Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lakland
1 2 3 4 5
IamS
28.07.2005 10:18:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan kellään Suomessa Laklandin bassoa? Jos on, niin mistä sellaisen olet hankkinut ja mitä pidät vekottimesta? Törkeän kalliitahan ne ovat, mutta skyline-sarjassa näytti olevan saksanmaalla jotain "hieman" edukkaampaa rompetta.
 
Tuo Darryl Jones vitska näyttää kyllä just sellaiselle, kun mitä basson pitääkin näyttää. (Haa! Täällähän on arvostelu aiheesta!) Onko muita kokemuksia?
 
"Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi
toivajar16
28.07.2005 10:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan juuri tuollaisen Laklandin Darryl Jones basson ja en ole eläissäni paremmalla bassolla soittanut. Enemmän kuin hintansa väärti.Tilasin itse Station musicista, Saksasta.
 
Nälkä lähtee syömällä, nainen juomalla.
IamS
28.07.2005 10:32:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostuin asiasta jo 1999, kun teetätin A-P Paasosella bassoa. Mulla on siis nyt 6-kielinen ja 6-vuotias Arvuuttaja-lapsi, Laklandin body ja jammun trb-lapa. Taitaa olla schallerin (kirjoitetaankohan noin?) talla. Seymoorin saippuapalat mikkeinä, kun A-P ei Bartolineja saanut siihen hätään. Valitettavasti!
 
Jotenkin se on sopinut silmälle tuo heidän 55-X -mallisto. Löysin vasta äskettäin DJ:n! Kammohintoja noille 55-X -malleille laittavat. Kurjat!
 
"Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi
Teme007
28.07.2005 10:34:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostuin asiasta jo 1999, kun teetätin A-P Paasosella bassoa. Mulla on siis nyt 6-kielinen ja 6-vuotias Arvuuttaja-lapsi, Laklandin body ja jammun trb-lapa. Taitaa olla schallerin (kirjoitetaankohan noin?) talla. Seymoorin saippuapalat mikkeinä, kun A-P ei Bartolineja saanut siihen hätään. Valitettavasti!
 
Jotenkin se on sopinut silmälle tuo heidän 55-X -mallisto. Löysin vasta äskettäin DJ:n! Kammohintoja noille 55-X -malleille laittavat. Kurjat!

 
Saiskos kuvaa?
 
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä.
Kallekorvola
28.07.2005 10:43:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Lakland Skyline 55-02. Station Musicista tilasin vähän reilu vuosi sitten. Kerkesin tilaamaan ennen jarkkista, suomen eka...? : )
 
Helvetin hyvä peli on kyllä. Soundi ja soittotuntuma kohillaan. Hiilikuituvahviste kaulassa on suurta plussaa... Bartolinit vaihdan kyllä duncaneihin heti kun saan jemmattua vähän rahaa. Haussa Stingray-maisempi soundi...
 
Suosittelen.
 
IamS
28.07.2005 10:46:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähetän kuvan, kun pääsen töistä kotiin. Pitänee olla rautaiset hermot, että voi tilata kalliin basson ilman testiä...vai testasitko?
 
Paljonkakö muuten maksoi toimitus?
 
"Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi
IamS
28.07.2005 10:50:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja siitä vielä, että kun toi Skyline-sarja on sitä halvempaa osastoa, niin onko kukaan fiilistellyt "aidon oikean usamallin" ja skylinen välillä, että mikäpäs tässä nyt on halppista? Onko havaittavissa esimerkiksi h-kielen löysyyttä skailainissa?
 
Tuosta 55:sta varmaan luovut halvalla! *heiluttaa jedikättään toisen silmien edessä*
 
"Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi
Johannes_t
28.07.2005 11:13:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime vuoden miss-Suomi-skaban talonbändin basistilla oli tallasta ja soundista päätellen Lakland.
Keny
28.07.2005 12:05:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voip olla et syksyllä noita tuodaan suomeen.Oon huhuja kuullu.
 
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Kallekorvola
28.07.2005 12:20:10 (muokattu 28.07.2005 12:23:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitänee olla rautaiset hermot, että voi tilata kalliin basson ilman testiä...vai testasitko?
 
Paljonkakö muuten maksoi toimitus?

 
Onhan niillä palautusoikeus. Testaamatta tilasin, eli luotin intuitioon, enkä ole katunut. Totta kyllä, että olis voinu mennä pieleenkin.
 
