Aihe: Ilkeämielisyys humppakansan seassa?
1 2 3 4 5
Fuzzy Boner
28.07.2005 11:42:10
Sit tääl pyörii aika paljon nuita poppareita jotka hämmentävät pataa. Siitä täällä joskus tullu pientä sanaharkkaa ku on niin erilaiset ammatit loppuenlopuks.
TE
R.Syke
28.07.2005 11:43:05 (muokattu 28.07.2005 11:43:37)
Kun on tarpeeksi itseluottamusta, kantti kestää toisen kehumisen.

-Baronilla on kanttia, yes :) mutta: 'Paljon kuksimash, kantti kulumash...'

Kilttejähän me ollaan...
R.Syke
28.07.2005 11:46:39 (muokattu 28.07.2005 11:47:05)
Sit tääl pyörii aika paljon nuita poppareita jotka hämmentävät pataa. Siitä täällä joskus tullu pientä sanaharkkaa ku on niin erilaiset ammatit loppuenlopuks.

Heh, humppa-PB tarkoitti siis m-e-i-t-ä p-o-p-p-a-r-e-i-t-a.

Muilla palstoilla käy joskus niin tylsäks, että tekee mieli laskeutua tavallisen kansan pariin.

Niinhän ne jumalatkin sieltä jostain Olympus-vuorelta tulivat aina välillä kansan pariin hurvittelemaan ja sitten taas pärjäsivät pitkään...

therapy
Tankero
28.07.2005 11:50:54
Moi!

Mikähän siinä on että "humppameininki" on niin selkäänpuukottajaa että ei mitään toivoa paremmasta? Täälläkin mitä olen seurannut vähän aikaa niin nimiä tiputellaan pahemmin kun vasikka poliisin nyrkkikuulustelussa. Olemmeko me soittajat niin katkera kansa että pitää paskaa jauhaa ympäri kyliä? Tuntuu että kaikki tanssimuusikot olisivat savosta tai muualta periferia-pikkukylästä kun juorutaan kun pahimmatki ämmät?

Kyllä kai kateus ja juoruilu kuuluu kaikkien ammatti ym ryhmien touhuihin sisäänrakennettuna.

Onhan se hyvä jos pistetään sana kiertämään keikkamyyjästä joka vetää palkat välistä mutta että henkilökohtaisuuksiin mennään soittajistakin? Nauretaan jos on tyhmännäköinen mies joka on tehnyt joitain lievästi huvittavia promokuvia tai on kämittänyt keikoilla liian jalon oton takia. Ei siinä mitään, onhan ne jotkut aika helvetin kauheita kuvia ja ne jotkut keikat ovat aivan hirvittävää kuultavaa mutta pitääkö siitä iso päänaukominen aloittaa?

No mitä se on se iso päänaukominen? Jos joku on jonkun mielestä huvittavan näköinen tai kuuloinen, niin minkäs teet. Kai sitä on julkista riistaa, jos laittaa itsensä esiin.
Toisakseen; kaikenlainen naljailu ja pieni irvailu on aina kuuluneet jätkien väliseen toimintaan.

Äh, ei tällaista, emme kai me olla niin katkeroituneita, kateellisia ja pahantahtoisia?

Sorruit tuoa muuten erääseen perisyntiin. Ei se, että arvostelee jotain tarkoita välttämättä kateutta tai pahansuopaisuutta. Mitä varsinkaan en ole näillä palstoilla juurikaan huomannut.
Mitä nyt ite joskus vähän.
Tankero
28.07.2005 11:52:47
Kerran oli semmonen kun Poliisien Palloseura (PPS), pitkää hyvää pelaaja-ainesta, mutta niitten pelaamisesta ei oikein tahtonut tulla mitään, kun kaikki vaan kyttäsivät toisiaan.

PPS muuten osoitti, että lentopallo on kaikista yksinkertaisin peli, kun poliisitkin oli saaneet joukkueen mestaruussarjaan.
isojussi
28.07.2005 11:53:08
...ku on niin erilaiset ammatit loppuenlopuks.

Noniin!

kohta päästään taas siihen kuka on oikee tanssimuusikko ja kuka ei!

WW!!!!
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Fuzzy Boner
28.07.2005 11:57:35
Noniin!

WW!!!!

hoho. mä lähen nyt säestämään humppalavoiltaki tuttua. Moikka.
TE
Musiikkia korville
28.07.2005 12:01:05

Heh, humppa-PB tarkoitti siis p-i-m-e-i-t-ä p-o-p-p-a-r-e-i-t-a.
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
isojussi
28.07.2005 12:03:02
hoho. mä lähen nyt säestämään humppalavoiltaki tuttua. Moikka.

