, Pariisi. HOHO!
Ben_D
28.07.2005 22:39:38 (muokattu 28.07.2005 22:43:37)

no on performerit hinnoissaan.

En mä tiiä...kai se sitten on 350 euroo. Kattokaa ebaysta ja verratkaa.

EDIT: Vaikka toi -> http://cgi.ebay.com/Jackson-Flying- … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
c0101014
28.07.2005 22:52:21
No sitten hylkään tuon ja etsin seuraavaa...

Jotain vanhempia japanis tehtyjä joita saa kohtuu rahalla.
Nuo uudemmat tuntuu olevan aika rimpuloita noihin 10 vuotta vanhempiin verrattuna. siis japsia
Kampuzzjeah!
28.07.2005 22:56:34
No sitten hylkään tuon ja etsin seuraavaa...

Jotain vanhempia japanis tehtyjä joita saa kohtuu rahalla.
Nuo uudemmat tuntuu olevan aika rimpuloita noihin 10 vuotta vanhempiin verrattuna. siis japsia

Kerran olen kokeillut Jackson RR Pro:ta,neck-thru ym. ja oli todella loistava kitara!semmonen kannattanee ostaa jos suht.halpaa jacksoniä etsii.
Ben_D
28.07.2005 22:59:50

Kerran olen kokeillut Jackson RR Pro:ta,neck-thru ym. ja oli todella loistava kitara!semmonen kannattanee ostaa jos suht.halpaa jacksoniä etsii.

Juu ja todella helppoja löytää nämä 90-luvun puolenvälin RR Prot.
c0101014
28.07.2005 23:09:48
Uusia on RR3 Ja RR5 mitä eroa pro-malliin vaiko sama??
RX10d mitä eroa edellisiin??

Siis rhandy mallinen kitara pitäis saada...

Joku vois valaista vähä näistä tyyppi merkinnöistä niin helpottais vähä asiaa...

edelleen taidan kuitenkin kallistua noihin vanhempiin malleihin, mutta ehdotuksia otetaan vastaan.
Ben_D
28.07.2005 23:14:21 (muokattu 28.07.2005 23:15:18)

Joku vois valaista vähä näistä tyyppi merkinnöistä niin helpottais vähä asiaa...

edelleen taidan kuitenkin kallistua noihin vanhempiin malleihin, mutta ehdotuksia otetaan vastaan.

Varhaisemmat Jackson RR Pro mallit taitavat olla ihan samoilla spekseillä kun Jenkkimallit eli kyseessä todella laadukkaita keppejä. Taisivat ottaa markkinoilta pois kun Prot alkoivat syömään Jenkkimallien markkinoita.

RR3 on Japanissa tehty välimallin Jackson pulttikaulalla, Duncan Desing mikeillä ja lisenssifloikalla. RR5 on laadukas Japskimalli neck-thru rakenteella ja aidoilla Seymour Duncanin mikeillä. RX10D taitaa olla halvin mahdollinen Korea rimpula, jossa ei ole mitään muuta yhtäläisyyttä Jacksoniin kun nimi lavassa. Vähän karkeasti sanottu, mutta Jackson = USA Jackson tai 90-luvun Jackson Pro (RR5 on myös hyvä).

Eli RX10D, RR3 ja RR5 ovat Jacksonin nykyisestä mallistosta (www.jacksonguitars.com) ja nämä Professionalit, Prot ja Performerit vanhemaa mallistoa. RR1 on ollut mallistossa käsittääkseni alusta lähtien ja kyse on USA valmisteisesta laadukkaasta Rhoads mallisesta Jacksonista.
Sleepless
29.07.2005 00:58:38 (muokattu 29.07.2005 01:03:36)

Kannattaa katsastella myös Charvelin avengereita. Näitä on valmistettu 90-luvun alussa Japanissa ja laatu on jotain nykyisen RR3:sen ja RR5:sen väliltä. Ostin jokin aika sitten sellaisen ja en ole katunut. Schallerin floikka pitää vireen hyvin ja vakiona oleva jacksonin aktiivielektroniikka hoitaa hommansa.

Jos se RR on pakko saada niin näistä uusista minun valinta olisi LTD MMV SN. Kokeilemani yksilöt ovat olleet varsin hyvän tuntuisia soittimia ja ainakin minun käteeni tuntuneet paremmilta kuin nykyiset halpis jaskat.
Hiljaa hyvä tulee.
Iskariot
29.07.2005 07:34:54 (muokattu 29.07.2005 07:41:34)
Sitten on/oli vielä RR-X. Itse tuollaisen viisi vuotta sitten ostin ja näkyypä Oulussa Kullaksen verkkokaupassa vielä tuollainen olevan, sieltä siis aikoinaan omakin. Hintaa pitävät 924e. Mistä lie varaston perältä tuokin myyntiin ilmestynyt... Japanissa tehty pulttikaulainen randy jacksonin mikeillä ja lisenssifloikalla. Eri keppi kuin rx10. Aikoinaan yritin nettiä kitaran tiimoilta hämmentää mutta eipä tuosta montaa mainintaa löytynyt. Ruotsissa oli joitakin myynnissä. Ite olen tykännyt eikä ole ollenkaan ritsan oloinen kapistus.

