kampela 04.07.2005 18:01:26 | |
---|
Oishan se kivaa osata (soittaa) muutakin rumpuja. Joku pianonsoiton ajatteleminenkin saa mut hermostuneeks. Didgeridoota on tosin tullu joskin vähän reenattua, mut se ei sillain varsinaisesti ookkaan soitin jos niinku vertaa vaik pianonoon. www.endofyou.net |
Viceroy 04.07.2005 20:56:22 | |
---|
On vaan sellanen perstuntuma Tommysta kun olen Mötley Crueta kuunnellut, live keikkoja katsonut ja The Dirt kirjan lukenut. Ei mies ainakaan rumpujensoiton eteen ole liikaa duunia tehnyt. Niin, mielipideasioita. Tietyissä jutuissa mies on aika kekseliäs, ja onhan sillä selkeästi musiikillisia taipumuksia siis ihan pöntöissäkin ;) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Limbus 09.07.2005 20:32:09 | |
---|
Rummuista lähdin ja rummut on se pääsoitin. Mutta myös kitara,basso ja koskettimet menevät auttavasti. Laulu (jos nyt instrumentiksi luokitellaan) on työn alla. Melodiasoittimien nuoteista en tajua mitään.Rumpunuotit osaan opetuksen ansiosta,mutta kitarat sun muut menee itseopiskelun piikkiin ja korvakuuloon. Sävelkorva kehittynyt huimaa vauhtia heti kun aloin näppäillä kitaraa,joten kyllä kannatti.. :) Rytmien ja tahtilajien takominen muiden bändijäsenten päähän kyllä käy välillä turhauttavaksi... :) En ymmärrä,en ymmärrä... |
Dnjmaster 09.07.2005 23:37:20 | |
---|
Ite oon soittanu rumpuja 10 v. Pianoa joku 6 v. musiikkiopistossa. Suoritettuna on 3/3 teoria tutkinto ja 1/3 piano tutkinto. Ymärrän siis myös musiikinteoriaa. Oon huomannu et aika moni rumpali soittaa myös pianoa. Mistäköhän tämä johtuu? kalamies#40 >-)))> |
Limbus 10.07.2005 11:40:12 | |
---|
Herkistelijöitähän kaikki rumpalit on ja piano on niin kaunis instrumentti verrattuna barbaariseen ja kovaääniseen rumpupatteristoon... ;) Nooo joooo,tai ei... :) En ymmärrä,en ymmärrä... |
Dnjmaster 10.07.2005 11:44:14 | |
---|
Herkistelijöitähän kaikki rumpalit on ja piano on niin kaunis instrumentti verrattuna barbaariseen ja kovaääniseen rumpupatteristoon... ;) Nooo joooo,tai ei... :) Joo tuo voi kyllä pitää paikkansa =D kalamies#40 >-)))> |
Outkast 10.07.2005 18:08:16 | |
---|
"It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
Jemo 28.07.2005 02:24:21 | |
---|
Kyllähän Tommy Lee soittaa tiukasti ja omaperäisiä ja hienoja juttuja. Sen soitosta näkee, että se aloitti ihan virvelipohjalta. Siitä on sanottu, että se on Mötiköitten ainoa osaava soittaja :) Ja kyllähän se veti Turussa pieteetillä. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Teoriasta olen suorittanut ison ykkösen. Rumpujen lisäksi hallitsen ainakin basson, kitaran ja pianon. Nuilla soittimilla olen jopa keikkoja soittanut. Eipä juuri yllätä, että Jussi69 ei älyä musiikin teoriasta mitään. Juuri ja juuri tuntuu jotakin tajuavan rumpujen soitosta tai edes musiikista yleensä. Tämä ei ole kateutta itseäni kuuluisampaa muusikkoa kohtaan, vaan omien havaintojeni tulos. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |