Aihe: Nahkahousut
1 2
Sijuk
30.06.2005 17:45:57

Elikkäs kuinka monella on nahkahousuja ja mitä ootte mieltä niiden käyttäjistä?
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango?
dictatorsh*t
30.06.2005 20:07:59
En omista enkä varmaan tule omistamaan, ei mun juttuni. Joku tykkää ja hyvä niin saa tykätä mistä haluaa.
Ei munla mitään mielipidettä ole niiden käyttäjistäkään.
Turha kirjoitus.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Billsner
01.07.2005 07:08:14
Omistan, mutta en ole pitänt moneen vuoteen. Farkut on miellyttävämmät jalassa.
Nej till livet.
Dj P.
01.07.2005 11:38:28 (muokattu 01.07.2005 11:38:54)
Ei mitään käyttäjiä vastaan.
Itse olen muutamaan otteeseen pitänyt, joskaan en moisia omista enää. Mallista vähän riippuu millaiset mitkä on hyvät pitää. Sellaiset mitkä ei hengitä ovat melkoisen epämiellyttävät.
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
hanuristi
01.07.2005 12:57:48
Se ja sama.
Toisaalta, erään miespuolisen kaverin vaalean lilat nahkahousut eivät ole kovinkaan eroottiset, saatikka sitten tyylikkään näköiset.. Eivät soinnu muuten mustaan ulkonäköönkään :)
"Kuulin just Mnetistä, että Venäjä on julistanu sodan Suomelle! - säääh!" - Fox
Ai göö?
jussiohman
01.07.2005 14:09:51
Ostin SPR kirpputorilta yhdellä eurolla(!) leopardikuvioiset nahkahousut. Pidin huvikseni niitä kotona päällä. Aika rangat. Pitäisi keksi kelle annan ne syntymäpäivälahjaksi.
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Bändi joka saa taianomaisesti naiset riisumaan vaatteensa
Zarmo
01.07.2005 15:00:16

Jos saisin ihan törkeen halvalla, ni voisin ostaa. Pitkään on kiinnostanut kokeilla nahkahousujen liukumisominaisuuksia mäenlaskussa.

Ja mielelläänhän sitä nahkahousuisia tyttöjä katselee...
Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Musiikkinäytteessä esimakua Interspectionalin hulvattomalta Demo#1:ltä. Kuunnelkaa!
Leper Messiah
01.07.2005 15:13:03 (muokattu 01.07.2005 15:14:11)
Ostin SPR kirpputorilta yhdellä eurolla(!) leopardikuvioiset nahkahousut. Pidin huvikseni niitä kotona päällä. Aika rangat. Pitäisi keksi kelle annan ne syntymäpäivälahjaksi.

anna mulle. oli synttärit tossa kesäkuussa.

e: niin ja eihän niissä mitään vikaa oo.

itelläni ei oo, kerran olen kokeillut, mutta ne isoveljen nahkahousut oli niin pienet ettei vetskari saati nappi mennyt kiinni.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
lapio
05.07.2005 19:11:04

Pistät ne keikalle jalkaan.
Live fast, die 72 year old.
Vemmy
07.07.2005 00:39:48
Nahkahousut ovat loistavat röytöpukineet. Helppo putsata, ja kestävät lähes mitä tahansa. Ja ovat pirun mukavatkin, minun mielestäni. Kesällä pahimmilla helteillä hieman turhan kuumat, mutta muuten ykkösvaihtoehto festareille, keikoille, grillijuhliin ja sukulaisten 60-vuotispäiville. Omani, nuo perinteiset farkkumalliset, ostin luonnollisesti melkein ilmaiseksi kummisedältä, joka tuo niitä maahan.
Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin.
Makuupussimies
09.07.2005 06:28:16
En omista, enkä haluakaan. Vaikuttavat niin epäkäytännöllisiltä ja epämukavilta, että en voisi kuvitellakaan käyttäväni sellaisia. Näyttäisivät varmaankin sangen koomisilta minun jaloissani. Sopivat vain harvoille ja valituille. (=marsipaanikooteille)
Harr
Vainhaalee
11.07.2005 19:16:26
Minulla...

Ja kyllä. Minä pidän itsestäni!
Nyt mennään eikä meikata!
pampukarhu
12.07.2005 12:34:37
mulla on ollu ihanat mustat, mutta ne on kadonneet. Myös beiget ja viininpunaiset omistan, tosin kumpiakaan en pidä.
Basso on bändin munat.
tähtivaeltaja
12.07.2005 16:04:02 (muokattu 12.07.2005 16:05:01)
en käytä. Suht gayn näköiset joillain tyypeillä. Istuvat pvc-housut toimivat joskus mutta liian monella näkee äidin ompelemia säkkinahkahousuja. Niin ja naisilla näyttää hyvältä aina, etenkin tuo pvc.
petee
21.07.2005 23:58:41

Mulle : )!! pliis :D
Sertzo S
22.07.2005 11:22:34

Ja mielelläänhän sitä nahkahousuisia tyttöjä katselee...

Jees! Jos miehellä on vaaleanpunaiset sellaiset, niin herättää määrättyjä epäilyksiä, että...
Aerodactev
29.07.2005 13:01:16
Jees! Jos miehellä on vaaleanpunaiset sellaiset, niin herättää määrättyjä epäilyksiä, että...

Sulla herää mielenkiinto vai?
Long = progressive = good
man9
29.07.2005 20:30:05

Kesällä pahimmilla helteillä hieman turhan kuumat, mutta muuten ykkösvaihtoehto festareille, keikoille, grillijuhliin ja sukulaisten 60-vuotispäiville.

Kyllä! Nahkahousut toimi. Mulla on kahdet, yhdet törkeet 90-luvun malliset ja toiset vähän modäärnimmat. Mustaa nahkaa tietysti, toimii tilanteesta toiseen. Tänä kesänä en oo paljon viittinyt pitää kun on sen verran kuuma ollu.
http://lahettamo.org/blog/
Rumpali Rölli
31.07.2005 20:26:36
Nahkahousut kuuluu Power Metallisteille :D:D..
No ei siinä mitään :) on ne ihan hianot, mutta itte en kyllä käyttäs moisia kiristimiä :D.
Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)