Sulla on kauniimmat säestettävät, kun mulla.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Fuzzy Boner
28.07.2005 12:07:32
Sulla on kauniimmat säestettävät, kun mulla.

hoho
TE
uruttaja
28.07.2005 12:14:55 (muokattu 28.07.2005 12:16:35)
Mulla on tuttuja ja vaikka mitä ihme säätäjiä hyvin monessa eri yhteiskuntaluokassa ja yhteisössä . Tämä humppamaailman taittuu/ei taitu nysvääminen on tosi pientä ja harmitonta tylyyn synkkään pisneksienmyyntimaailmaan.

Tähän ikään mennessä en ole törmännyt yhteenkään sellaiseen muusikkoon, joka on valmis vaikka tappamaan työkaverinsa saadakseen paremman diilin aikaiseksi.

Ylivoimaisesti lojaaleimmat ja parhaat ystävät ja kollegat on edelleen muusikoita. Mullahan on noita edellisiä "elämiä" 3 kappaletta, mutta ei sieltä kukaan soittele tai kirjoittele kuulumisia, päinvastoin, hyvä kun en ole enää viemässä diilejä.

Soittajien keskuudessa kaikki arvot eivät ole rahassa mitattavia.

Toteankin että humppakansan seassa voi olla ilkeämielistä panetteluakin, mutta SO WHAT? Ei siihen kuole. Jos joku Martinniemeläinen basisti sanoo että mulla ei taitu ja oon muutenkin perseestä, niin voi voi.

Avausrepliikin tekijä vois katsoa mitä todellisessa viidakossa tapahtuu.

AI niin VÄLIMALLINTALU.
jon lord
28.07.2005 12:17:12
Tuo on eräänlaista itsetunnon kohottamista tuo arvosteleminen mutta terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei ala hautoa itsemurhaa pienen arvostelun jälkeen. Olen yrittänyt metsästää vanhoja keikkajulisteitani ja pistän ne sitten tänne että saatte nauraa samoin kun on aikaa niin laitan linkin josta voitte kuulla erittäin väsynyttä ja ei aina niin loistokasta humpan vääntöä. Ei koske minun sieluuni enää. Jos naureskelen muille, niin muillakin on oikeus naureskella minulle ,mutta mulle se on ihan sama.
jon lord
28.07.2005 12:19:37
Uruttaja kerkis ensin samaan vuodatukseen kuin minä mutta komppaan .
uruttaja
28.07.2005 12:23:25
Tuo on eräänlaista itsetunnon kohottamista tuo arvosteleminen mutta terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei ala hautoa itsemurhaa pienen arvostelun jälkeen. Olen yrittänyt metsästää vanhoja keikkajulisteitani ja pistän ne sitten tänne että saatte nauraa samoin kun on aikaa niin laitan linkin josta voitte kuulla erittäin väsynyttä ja ei aina niin loistokasta humpan vääntöä. Ei koske minun sieluuni enää. Jos naureskelen muille, niin muillakin on oikeus naureskella minulle ,mutta mulle se on ihan sama.

Minä nauran useina ihan ääneen. Niin mullekin nauretaan, ja lisäksi olen vielä lihava ja kalju.
Tankero
28.07.2005 12:28:53
Minä nauran useina ihan ääneen. Niin mullekin nauretaan, ja lisäksi olen vielä lihava ja kalju.

Mitäs nauramista siinä on. Minä ainakin oon jo tottunu.
Etpä uskaltanu tiistaina nauraa kuin takana päin. Rouvas narppi.
Tankero
28.07.2005 12:30:04
Noniin!

WW!!!!

Popparithan on oikesti wannabe humpanlyöjiä.
jon lord
28.07.2005 12:30:30

Nyt alkaa paukkumaan lussaa oikein kunnolla. Heimoveli on aina heimoveli.
jon lord
28.07.2005 12:33:14
Kyllä muusikko toisen muusikon tuntee! (Vai koirako se oli?)

Kumpi on arvoasteikossa ylempänä?
pekkajau
28.07.2005 12:36:00
Naapurin rouvan mielestä asia on selvä! Ensin sen labbis nuolee omat munansa siinä olohuoneen lattian matolla ja sitten sen se hyppää sohvalle ja pussaa sitä rouvaa ja nuolee sen naamaa ja on niin hyvä poika niin hyvä poika!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)