Walrus 01.11.2004 16:59:41 | |
---|
Käykös muusikoiden.net:stä porukkaa noissa jameissa Tampereella tai Turussa? Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
samueld 01.11.2004 22:03:37 (muokattu 01.11.2004 22:03:54) | |
---|
Käykös muusikoiden.net:stä porukkaa noissa jameissa Tampereella tai Turussa? On kuulemma käynyt, mutta se on melkein kai valtiosalaisuus. Mä en ole käynyt kuin vahtimassa Tampereella. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
timwee 04.11.2004 14:45:12 | |
---|
Entäs helsingissä. Joskus sunnuntaisin, joka toinen? On the Rocksissa, pitää käydä tsiigaamassa joku ilta. |
tom tom 23.07.2005 20:56:26 (muokattu 23.07.2005 20:57:40) | |
---|
Mä oon siellä käyny turussa. ei muuta. siis soittelemasa. hauska meininki. Enpä taida. |
Jake24-25 23.07.2005 21:48:06 | |
---|
Käykös muusikoiden.net:stä porukkaa noissa jameissa Tampereella tai Turussa? En oo vielä käynyt Mike´s Monster Jameissa, mutta tarkoitus olisi käydä. Meininki noissa jameissa on kuulemma mahtavaa joten täytyy käydä ehdottomasti tsekkaamassa pitävätkö huhut paikkansa. "Why I use the Orange AD5? - Cool, compact combo that I dig using." Jake T |
sihvoh 27.07.2005 00:13:39 | |
---|
Mitäs noissa illoissa soitetaan? Bluesia, rokkia, muuta? Tuo voisi olla hyvä paikka kokeilla onnistuuko bändisoitto - tulisipahan munattua kunnolla jos menisi kehnosti :-) I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
samueld 27.07.2005 10:47:41 | |
---|
Mitäs noissa illoissa soitetaan? Bluesia, rokkia, muuta? Tuo voisi olla hyvä paikka kokeilla onnistuuko bändisoitto - tulisipahan munattua kunnolla jos menisi kehnosti :-) Yleensä siellä on vedetty melkosella meiningillä ihan mitä vaan jengi osaa skulaa. Viimeaikoina (oon tosin pari kuukautta sitten käyny viimeksi) on tullut vähän liikaa sellasta funkkityylistä. Suosittelen ehdottomasti, että menee sinne imuttamaan kaljaa, kattelemaan ja käy vaikka Miken kanssa sanalla. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Jake24-25 27.07.2005 21:52:00 (muokattu 27.07.2005 21:53:04) | |
---|
Yleensä siellä on vedetty melkosella meiningillä ihan mitä vaan jengi osaa skulaa. Viimeaikoina (oon tosin pari kuukautta sitten käyny viimeksi) on tullut vähän liikaa sellasta funkkityylistä. Kuulostaa vähän samanlaiselta meiningiltä kuin London Pubin jameissa, jossa musatyylien skaala on tosi kirjava aina ranskankielisistä Chansoneista hard rockiin. Funk-tyylistä musaakin on ollut myös Londonissa paljon - varsinkin monet basistit ovat soittaneet mielestäni monesti erittäinkin funkysti bassoaan olipa juuri sillä hetkellä soiteltu musa sitten funkia tai mitä tahansa. Hyvä vaan, että jameissa esitetään monenlaista musaa! Suosittelen ehdottomasti, että menee sinne imuttamaan kaljaa, kattelemaan ja käy vaikka Miken kanssa sanalla. Tuo neuvosi sopisi myös London Pubin jameihin lähtöä harkitseville, jossa olen ollut huomaavinani joidenkin tulleen sinne varta vasten tsekkaamaan jami-meininkiä, juomaan kaljaa ja ehkä keskustelemaan jami-isäntien kanssa. "Why I use the Orange AD5? - Cool, compact combo that I dig using." Jake T |
Mä en ole käynyt kuin vahtimassa Tampereella. Samoin. Viimeksi oli oikein loistava meininki. Bändi oli todella laatuisa. Itselläkin vähän sormet syyhys lavalle, mutta oli promillea hiukka liikaa. Ensi kerralla sitten. Huono päivä vaan tuo maanantai mulle aina. Todella huono, harvemmin tulee lähdettyä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |