baron 28.07.2005 11:38:05 | |
---|
4)Menkää kaikki nauramaan www.westwingband.tk muistakaa kuunnella demot! En edes halua kommentoida edellä olevan lainauksen aiheuttamaa teesiä "hyvä kosketinsoitin = hyvä bändi" koska saisin kimppuuni JOKA AINOAN tyypin tältä palstalta. Et ainakaan mua. Plussat sulle, että on kanttia pistää itsensä alttiiksi. Kaunista kiipparointia näytteissä. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
R.Syke 28.07.2005 11:40:31 | |
---|
|
Mikko T. 28.07.2005 11:40:40 | |
---|
Et ainakaan mua. Plussat sulle, että on kanttia pistää itsensä alttiiksi. Kaunista kiipparointia näytteissä. Seuraava kummitusjunan kohde www.viihdepianisti.tk Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
Mikko T. 28.07.2005 11:41:10 | |
---|
Hyvät pianot tossa synassa :) Kiitos, on muuten ite sämplätty Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
isojussi 28.07.2005 11:48:08 (muokattu 28.07.2005 11:58:27) | |
---|
...4)Menkää kaikki nauramaan www.westwingband.tk muistakaa kuunnella demot!... Kerrankin semmoset demot, että voi kuunnella paskemmillakin compuutterikaiuttimilla. Toihan toimii! Laulaja kiristää kurkkuaan. (EDIT: Tähän pitää lisätä, että kyse on pienestä viilauksesta - ei oo tarkotus sen pahemmin moittia) Sääli, että Tamara meni jo, olis voinu anta pari hengitystuntia, Muuten ok saundi hällä. Kaiken kaikkiaan kyllä teittiä jaksais ehtoon kuunnella. Äskön kehuttin Patelan poikia. Paremmin te soitatte. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 28.07.2005 11:49:14 | |
---|
Seuraava kummitusjunan kohde www.viihdepianisti.tk Ihan kivat sivut ja kivat näytteet. Mä oon aina haaveillut soittavani valkoinen smokki päällä valkoista flyygeliä paikassa, jossa timantteja, minkkiä, pitkiä ja syviä cleavageita, Dom Pérignonia, Hennessy XO:ta, sä näköjään teet jo sitä. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 28.07.2005 11:49:26 | |
---|
...Kaunista kiipparointia näytteissä. Niin on. Moogisaundia vähän Shannonissa muuttaisin, mutta se on jo makuasiaosastoo. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 28.07.2005 11:55:24 | |
---|
Ihan kivat sivut ja kivat näytteet. Mä oon aina haaveillut soittavani valkoinen smokki päällä valkoista flyygeliä paikassa, jossa timantteja, minkkiä, pitkiä ja syviä cleavageita, Pitkä ja syvä klevake? Jos meet Hämeensillassa sanoo Tamperelaisäijälle, että "Teiräm mujalla sitä onkis sitte pitkä ja syvä klevake", niin tupaan tulee.... Dom Pérignonia, Hennessy XO:ta, sä näköjään teet jo sitä. Olispas joskus rahaa lähtee Mikon keikalle.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jykke65 28.07.2005 14:10:26 | |
---|
Laulaja kiristää kurkkuaan. (EDIT: Tähän pitää lisätä, että kyse on pienestä viilauksesta - ei oo tarkotus sen pahemmin moittia) Kiitos kaunis kehuista! Mikko mulle aina rähjää oikeista äänistä mut se on varmaan vaan kateellinen ku sillä ei ei oo tällaista "toppatakin pehmeää yökerhosaundia" ;) Kaikki paitsi namiskuukkelit on turhaa!! |
Mikko T. 28.07.2005 14:17:33 | |
---|
pitkiä ja syviä cleavageita Yleensä mallitytöillä on aika pienet tissit... :-D Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
artope 28.07.2005 14:35:07 | |
---|
Ihan kivat sivut ja kivat näytteettä. Äijähän vetää paremmin kuin Claydermanni... + + + + + + + |
baron 28.07.2005 14:44:54 | |
---|
Yleensä mallitytöillä on aika pienet tissit... :-D En taida halutakaan pianobaarin pianistiksi:-) "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Tankoprinssi 28.07.2005 22:13:19 | |
---|
Kokonaisuutena tää on kuitenkin parhaita topicceja ikinä. En muista hetkeen nauraneeni näin hyvin. Kiitos kaikille! Ja myöskin erittäin hyvää mainosta kaikille täällä esiintyville bändeille/vast. Vanha viisaus nimittäin sanoo, että ihan sama onko palaute positiivista tai negatiivista, niin pääasia että saa julkisuutta. Kukaan ei myöhemmin muista muuta kuin mahdollisesti bändin nimen. Poliitiikotkin toimii julkisuuden kanssa myös näin. Siis pääasia, että nimi ja kuva näkyy. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
pekkajau 28.07.2005 22:29:26 | |
---|
Yleensä mallitytöillä on aika pienet tissit... :-D Ja monet niistä on vegetaristeja! Hanki haisee pahalle eikä ne ota... Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Ja monet niistä on vegetaristeja! Hanki haisee pahalle eikä ne ota... No ei se anna jos ei ota... G strings are for strippers |
pekkajau 28.07.2005 22:53:02 (muokattu 28.07.2005 22:53:17) | |
---|
Tunsin aikoinaan yhden mallitytön ja se oli Veikko Huovista lainaten aina ja jatkuvasti "laiha ja äkänen kun talviorava"! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 28.07.2005 23:03:59 | |
---|
Tunsin aikoinaan yhden mallitytön ja se oli Veikko Huovista lainaten aina ja jatkuvasti "laiha ja äkänen kun talviorava"! Meillä kaikilla on menneisyys, niin mäkin ja siitä lähtien oon pysytellyt niistä erossa. Näyttää nykyisin esiintyvän "mallimammana" ja yhtä laiha ja äkäinen kuin silloin. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
poppamies 29.07.2005 01:06:47 | |
---|
...Menkää kaikki nauramaan www.westwingband.tk muistakaa kuunnella demot!... Hienoa että joku täällä uskaltaa ja viittii laittaa näytteitä ihan oikeasta elaämästä. Siitä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. Sitten on eri asia ette se ei kuulosta kovin innostavalta, ainakaan minulle. Tätäkö se on. Suomalainen tanssi ja viihdemusiikki? Kohtuuden nimessä laitan linkin oman näytteen paikalle. Löytyy tuolta sellainen otsikko kun "Printers&Dealers-Gigsample 2005". Nauhoitettu yhdellä minidisk mikillä stagen katonreunassa ja se siitä... http://www.geocities.com/jani_bjorklund/janis.html?1122588080750 G strings are for strippers |