Aihe: Suljetut ohjelmat jäävät kummittelemaan Windowsiin.
1
Timo JM
27.07.2005 21:28:22 (muokattu 27.07.2005 21:28:55)

Mistähän tällainen ilmiö mahtaa johtua:

Kun suljen vaikkapa Cubasen, niin ohjelma jää silti roikkumaan Windowsin Tehtävienhallinan Prosessit välilehdelle. Tuntuu, että joillekin muille ohjelmille käy myös samoin.

Eli onkohan Windowsissa (XP Pro) tapahtunut jotain, ja miten sen voisi mahdollisesti korjata.
...siis mun mielestä.
Lennu
28.07.2005 07:14:55

Puuttaa.
"Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J
Timo JM
28.07.2005 10:48:44 (muokattu 28.07.2005 10:49:14)

Puuttaa.

Häh? Siis, että käynnistä uudestaan vai? Kyllähän ohjelmien pitäisi sulkeutua kokonaan ilman koneen buuttaustakin.
...siis mun mielestä.
Soolokitaristi
28.07.2005 12:10:42
Asennat Cubasen uudestaan
lion
28.07.2005 12:22:29
Se on joku xp:n oma homma... kyllä minullakin jotkut ohjelmat välillä jää auki, vaikkei niitä näy missään. Prosessit vaan lopetetaan sitte, ni alkaa futaamaan. Se cubasen uudelleenasennus vois kyllä kieltämättä auttaa. Tai windowsin poisto :D

- Li'oN
pop pop pop - kornipop kuplii kattilassa
Timo JM
29.07.2005 02:37:14

Lopetat ne prosessit sieltä tehtävienhallinnan kautta.

No, näin olen kyllä tehnytkin, vaan eihän sen silti niin pitäisi mennä.

Jos olen esimerkiksi käynnistänyt ja sammuttanut Cubasen vaikkapa kolme kertaa, niin yhtä monta Cubasea löytyy myös sieltä Prosessit välilehdeltä. Höh!

(Uudelleen asennus ei auta.)
...siis mun mielestä.
superfly
29.07.2005 08:50:19
(Uudelleen asennus ei auta.)

Windowsin uudelleenasennus?
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Timo JM
29.07.2005 10:09:47

Windowsin uudelleenasennus?

Öh, tyhmä kysymys, mutta kuinka Windows XP asennetaan uudestaa - siis kovalevyä tyhjentämättä? Ei taida onnistua vanhan päälle samoin kuin aikanaan 95, 98 ja ME versioissa, vai enkö vain osaa?
...siis mun mielestä.
superfly
29.07.2005 10:13:38
Öh, tyhmä kysymys, mutta kuinka Windows XP asennetaan uudestaa - siis kovalevyä tyhjentämättä? Ei taida onnistua vanhan päälle samoin kuin aikanaan 95, 98 ja ME versioissa, vai enkö vain osaa?

Sieltä ceedeeltä löytyy se korjausasennus muistaakseni. On niin kauan kun olen tuota tehnyt, nykyään käytän Symantecin Ghostia järjestelmän palauttamiseen toimintakuntoon jos jokin menee vikaan. Kestää noin vartin tuo operaatio, suosittelen. Mutta käytännössä kyllä kannattaa formatoida levy sileäksi ja aloittaa ihan puhtaalta pöydältä, jos haluat varmistua että ongelmat poistuvat.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Timo JM
29.07.2005 18:03:28

Sieltä ceedeeltä löytyy se korjausasennus muistaakseni.

Joo, kyllähän siellä sellainen on, mutta aina kun olen yrittänyt ajaa sitä siinä on ollut jotain kummallista (en nyt muista mitä) minkä vuoksi homma ei ole onnistunut.
...siis mun mielestä.
Lennu
01.08.2005 13:07:20

Sieltä ceedeeltä löytyy se korjausasennus muistaakseni.

No kellä nyt olis ostettu äkspee?
"Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J
Quu
01.08.2005 19:16:10

No kellä nyt olis ostettu äkspee?

Eikös se löydy sieltä, vaikka ei olisikaan ostettu?
Tietty jos ei piraatin tekijät ovat sen pois ottaneet, niin sitä tuskin löytyy. :)
http://hevijammu.cjb.net Hinta: 400e/En tingi.
Timo JM
01.08.2005 22:57:22

Se Windowsin korjauksen ongelma on seuraava:

Kun vastaan DOS-ikkunassa käynnistyksen yhteydessä palautuskonsolin kysymykseen mihin Windowsiin haluan kirjautua tulee vastaukseni jälkeen rivi

C:Windows

(kenoviivat eivät näköjään toimi tällä palstalla)

enkä pääse siitä eteenpäin. Eli mikähän komentokäsky siihen Windowsin perään pitäisi kirjoittaa?
...siis mun mielestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)