Haetaan päihteistä kertovia kipaleita leirielämää varten. Eli jotka sisältävät alkoholista tai huumeista kertovaa tekstiä. Kiitos ja näkemiin. |
Kyoujin 28.07.2005 20:11:32 | |
---|
Öö, Velvet Underground - Heroin: I don’t know just where I’m going But I’m gonna try for the kingdom, if I can ’cause it makes me feel like I’m a man When I put a spike into my vein And I’ll tell ya, things aren’t quite the same When I’m rushing on my run And I feel just like jesus’ son And I guess that I just don’t know And I guess that I just don’t know I have made the big decision I’m gonna try to nullify my life ’cause when the blood begins to flow When it shoots up the dropper’s neck When I’m closing in on death And you can’t help me not, you guys And all you sweet girls with all your sweet silly talk You can all go take a walk And I guess that I just don’t know And I guess that I just don’t know I wish that I was born a thousand years ago I wish that I’d sail the darkened seas On a great big clipper ship Going from this land here to that In a sailor’s suit and cap Away from the big city Where a man can not be free Of all of the evils of this town And of himself, and those around Oh, and I guess that I just don’t know Oh, and I guess that I just don’t know Heroin, be the death of me Heroin, it’s my wife and it’s my life Because a mainer to my vein Leads to a center in my head And then I’m better off and dead Because when the smack begins to flow I really don’t care anymore About all the jim-jim’s in this town And all the politicians makin’ crazy sounds And everybody puttin’ everybody else down And all the dead bodies piled up in mounds ’cause when the smack begins to flow Then I really don’t care anymore Ah, when the heroin is in my blood And that blood is in my head Then thank God that I’m as good as dead Then thank your God that I’m not aware And thank God that I just don’t care And I guess I just don’t know And I guess I just don’t know CrimsonKing lainaa tätä kunnes saa selvitettyä ylläpidon kanssa tilanteen. Kaverin luvalla tottakai ja hänen luona käydessään. Jos se on kiellettyä informoikaa. |
Jani The Rock 28.07.2005 20:28:15 | |
---|
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Kyoujin 28.07.2005 20:32:54 | |
---|
CrimsonKing lainaa tätä kunnes saa selvitettyä ylläpidon kanssa tilanteen. Kaverin luvalla tottakai ja hänen luona käydessään. Jos se on kiellettyä informoikaa. |
Definhel 29.07.2005 13:51:50 (muokattu 29.07.2005 14:02:19) | |
---|
Jani the rockille kiitos, ainaski. Entäs löytyykö suomenkielisiä? |
leka 29.07.2005 14:17:05 | |
---|
Jani the rockille kiitos, ainaski. Entäs löytyykö suomenkielisiä? tsekkaa Freud. Marx, Engels & Jung JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
aikavaikea 29.07.2005 14:22:41 | |
---|
Pate Mustajärvi ja Sielun Veljet: Meidän äiti imppaa :-) What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Jani The Rock 29.07.2005 14:44:26 | |
---|
Jani the rockille kiitos, ainaski. Entäs löytyykö suomenkielisiä? Kits! Suomalaisista tulee niiden miljoonan Freukkarien biisin lisäksi mieleen ainakin Pelle Miljoona: Väkivalta ja päihdeongelma Irwin: Ei tippa tapa Eppu Normaali: Baarikärpänen Eppu Normaali: Myrkkyä Leevi and the Leavings: Hulivilipojan humppa Leevi and the Leavings: Jouluaattona kännissä Juice Leskinen: Pilvee Juice Leskinen: Viidestoista yö Rauli Badding Somerjoki: Punkkua Rauli Badding Somerjoki: Liikaa viinaa Lapinlahden Linnut: Ohraa ja pikeä Lapinlahden Linnut: Jep Kollaa Kestää: Kännissä aamulla Inkvisitio: Kuinka avioeron kokenut baarimikko puhutaan ympäri Hector: Juodaan viinaa Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Veikko 29.07.2005 14:54:33 | |