edit: ja jo silloin oman kepin ostaessa tuo oli vanha malli eli 1990-luvun puolelta lienee
That's all folks!
Ben_D
29.07.2005 08:59:19

Oma suositukseni on, että ostatte Jenkkimallin ebaysta ja unohdatte ylihintaiset Korea rimpulat. Itse maksoin RR-1T:stä 830 euroa ja KV-2:sta 720 euroa.
Invader
29.07.2005 09:59:02
Oma suositukseni on, että ostatte Jenkkimallin ebaysta ja unohdatte ylihintaiset Korea rimpulat. Itse maksoin RR-1T:stä 830 euroa ja KV-2:sta 720 euroa.

Meille taviksille tulee ne tullit+verot sekä toimituskulut sitten tuohon summaan vielä lisäksi. Eip oo tuttuja kaikilla rapakon takana :)
Tokihan ne sieltä eBay:sta halvemmaksi tulee mitä Suomesta ostettuna, mutta aika hintavia ne jenkkijaskat on silti...
Tai sitten ei..
Ben_D
29.07.2005 10:01:43 (muokattu 29.07.2005 10:08:48)

Meille taviksille tulee ne tullit+verot sekä toimituskulut sitten tuohon summaan vielä lisäksi. Eip oo tuttuja kaikilla rapakon takana :)
Tokihan ne sieltä eBay:sta halvemmaksi tulee mitä Suomesta ostettuna, mutta aika hintavia ne jenkkijaskat on silti...

VAIKKA tulee tullit ja alv:t niin siltikin hinnat ovat kohdallaan. Esimerkiksi tollanen KV-2 olis tulleineen + alv 900 euroa. Kummasta maksat mielummin 900 euroa? Jostain ylihinnotellusta Korearitsasta vai Custom Shop Jenkkitekeleestä?

Joten....Tuli tullit tai ei niin puollan siltikin vahvasti ebay kauppaa. Itse olen tilaamassa seuraavaksi jonkun japski Les Paulin Nipponista.
Invader
29.07.2005 11:34:23
VAIKKA tulee tullit ja alv:t niin siltikin hinnat ovat kohdallaan. Esimerkiksi tollanen KV-2 olis tulleineen + alv 900 euroa. Kummasta maksat mielummin 900 euroa? Jostain ylihinnotellusta Korearitsasta vai Custom Shop Jenkkitekeleestä?

Nojoo, jos sattuu yhtä edullisesti huutokauppa päättymään kuin noissa sun tapauksissa niin totta munassa on hinnat kohdallaan.

Joten....Tuli tullit tai ei niin puollan siltikin vahvasti ebay kauppaa. Itse olen tilaamassa seuraavaksi jonkun japski Les Paulin Nipponista.

Ei siinä, niin puollan minäkin. Varsinkin nyt kun Visan sain, lähtee todennäköisesti tilaukseen joko ESP Edwardsin LP Custom tai Explorer. Tai sitten amöriikan ebaysta RR-1.
Tai sitten ei..
c0101014
02.08.2005 20:16:36
Takaisin aiheeseen...

mitäs mieltä tästä

http://www.j-guitar.jp/sea/data/1014/r/3897_2.jpg

WRMG Warrior BK

EMG 81 ja EMg 85 mikeillä varustettuna
vähän erilainen

600€ pyynti

eikö tuo 81 oo tallamikki ja 85 kaulamikki???
Jucciz
02.08.2005 20:25:03

Kummatkin toimii tiemmä kummassakin asennossa ja ihan sama kiinnittääkö ne mahonkikitaraan, vaahterakitaran vai metriseen koivuhalkoon: soundi on sama. Siitä sitten joko tykkää tai ei. :)
Antti90
02.08.2005 21:06:54

Takaisin aiheeseen...

mitäs mieltä tästä

http://www.j-guitar.jp/sea/data/1014/r/3897_2.jpg

WRMG Warrior BK

EMG 81 ja EMg 85 mikeillä varustettuna
vähän erilainen

600€ pyynti

Kaveri omistaa samanlaisen mutta alkuperäisillä EMG- HZ H4 mikeillä. Muuten ihan kelpo keppi mutta mie en kyllä tykkää yhtään noista EMG mikeistä. Mukavan paksuinen kaula. Ainoa mikä on pistänyt silmään (itseasiassa vatsaan/kylkeen) on se että keppi jää hiukan vinoon eli ei mene vatsan mukaisesti alas vaan alareuna osoittaa hieman enemmän eteenpäin kuin yläreuna. Tai sitten se johtuu vatsan kasvamisesta..
Saatiin muuten keikalla juomat ilmatteeks ja ei tarvinnu maksaa mitään! Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)