Aihe: Ilkeämielisyys humppakansan seassa?
1 2 3 4 5
Tankero
28.07.2005 16:40:14
Käyppäs kurkkaamassa peiliin...

Kyllä hymy hyyty
Mikko T.
28.07.2005 16:44:26

Joskus kanttorintuurauskeikalla soitin poiskantomusiikkina oikein hitaasti Tico ticon A-osan. Toimi ja kaikki tykkäs.

Sä teit MITÄ?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.tk
jon lord
28.07.2005 17:51:29
Bachin Liebster Herr Jesu?

Mun suosikki genressä.

Tulin siihen lopputulokseen että soitan O.Lindberghin vanha virsi Taalainmaalta ja poiskanto Bachin Adagio hm Matteus passiosta. Tulee vähän vaihtelua ja meillä kun on kappelissa midiurku niin voin käyttää string soundeja ja ehkä oboe soundia mukana ja paljon kaikua.Virret onkin sitten sitä stanu kauraa 631 ja sitä rataa.
isojussi
28.07.2005 17:52:35
Tulin siihen lopputulokseen että soitan O.Lindberghin vanha virsi Taalainmaalta...

se on kaunis
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Jaskaa pakoon
28.07.2005 19:35:20
Sä teit MITÄ?

En ilkeyttäni, asiasta oli sovittu. Ja kyyneleet oli silmissä itselläkin, sattuneesta syystä.
half
28.07.2005 19:46:13
Tulin siihen lopputulokseen että soitan O.Lindberghin vanha virsi Taalainmaalta ja poiskanto Bachin Adagio hm Matteus passiosta. Tulee vähän vaihtelua ja meillä kun on kappelissa midiurku niin voin käyttää string soundeja ja ehkä oboe soundia mukana ja paljon kaikua.Virret onkin sitten sitä stanu kauraa 631 ja sitä rataa.

Mikset laulaisi Kurja matkamies maan akustisella skittalla säestäen Tuomari Nurmion & Köyhien ystävien tyylillä. Paras versio.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Ukko
28.07.2005 19:51:13

Nyt tämä Homo Humppies lähtee laulamaan ja soittamaan sairaalaan mummoille virsiä ja sitten katsomaan pyhän messu virret ja miettimään mitä soittaisi hautajaisissa ettei aina sitä iänikuista albinonin Adagiota. .

Viddu kun ei voi vastinestaa kun ei ole kalsarikänni päällä :(
Sertzo S
28.07.2005 19:57:39 (muokattu 28.07.2005 20:00:26)
Minä olen nyt kännissä ja huomenna menen raiskaamaan haitarillani mm. Kesäillan valssin häätilaisuuteen.O. Merikanto tomuineen pyörii esiintymiseni aikana trombina haudassaan.
Mitäs tilasivat!
jon lord
28.07.2005 20:38:36
Viddu kun ei voi vastinestaa kun ei ole kalsarikänni päällä :(

Ai... olet selvinnyt kotiin reissulta?
baron
28.07.2005 21:37:57 (muokattu 28.07.2005 21:38:24)

En saisi sanoa mutta omainen oli sitä lajia että tuo ehdotus olisi voinut sopia. Olen muuten soittanut hämähämähäkkiä fughettana( pieni fuga) uruilla ristiäisissä sekä rentun ruusua fuugana. Kukaan ei tajunnut mitään.

Mä oon muuten päättänyt, että mun hautajaisissa soitetaan Bachin Toccata ja fuuga D-molli tai muuten teen koko jengin perinnöttömäksi, pistän lakimieheni vahtimaan.

Se 8 minuutin piisi on niille ihan oikein!
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
jon lord
28.07.2005 21:43:55
Mä oon muuten päättänyt, että mun hautajaisissa soitetaan Bachin Toccata ja fuuga D-molli tai muuten teen koko jengin perinnöttömäksi, pistän lakimieheni vahtimaan.

Se 8 minuutin piisi on niille ihan oikein!

Miksei Bachin Passagaglia ja fuga c-molli. Sillä on kestoa vähintäin tupla määrä.
baron
28.07.2005 21:49:33

Miksei Bachin Passagaglia ja fuga c-molli. Sillä on kestoa vähintäin tupla määrä.

Kiitos, otetaan harkintaan.
Olin funtsannut, että saavat palkkioksi "kärsimyksistään" mukillisen kuohuviintä, mutta ehkä tämän jälkeen kaksi.
jon lord
28.07.2005 21:56:08
Mutta nyt tämä homo humppies lähtee nukkumaan ja huomenna Irwin festareille keikalle Hämeenlinnaan.
pekkajau
28.07.2005 21:59:33
Minä olen nyt kännissä ja huomenna menen raiskaamaan haitarillani mm. Kesäillan valssin häätilaisuuteen.O. Merikanto tomuineen pyörii esiintymiseni aikana trombina haudassaan.
Mitäs tilasivat!

Hyvin se menee! Elä hättäile istu mättäälle!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Basso-Aslak
28.07.2005 22:01:22

Vakava paikkahan hautajaiset aina kuitenkin ovat. Joskus samaan tilaisuuteen kokoontuneille riittävästi bopahtaneille soittajille on kuitenkin nostanut -katsekontaktin ja nyökkäyksen saattelemana- huulille Clint Eastwoodmaisen ohimenevän hymynkareen näissä tilanteissa yleisesti esiintyvän virren 555 etumerkki sekä tekijän sukunimi...
"Tuon kynsiminen ei merkihe mittään!"
M.i.k.key
28.07.2005 22:02:13
virren 555 etumerkki sekä tekijän sukunimi...

En satu omistamaan virsikirjaa joten voitko selittää!?
Mä lopetan nää hommat!
pekkajau
28.07.2005 22:04:07
Sertzo-sedälle pitää kertoa että yksi tuttu jannu otti viimeviikolla 10 kanaa ja perusti tohkeissaan omakotinsa takapihalle kotitarvekanalan! Kyseli että mistähän sai kunnon kukon? Sanoin että en tiedä kukkoja... mutta tiedän yhden alan asiantuntijan jolta vois kysyä vinkkejä viihtyisän kanalan rakentamisesta!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
aisa
28.07.2005 22:04:11
En satu omistamaan virsikirjaa joten voitko selittää!?

Oi Herra, luoksein jää, jo ilta on, ja kadonnut on
valo auringon. Ken muu mua murheissani lohduttais, ...
petriä ammuttiin tuala mettässä.
baron
28.07.2005 22:04:41

Vakava paikkahan hautajaiset aina kuitenkin ovat.

Toisinajattelija:
Siunaustilaisuus on aina vakava paikka.
Jos vainaja on ollut hauska jätkä, kyllä muistotilaisuudessa saa kertoa kaikkia vitsejä ja hauskoja tilanteita, joita vainajan kanssa on kokenut tai kuullut ja naurattaa hautajaisväkeä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)