superfly 28.07.2005 14:48:14 | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Kimmo72 28.07.2005 14:57:13 | |
---|
Heko... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
Taas on joku runkkuproffa halunnut vain julkisuuteen. "Musikaaliset hallusinaatiot: Sony Walkman-ajan vitsaus?" In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
k1mm0 28.07.2005 16:58:16 | |
---|
En oikein osaa ottaa vakavasti tohtoria, jonka nimi on Aziz (tö kompat faita). My shit stinks much better than yoursTabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
Artist 28.07.2005 18:59:45 | |
---|
" Uutispalvelu VNUNet lainaa Evening Standard -lehteä, jossa Aziz kertoo ongelman takana olevan samojen kappaleiden tuntikausien toistuva kuuntelu. Tila aiheuttaa potilaille unihäiriöitä vaikeuttaen myös ajattelua." Eli tuolla perusteella pitäisi kieltää työpaikoilla soivat soittolistaradiot. Ilmankos olenkin nukkunut huonosti viime aikoina. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Aman 28.07.2005 19:02:54 | |
---|
"...Tila aiheuttaa potilaille unihäiriöitä vaikeuttaen myös ajattelua." Hoho, tulkitsin vähän väärin aluksi: "...tila aiheuttaa potilaille unihäiriöitä vaikeuttaen.... myös ajattelua se aiheuttaa" :D "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
ten 28.07.2005 19:22:11 | |
---|
Kaikkea sitä! Ihme tutkimuksia! KUKA HELVETTI NOITA RAHOTTAA? Mäkin rupean kohta tutkimaan alkoholin vaikutuksia keikkatilanteessa nautittuna. Tarkoittaen sitä, että joku hommaa mulle keikkaa, tarjoaa olutta ja maksaa siitä vielä jotain vitun apurahaa! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
zorro 28.07.2005 20:24:14 (muokattu 28.07.2005 20:25:58) | |
---|
mulla on ollu jo iätajat tuo samahomma. hassua kun hoksasin että piisi soi päässä tuota juttua lukiessakin. biisi-ideatkin on hyvin pitkälle noiden musiikallisten hallusinaatioiden aiheuttamia, joten ei ainakaan minulla ole mitään valitettavaa. Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. |
pehko 29.07.2005 01:37:17 | |
---|
mulla ei oo mitään haittoja ilmenny, vaikka olenkin Strapping Young Ladin Zen biisiä kuunellu joskus varmaa 100kertaa putkeen...ehkä siihen vaikutti se, että kuuntelin sen Walkman CD soittimella....=D "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
HCW 29.07.2005 01:44:36 | |
---|
Itseenikään ei tuo vaikuta koska en kuuntele MP3 formaattia juurikaan. Levyjä en juurikaan polta vaan ostan kaikki alkuperäisenä. IN THE SPIRIT OF RON JEREMY |
85423321 29.07.2005 02:31:03 | |
---|
Jostain kumman syystä minulla ei jää biisit nykyään sitten millään soimaan päässä. |
superfly 29.07.2005 09:31:43 | |
---|
Itseenikään ei tuo vaikuta koska en kuuntele MP3 formaattia juurikaan. Levyjä en juurikaan polta vaan ostan kaikki alkuperäisenä. Tässä kai on enemmän kyse musiikin kuuntelusta ylipäätään, ei musiikin formaatista ja siitä ostatko levysi kaupasta vai et... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
bedlam 29.07.2005 09:48:03 | |
---|
Tässä kai on enemmän kyse musiikin kuuntelusta ylipäätään, ei musiikin formaatista ja siitä ostatko levysi kaupasta vai et... No ei kai hooceevee nyt ihan ilman sarkasmia tuota viestiään kirjoittanut...vai? Mulla on kyllä ikäni soinut kaikenmaailman biisit jatkuvasti päässä, mutta tuota tutkimusta vastaan ne ovat tavallisesti biisejä, joita en kuuntele ja joista en edes pidä. http://www.mikseri.net/kiasma |
superfly 29.07.2005 10:08:01 | |
---|
No ei kai hooceevee nyt ihan ilman sarkasmia tuota viestiään kirjoittanut...vai? Ei voi tietää... Mulla on kyllä ikäni soinut kaikenmaailman biisit jatkuvasti päässä, mutta tuota tutkimusta vastaan ne ovat tavallisesti biisejä, joita en kuuntele ja joista en edes pidä. Jännä juttu muuten, mulla on ihan sama homma. Useimmiten päässä soi juuri kaikista vastenmielisimmät biisit. Kaikenmaailman Ramazotit ja Sillanpäät.... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Veikko 29.07.2005 11:52:14 | |
---|
"Townes Van Zandt is the best songwriter in the whole world and I'll stand on Bob Dylan's coffee table in my cowboy boots and say that." - Steve Earle. |
Läpistö 29.07.2005 13:15:47 | |
---|
Mullakin on tätä, mut oon kyllä kattonu sen eduks :P Siis ei tarvi roudaa minidisciäkää enää koulussa ku soi muutenkin päässä jo :) "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
Rumpali Rölli 31.07.2005 21:58:36 | |
---|
Höhö ei vaan haittaa mun nukkumista :D. Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi. |
Qsysi 01.08.2005 17:19:39 (muokattu 01.08.2005 17:20:10) | |
---|
hahaa, mulla on soinut biisit päässä siittä asti kun on vaan korvat päässä ollut. Aikamoista jöötiä Azizilta. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Volle 02.08.2005 12:57:54 | |
---|
Kaikkea sitä! Ihme tutkimuksia! KUKA HELVETTI NOITA RAHOTTAA? Mäkin rupean kohta tutkimaan alkoholin vaikutuksia keikkatilanteessa nautittuna. Tarkoittaen sitä, että joku hommaa mulle keikkaa, tarjoaa olutta ja maksaa siitä vielä jotain vitun apurahaa! Jos jotakin vaivaa musikaalisten hallusinaatioiden ongelma, tottakai sitä aletaan tutkia. Mikä siinä on ihmeellistä? Jos sä haluat tehdä oman tutkimuksen ja haluat kenties jonkun muun maksamaan sen, ei muuta kuin opiskelemaan ensin alaa yliopistoon tms. kouluun. Tietty voit koittaa tutkijoita houkutella tällaiseen tutkimukseen ja tarjoutua koehenkilöksi. Itse asiassa mäkin voisin. Nam. |