Aihe: Ilkeämielisyys humppakansan seassa?
1 2 3 4 5
sutikomppi
28.07.2005 12:36:44
Kyllä se vaan niin on, että suomalaiset ihmiset on sen verran kateellisia ja omaa heikon itsetunnon, jne, että tätä ongelmaa löytyy joka ammattikunnasta. Veikkaanpa, että harva voi hyvällä omalla tunnolla sanoa, ettei ole koskaan syyllistynyt moiseen. No big deal.

Huttumusiikin soittajille kuuluu tuo toisten nais, viina ja soittomokien arvostelu ja v...tuilu, sehän on homman suola. Näille me ainakin nauretaan keikalla ja sen jälkeen. Onhan se totta, että piireissä on aivan luokattomia orkestereita, hinnan ja laadun suhteen mutta kun suomessa nämä soittajat paljolti tekevät myös päivätyötä niin aina ei voi vaatia..... Tosin sitten jotkut joilla on halua mutta ei kykyä lähtevät myös keikalle ja onhan se aivan luokatonta titaamista. Sopivan kipeä huumori on aina ollut ainakin mun käsittääkseni mukana näissä soittopiireissä ?

Mutta totta on, ettei hlökohtaisuuksiin ole hyvä mennä ja loukkaahan se. Pois se meistä. Toisaalta jos joku oikein kunnoilla ja usein mokaa niin saahan sitä pistää tikulla silmään.

Agents sitä paitsi on niin hyvä, että sanat eivät riitä kertomaan.

Lähden päivätöihin tästä tai siis iltavuoroon paremminkin.

jatkoja
uruttaja
28.07.2005 12:38:21
Mitäs nauramista siinä on. Minä ainakin oon jo tottunu.
Etpä uskaltanu tiistaina nauraa kuin takana päin. Rouvas narppi.

Seläntakana nauraminen on paljon jännempää, kokeile vaikka. Ollaanhan sitä ihan porukoissakin naurettu ja irvotettu tiettyyn suuntaan.

Meidän rouva puhuu paljon, joskus liikaakin.
uruttaja
28.07.2005 12:38:50
Nyt alkaa paukkumaan lussaa oikein kunnolla. Heimoveli on aina heimoveli.

Näinhän tämä homma etenee.
jon lord
28.07.2005 12:39:12
Täällä käy muuten usein samalla tavalla kuin Linnan tuntemattomassa. Kun Lahtinen alkoi valistaa taistelutovereitaan niin muut alkoivat pistää asian aivan läskiksi ja se rupesi luisumaan muille raiteille ja aloittaja eli Lahtinen tässä tapauksessa rupesi mököttämään ja siirtyi pikkuhiljaa taka alalle.
uruttaja
28.07.2005 12:46:21
Humppamuusikko onkin ollut alunperin ahvena?

Minäkö ahvena?
jon lord
28.07.2005 12:46:21
Humppamuusikko onkin ollut alunperin ahvena?

Korjaan ...hiilest tehty ahvena.
pekkajau
28.07.2005 12:47:09
Kyllä sen uskoo jo kapitalistinenkin tiede...
Kirjoitin mitä kirjoitin!
jon lord
28.07.2005 12:49:32
Kyllä sen uskoo jo kapitalistinenkin tiede...

Eikös tän vois muuttaa muotoon .. ihminen oli alkujansa rokkari.. kyllä sen on myöntäny humppamuusikkokin. Pitää vaan olla kunnon skeba.
Tankero
28.07.2005 12:51:11
Seläntakana nauraminen on paljon jännempää, kokeile vaikka. Ollaanhan sitä ihan porukoissakin naurettu ja irvotettu tiettyyn suuntaan.

Onhan sitä joku kerta kokeiltu. Parasta hommaa.

Meidän rouva puhuu paljon, joskus liikaakin.

Rouvas puhuu paljon, mutta asiaa.
Tankero
28.07.2005 12:53:32
Eikös tän vois muuttaa muotoon .. ihminen oli alkujansa rokkari.. kyllä sen on myöntäny humppamuusikkokin. Pitää vaan olla kunnon skeba.

Ameriikkalaiset tutkijat on kyllä saaneet selville, että kehitysjanan alkupäässä on quarterback ja siitä sitten kehittyi nämä cro magnonit ym ja lopuksi Homo Humppiens.
pekkajau
28.07.2005 12:55:48
Joku savolainen kansanparantaja on sanonut että ensin kasvoi mulkku ja sitten mies siihen ympärille!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
jon lord
28.07.2005 13:00:50
Homo Humppiens.

Tätä mä kyllä lainaan heti. Yksi vuoden parhaista.
jon lord
28.07.2005 13:08:11
Nyt tämä Homo Humppies lähtee laulamaan ja soittamaan sairaalaan mummoille virsiä ja sitten katsomaan pyhän messu virret ja miettimään mitä soittaisi hautajaisissa ettei aina sitä iänikuista albinonin Adagiota. Mutta palaan ruudulle illansuussa. Heippa kaikki homo humppiesit.
baron
28.07.2005 13:18:51

Nyt tämä Homo Humppies lähtee laulamaan ja soittamaan sairaalaan mummoille virsiä ja sitten katsomaan pyhän messu virret ja miettimään mitä soittaisi hautajaisissa ettei aina sitä iänikuista albinonin Adagiota. Mutta palaan ruudulle illansuussa. Heippa kaikki homo humppiesit.

Bachin Liebster Herr Jesu?

Mun suosikki genressä.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Mikko T.
28.07.2005 13:30:11

Viitaten tuoreeseen kirjoitukseeni, vittuilu voi olla myös hyväntahtoista ja sitä se myös täällä useimmiten on.

Ainahan kaikista meistä, ja toiminnastamme, löytyy huvittavia piirteitä, ja tämän palstan "asiakkaille" onkin yleisesti tunnusomaista, että osataan nauraa myös itselle.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.tk
Tankero
28.07.2005 14:22:55
Viitaten tuoreeseen kirjoitukseeni, vittuilu voi olla myös hyväntahtoista ja sitä se myös täällä useimmiten on.

Ainahan kaikista meistä, ja toiminnastamme, löytyy huvittavia piirteitä, ja tämän palstan "asiakkaille" onkin yleisesti tunnusomaista, että osataan nauraa myös itselle.

Minen ainakaan ossaa.
Jaskaa pakoon
28.07.2005 14:33:44
mitä soittaisi hautajaisissa

Joskus kanttorintuurauskeikalla soitin poiskantomusiikkina oikein hitaasti Tico ticon A-osan. Toimi ja kaikki tykkäs.
isojussi
28.07.2005 16:27:47
...mutta SO WHAT? Ei siihen kuole. Jos joku Martinniemeläinen basisti sanoo että mulla ei taitu ja oon muutenkin perseestä, niin voi voi...

HURRAA!!!!

TARTTILASSA TUULETETAAN!

PLUSSAA TULEE!!

T: Nimim. 14 vuotta ensin oikeissa töissä
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Mikko T.
28.07.2005 16:35:08

Minen ainakaan ossaa.

Käyppäs kurkkaamassa peiliin...
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.tk
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)