---|
tsekkaa Freud. Marx, Engels & Jung Sunnuntaiaamun kadut Kossu on mun koski Jaloviinaa Juomalaulu Viski ja naiset viekää minut baariin Draivodkaa Marihuana Vanha kaljapummi Viski ja naiset Voipulla on niitä muitaki. "Townes Van Zandt is the best songwriter in the whole world and I'll stand on Bob Dylan's coffee table in my cowboy boots and say that." - Steve Earle. |
PuNkKi 29.07.2005 19:51:51 | |
---|
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
J_Mikkonen 01.08.2005 18:27:38 | |
---|
Tuollahan on virhe, eihän Lucy in the Sky with Diamonds kerro huumeista! Niin, niin, ei tietenkään, höpöhöpö-juttuja tuommoset huumejutut, Lennonin tytön tekemästä piirustuksestahan siinä lauletaan. :) Käynks mä täällä usein? |
H. Ani 01.08.2005 20:26:55 | |
---|
YUP - Hokkus pokkus Piippulaan Niin se on ja niin sen tulee olla! |
Tarkastaja 04.08.2005 03:03:54 (muokattu 04.08.2005 03:04:42) | |
---|
Ismo Alanko - Taiteilijaelämää |
Levoton Tuhkimo 04.08.2005 08:48:50 (muokattu 04.08.2005 08:51:21) | |
---|
Leevi and the Leavingsin Jani Ja tietysti Dingon Nahkatakkinen tyttö. Tai eihän nuo nyt kumpikaan varsinaisesti huumeista kerro, mutta on se ainakin mainittu molemmissa. "I played a note, but hear no sound. Have I lost my love or the wings I found" |
Rakkikoira 04.08.2005 12:25:11 (muokattu 04.08.2005 12:30:34) | |
---|
Meniskö tämä. TEHOSEKOITIN: Oh Boy en lopettaa mä voi On röökit loppu mä tallustelen Aamuyösta päätäni selvittelen No minkäs teet kun kuutamo ulvottaa Oi beibi beibi On itku tyhjää ja syyllisyys turhaa Mun elämä mut vielä murhaa Oh Lord - Ei multa pullot jää puolilleen Turhaan mä jarrutan tätä vaunuu Enää entisellein en tuu Oh boy En lopettaa mä voi En tarpeeksein mä saa Ennen kuin kellot soi Ei äiti tiedä miten maailma makaa Kun räntä niittaa mut ojanpohjaan Vois paree olla jos en olis syntynyt Oi beibi beibi Jos taikajuoma sut luokseni kantais Voi jumalaut' mitä en mä antais Se turha toivo vain taitaa jo olla nyt Oi beibi beibi Turhaan mä jarrutan tätä vaunuu Enää entisellein en tuu Oh boy En lopettaa mä voi En tarpeeksein mä saa Ennen kuin kellot soi Virheitä varmaan tuli. L.A.M.F.: Turha Sunnuntai Paistaa valo ikkunasta sisälle huoneeseen eilen oli fiilis nasta siitä joudun vastuuseen aah, olo ankea on ja vihaan itseäin aah, olen voimaton kun peilistä kasvot näen Olen raato kuin kuollut mut hengitän entisestä sen tiedän selviän on täällä taas turha sunnuntai voiko turhemmaksi päivä enää tullakaan vanha tuttu on turha sunnuntai ehkä ensi viikolla nähdään uudestaan Muistan kadulta vanhan juopon elämänsä tuhlanneen tää vain leikkiä on parannuksen joskus teen aah, puhu varovasti tai älä ollenkaan aah, lähde nopeasti mistä sitten tulitkaan Olen raato kuin kuollut mut hengitän entisestä sen tiedän selviän Päivä kääntyy hämäräksi taas jotain hukkasin kaikki muuttuu selvemmäksi kunpa joskus oppisin Olen raato kuin kuollut mut hengitän entisestä sen tiedän selviän PROBLEMS?: Zombie / Töistä Pubiin |
author 04.08.2005 12:32:47 | |
---|
NOFX - Drugs Are Good System of a Down - This Cocaine Makes Me Feel Like I'm on This Song Nuo tuli nyt ekaks mieleen. -Oooo! You smell nice. What is it ?