Toimitus Station Musicilla makso 30egee, vakuutettuna ja UPS:llä. Tuli perille viikossa. Maksu E-Banilla.
 
TB:ssä on tyyppejä, jotka väittää, että ainoat isot erot US-malleihin ovat viimeistelyssä. Esim. nauhatyö on laadullisesti parempaa jenkeissä ja niissä on vakiona öljytty kaula (itse raavin lakat kaulasta ja öljysin samana päivänä kun sain soittimen...). Materiaalierojen en ole lukenut vaikuttaneen mihinkään...
 
Keny, kuka niitä alkaa tuoda? Ja miten siihen meni näin kauan...?
 
Keny
28.07.2005 12:32:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a..entiä et miks kesti näin kauan mut soundata ehkä niitä rupee tuomaan mut salaisuus viellä;-)
 
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Teijo K.
28.07.2005 13:10:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a..entiä et miks kesti näin kauan mut soundata ehkä niitä rupee tuomaan mut salaisuus viellä;-)
 
Älkää nyt sitten kertoko kenellekään!
 
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
IamS
29.07.2005 22:03:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on bodikuva omakuvana...ei ollunna parempata kuvvaa. Toivottavasti tohtinevat saundatan ihmiset tuoda DJ5:stakin näytille.
 
"Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi
Karlsson
29.07.2005 22:06:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on bodikuva omakuvana...ei ollunna parempata kuvvaa. Toivottavasti tohtinevat saundatan ihmiset tuoda DJ5:stakin näytille.
 
Taidat olla Arvuuttaja?
 
How ´bout some Batman?
 
IamS
30.07.2005 17:02:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus oli ajatuksena teettää rikkenpakkerin näköinen pätmänpasso, mutta se jäi jotenkin. En ole mikään fani, vaikka niin voisi luulla. Rikujen fani kylläkin!
 
Tuo kyssärin muoto on vaan aina miellyttänyt mua...meinasin joskus aikanaan kirjautua nimimerkillä arva, mutta ystäväni Teijo oli jo sen napannut. Oli aika, jolloin hallitsimme kuusikielisillämme saman bändikämpän alapäätä täällä Jyväskylässä...aahhaa.
 
Noista Läklandeista vielä, että kotisivulla väittävät noiden hiilikuituvahventeiden vähentävän merkittävästi kuolleita kohtia, oikea muoto taisi olla "help tremendously to minimize dead spots". Pitänee paikkaansa?
 
"Basson pitää olla niin kovalla, että se haisee" -Ystäväni Rautakorpi
Johannes_t
30.07.2005 17:28:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaa iskeä Lakland-GAS. Vittu minkä teitte!
Karlsson
30.07.2005 18:00:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noista Läklandeista vielä, että kotisivulla väittävät noiden hiilikuituvahventeiden vähentävän merkittävästi kuolleita kohtia, oikea muoto taisi olla "help tremendously to minimize dead spots". Pitänee paikkaansa?
 
No, kyllähän ne jäykistävät kaulaa ja sitä kautta. Itse olen huomannut niistä olevan apua 5 (tai useampi)-kielisen B-kielelle.
 
Kallekorvola
31.07.2005 12:19:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaa iskeä Lakland-GAS. Vittu minkä teitte!
 
Iskee se. hahhah! Kokeilepa vaan... Tosta hiilikuidusta sen verran, että pitää kaulan riittävän jämäkkänä. Eli vire pysyy maailman tappiin ja saa säädöt todella matalalle, jos niin haluaa (ja minähän haluan). Nauhatyö Skylineissa muuten parasta mitä on koskaan tullut vastaan. Olen katellu montaa kallista bassoa, enkä muista että koskaan olis tullu vastaan parempaa missään hintaluokassa.
 
Toinen on ostossa, kunhan ekan mikit on vaihdettu ensin. Nauhaton pitää saada. 2005 Skyline-nauhattomissa muuten eebenpuu otelauta... ennen oli ruusupuuta. Harmi vaan, että Skylinen värivaihtoehtoja on liian vähän. Pitää ehkä maalauttaa basso "vintage-white"-väriseksi...
 
Keny
31.07.2005 19:34:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaa iskeä Lakland-GAS. Vittu minkä teitte!
 
hohoo...kysy pupelta;-)
 
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Johannes_t
31.07.2005 19:42:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hohoo...kysy pupelta;-)
 
Pitää huomenna soittaa ja tehdä vähän businesta...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «