Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 523 24 25 26 27122 123 124 125 126
Czar
24.07.2005 14:47:48

Telkkariohjelmalehtisissä sun muissa pitäis varmaan olla myös lista illan kunkin mainoskatkon aikana esitettävistä mainoksista, niin voisi aina etukäteen suunnitella, että mitkä mainokset haluaa katsoa...

Tuopa oli hyvä. Minä nauhoitin mainoksia pentuna. Siis sellaisia hyviä mainoksia kasetille.

Kyllä mä vieläkin tykkään hyvistä mainoksista, mutta eipä ole enää telkkaria. Eikä tule.
Mitä sitä peittelemään - ASENNEVAMMA!
greshgurt
24.07.2005 16:25:03
Jos on mahdollista, niin katsokaa joskus mitä tahansa oululaisia mainoksia. Toivotte, ettette olisi niitä nähneet.

Esimerkiksi Juhan auton ja Veikon konehallin mainokset ovat olleet aika kauheita. Mistä sitä kikkelimusaa niihin aina riittääkään?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
ten
25.07.2005 01:07:21
Jos on mahdollista, niin katsokaa joskus mitä tahansa oululaisia mainoksia. Toivotte, ettette olisi niitä nähneet.

Esimerkiksi Juhan auton ja Veikon konehallin mainokset ovat olleet aika kauheita. Mistä sitä kikkelimusaa niihin aina riittääkään?

Varmaa tuo Jzci niitä väntää, kun on sellanen kikkelimies, ettei paremmasta väliä! :D
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Rakkikoira
25.07.2005 14:19:29
Kotipizzan mainos maanantai (muitakin päiviä?) leffan mainoskatkojen alussa ja lopussa. Hirveät himot iskee silloin. Tosin ei aivan kotipitsan "maanantaisin VAIN 5,90" pitsoihin. Käytän muita paikkoja, eli mainostavat kilpailijoitaan.
Jag
28.07.2005 04:58:39

-syökää kanaa
-sumopainijat mainos...joku jogurtti

Pitää lisäillä jos tulee muita mieleen.

Kaikista parhaita mainoksia on jotku 15v vanhat. Nuita herkuja on jollai iki vanhoilla VHS il. Esim: nyt uusi Opel Kadett vm. 1986 ja sit semmonen "vanha" laatikko joittenki sika nättien eukkojen ympäröimänä. niist saa aina hyvät naurut.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Valokaari
28.07.2005 10:30:09

Tätä topiccia kun lukee niin muistuu mieleen miksi ei enää nykyään juurikaan tule telkkariin päin vilkaistuakaan.

Tosin vähän aikaa sitten altistuin taas televisiosaasteelle ja mieleen jäi joku Koffin mainos.

Joku vetää kaljaa kotonaan ja karjuu eukolleen että "ONKS HYVÄ MEININKI? KÄYTSÄ USEIN TÄÄLLÄ?" ja nainen katsoo ihmeissään että tuohan on ihan kännissä.
Sitten kerrotaan että Koff tekee kapakkatunnelman.

Niitä taitaa olla toinenkin versio, jossa mies on saanut muutaman yhtä älykkään seuralaisen ja sitten kiskotaan kaljaa oikein porukalla keittiössä, eikä osata erottaa edes kotia ja kapakkaa.

Enemmänkin tuollainen mainostus toimii kohdallani raittiusvalistuksena. Eipä juurikaan tee mieli ottaa kaljaa, jos se tuolla tavalla laittaa käyttäytymään.
Rok rok.
Jani The Rock
28.07.2005 10:32:27

Tätä topiccia kun lukee niin muistuu mieleen miksi ei enää nykyään juurikaan tule telkkariin päin vilkaistuakaan.

Tosin vähän aikaa sitten altistuin taas televisiosaasteelle ja mieleen jäi joku Koffin mainos.

Joku vetää kaljaa kotonaan ja karjuu eukolleen että "ONKS HYVÄ MEININKI? KÄYTSÄ USEIN TÄÄLLÄ?" ja nainen katsoo ihmeissään että tuohan on ihan kännissä.
Sitten kerrotaan että Koff tekee kapakkatunnelman.

Niitä taitaa olla toinenkin versio, jossa mies on saanut muutaman yhtä älykkään seuralaisen ja sitten kiskotaan kaljaa oikein porukalla keittiössä, eikä osata erottaa edes kotia ja kapakkaa.

Enemmänkin tuollainen mainostus toimii kohdallani raittiusvalistuksena. Eipä juurikaan tee mieli ottaa kaljaa, jos se tuolla tavalla laittaa käyttäytymään.

Aivan näin. Kyseinen mainos on suorastaan äärettömän vastenmielinen. Ei edes ärsyttävä tai hauskalla tavalla huono, vaan yksinomaan vastenmielinen. Piste.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Nazareth
28.07.2005 12:03:09
Se Elisan "sammakko oli hyvä sammakko"-mainos. Aargh!!
No päh! IMIK #27
Aerodactev
28.07.2005 12:09:39
Veikon konehalli

AAAAAAAARGH!!!

"Öökkönä öylystä... tyykkönä Veikön könehälliin?"
Long = progressive = good
ten
28.07.2005 12:09:51
Onkos Telefinlandin tv-mainonta kenenkään muun mielestä alkanut olemaan jo aika todella ärsyttävää? Ja myös sangen TÖRKEÄÄ, nehän jo suoraan Saunalahden asiakkaille vittuilevat. Jotenkin tuntuu siltä, ettei mainoksissa saisi tehdä noin.

Joo, kyllä tässä hieman pompitaan sen näkymättömän rajan päällä jo. Itselläni on Telefinlandin liittymä. Toimintaan olen kyllä tyytyväinen, mutta tuo mainonta on aika rumaa.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Jormaz
28.07.2005 12:12:46
Telefinlandin mainokset on perseestä. Tserofortyn olivat vielä enemmän. DJ Esko on homo. Sauli ja Pauli on homoja.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
aikavaikea
28.07.2005 12:18:13
Sauli ja Pauli on homoja.

Mutta kyllä ne työnsä osaa. Elisa kolminkertaisti tuloksensa:

Tulos nousi 113 miljoonaan euroon viime vuoden huhti-kesäkuun 41 miljoonasta eurosta. ja
...matkaviestinnän liittymien määrä on kasvanut maaliskuun lopusta 27 000:lla. Laajakaista-asiakkaita on tullut noin 39 000 lisää.

Kuulemani mukaan kaikki on Saulin ja Paulin ansiota ;-).
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Jag
28.07.2005 12:38:57

Se Elisan "sammakko oli hyvä sammakko"-mainos. Aargh!!
komp...

Elisan kaikki mainokset on pyllystä. Mut eipä nuo hääppösiä oo muillakaa operaattoreilla.

Nii ja kaikki Passeli ynnä muut Ostos-TV mainokset,,,Huh huh
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Tmp
28.07.2005 12:52:46
Ja myös sangen TÖRKEÄÄ, nehän jo suoraan Saunalahden asiakkaille vittuilevat. Jotenkin tuntuu siltä, ettei mainoksissa saisi tehdä noin.

Itse olen kanssa huomioinut että tuo on uusi piirre suomailaisessa markkinoinnissa. Ennen oli vain "kilpaileva merkki/liittymä" tjsp. Nyt hyökätään suoraan vastustajan kimppuun. Vaarallista. Uskon tuommoinen ei oikein istu suomalaiseen mentaliteettiin. Voipi lyödä tele-finlandin omille näpeille.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Bomber
28.07.2005 12:59:38
" Ostit sitten tonttuja...."
R.Ock & R.Oll
gandar
28.07.2005 13:00:04
Itselläni on myös Tele Finland (halvin, kun ei ole joutunut maksamaan kuukausimaksujakaan moneen kuukauteen), enkä aio vaihtaa, mutta tuo mainonta on kyllä jotenkin oman moraalikäsitykseni vastainen. Saunalahti oli kyllä muistaakseni kannellutkin hommasta kuluttaja-asiamiehelle, tai jonnekin.
Ceci n'est pas une signature
gandar
28.07.2005 18:45:59
Kappas kappas, tuli asiasta oikein selityssähköposti, pyytämättä:

Hyvä Tele Finlandin asiakas,

Matkapuhelinoperaattorimarkkinoiden entisestään kiristyvä kilpailu on valitettavasti tuonut vanavedessään myös epätoivottuja ilmiöitä. Kilpailijan Tele Finlandia kohtaan mediassa esittämät väitteet ovat perättömiä. Noudatamme kaikessa toiminnassamme lainsäädäntöä sekä yleisiä määräyksiä. Koemme rehdin toiminnan olevan yhtälailla omamme kuin asiakkaidemmekin etu.

Mistä kyse?

Saunalahti irtisanoi virtuaaliverkkosopimuksensa Sonera Mobile Networks Oy:n kanssa 1.7.2005. Moni Saunalahden liittymäasiakas onkin jo siirtynyt Tele Finlandille säilyttääkseen halvat hinnat sekä Soneran verkko-operaattorin huippukuuluvuuden. Tämä asiakasvirta lienee osasyynä siihen, miksi Saunalahti on esittänyt perättömiä väitteitä Tele Finlandin toimintatapoja koskien.

Olemme tällä haavaa nopeimmin kasvava matkapuhelinoperaattori kotimaassamme ja lisäksi asiakasvaihtuvuutemme on Suomen pienintä. Kasvu parantaa luonnollisesti entisestään Tele Finlandin kilpailukykyä, joten asiakkaillemme on odotettavissa huolettomia päiviä myös jatkossa - laadukkaassa verkossa, tottakai.

Lisätietoa aiheesta löydät osoitteesta www.tele.fi

Ystävällisin terveisin,
Arto Heimonen
Toimitusjohtaja, Tele Finland Oy
Ceci n'est pas une signature
Tmp
28.07.2005 19:58:31
Kappas kappas, tuli asiasta oikein selityssähköposti, pyytämättä:

Siis tuossahan ne syyttää saunalahtea jostain? Ei kommentoi omia paskasia mainoksia.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Kapane
28.07.2005 20:48:21

Olikohan se tuon Passelin mainos missä joku tyyppi polttelee sikaria ja höpöttelee huonolla englannilla jotain tyyliin "...I wish you were only mine, but..." tai siihen suuntaan. Yksi kummallisimpia/paskimpia mainoksia ikinä.

Vittu, Totta. tai kun se muija juttelee sille äpärälle. ei halipatsuippa.
Archetype H.D
In Goth We Trust! The 666 Club #555
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)