-Gin |
aikavaikea 04.08.2005 12:38:42 (muokattu 04.08.2005 12:41:48) | |
---|
Leevi and the Leavings: Jouluaattona kännissä Ja tässä siihen vielä lyriikka painettuna: Sen voi huomata että sua jännittää Kun lahjaliiveissä näkyviin nännit jää Kai sä odotat taas sydän syrjällään Olenko mä jouluaattona kännissä Ehkä vieraiden ilmeet sua hämmentää Kun rintaliiveihin ujuttelen kämmentään Sukulaisetkin pohtivat mielissään Taasko se on jouluaattona kännissä Sitä aina ei huomaa juodessaan että joulu on kerran vuodessa Ja Aulikki tädit kotiviinistään Koko suku jouluaattona kännissä Jouluaattona kännissä On koko väki joukolla leipää jonoteltu Turkisliikkeen ikkunaan polteltu Moni pudonnut on pois tästä leikistä Ja liian moni jouluaattona kännissä Jos vaan riippuvan jostain köyden nään Kiedon kaulani ympäri köyden pään Olenkohan uutenavuotena hengissä Kun örisen jo jouluaattona kännissä Sitä aina ei huomaa juodessaan että joulu on kerran vuodessa Ja Aulikki tädit kotiviinistään Koko suku jouluaattona kännissä Jouluaattona kännissä Sitä aina ei huomaa juodessaan että joulu on kerran vuodessa Ja Aulikki tädit kotiviinistään Koko suku jouluaattona kännissä Jouluaattona kännissä Ja vielä "Kyykyssä". Enempi dramatiikkaa: se sattuu kipeasti kun sanoo ikävästi jos täytyy joka kerta nälviä kun näkyy peilistäkin elettyä eilistäkin päälaki täynnä pälviä tulen ryömimällä eteiseen polvillani makuuhuoneeseen jos voisit rakastua uudelleen kodin ympäriltä juoneeseen ei sydän sulanutkaan sateeseen se on umpijäässä edelleen joka päivä ja yö se sama sovitustyö taas kun tartuin kaksiteräiseen miekkaan ei mistään hajua vailla ajantajua kuin tiimalasista vois valua hiekkaa join,ja join,ja join ja se tuli tosi tarpeeseen sitä luulee kestävänsä jättämällä ystävänsä pluto-planeetalle dokaamaan ei kaikkeen alistunut vaikka miten valistunut enää kykene kuin mokaamaan tulen ryömimällä eteiseen polvillani makuuhuoneeseen jos voisit rakastua uudelleen kodin ympäriltä juoneeseen ei sydän sulanutkaan sateeseen se on umpijäässä edelleen joka päivä ja yö se sama sovitustyö taas kun tartuin kaksiteräiseen miekkaan ei mistään hajua vailla ajantajua kuin tiimalasista vois valua hiekkaa join,ja join,ja join ja se tuli tosi tarpeeseen niin on kai tarkoitettu ettei edes vanha kettu ansaitse minkäänlaista statusta kun työstä erotetaan raskaasti verotetaan tempaistaan summat vaikka hatusta tulen ryömimällä eteiseen polvillani makuuhuoneeseen jos voisit rakastua uudelleen kodin ympäriltä juoneeseen ei sydän sulanutkaan sateeseen se on umpijäässä edelleen jonain aamuna herään haamuna ruumis jäykkänä kuin rautakanki hyvästit heitetään kylmään kuoppaan peitetään ettei haise elinkautisvanki joka päivä ja yö se sama sovitustyö taas kun tartuin kaksiteräiseen miekkaan ei mistään hajua vailla ajantajua kuin tiimalasista vois valua hiekkaa join. Naiset nauttikaa Miehet miettikää |
NHR 04.08.2005 17:12:15 (muokattu 04.08.2005 17:32:31) | |
---|
Eppu Normaali: Viinaa tsat tsat tsaa, Hyi meitä, Valkoinen kupla Lapinlahden linnut: Tenukeppi, Sisäinen ahdistus, Minä sen juon, Joka kesäyö pullo viiniä Klamydia: Narkkarirakkautta, Tango Delirium Raptori: Älä syö humehia En tiedä ovatko nuokaan nyt kaikki just sitä mitä haettiin. Aiheeseen liittyviä (tai sitä sivuavia) lauluja taitaa olla aika paljon, kun tulis vaan mieleen... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
jukepoksi 08.08.2005 13:48:59 | |
---|
Nämä nyt tuli äkikseltään mieleen: Metallica - Master Of Puppets Megadeth - Use The Man Alice In Chanis - Junkhead, God Smack Nofx - Whoops I OD'd, Herojuana, Release The Hostages, Drug Free America, You Drink You Drive You Spill Lagwagon - Stockin' The Neighbors Bad Religion - Billy "I'm only faking when I get it right" |
Tempura 09.08.2005 06:50:13 | |
---|
Neil Youngin Needle and the damage done. Kuuntelin tänään, on hieno. THV-Klubi #7 |