CD 27.07.2005 00:37:54 | |
---|
Mielipiteitä haluaisin. Minkä ride pellin valitsisitte vanhojen (vintage) Paisteen 2002 14" medium Hihattien kaveriksi: Paiste Dimensions 20" Dry tai deep full reflections Vai Sabian HH 20" medium tai rock? Hinta eroa noin 70e. |
ltg 27.07.2005 00:39:25 | |
---|
Parhaiten luonnollisesti sopinee haitsun kaveriksi 2002 medium tai heavy. 20" tai 22". On pidettävä rummut puhtaana, ettei tule soitettua varsinaista pölyrytmiikkaa.THV-klubi #5 |
CD 27.07.2005 00:43:07 | |
---|
2002 ei ole vaihtoehtona ;) |
Groovi 27.07.2005 00:49:43 | |
---|
Paiste Dimensions. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
Alpha 27.07.2005 01:10:09 | |
---|
Komppaan Groovia. Kokeiles tuota Dimensions Medium Ridea... |
napander 27.07.2005 03:09:53 | |
---|
Pääasiallisin erohan Paisteen, Sabianin ja Zildjianin välillä on se, että Paisteet tehään B8 pronssista ja Sabianit sekä Zildjianit B20:sta. Sen takia Paisteet kuulostaa mielestäni hyvin erilaiselta verrattuna Sabianiin ja Zildjianiin Siksi minä suosittelen paisteen seuraksi paistetta. Itse tosin pidän enemmän pelleistä jotka valmistetaan B20 seoksesta. |
miän vain 27.07.2005 12:08:46 | |
---|
Pääasiallisin erohan Paisteen, Sabianin ja Zildjianin välillä on se, että Paisteet tehään B8 pronssista ja Sabianit sekä Zildjianit B20:sta. Ei. Molemmat käyttävät kumpiakin seoksia eri sarjoissa. Sikäli olet oikeassa, että noissa mainituissa malleissa (HH vs. Dimensions) asia todellakin on näin. |
rbt 27.07.2005 12:12:57 (muokattu 27.07.2005 12:18:45) | |
---|
Pääasiallisin erohan Paisteen, Sabianin ja Zildjianin välillä on se, että Paisteet tehään B8 pronssista ja Sabianit sekä Zildjianit B20:sta. Sen takia Paisteet kuulostaa mielestäni hyvin erilaiselta verrattuna Sabianiin ja Zildjianiin Siksi minä suosittelen paisteen seuraksi paistetta. Itse tosin pidän enemmän pelleistä jotka valmistetaan B20 seoksesta. Väärin. Pääasiallisin ero on se, että paiste (ei ainakaan vielä 90-luvulla valmistanut) ei valmista itse seoksiaan, vaan tilaa valmiit mällit tiskiin... |
AP 27.07.2005 12:20:11 | |
---|
Pääasiallisin erohan Paisteen, Sabianin ja Zildjianin välillä on se, että Paisteet tehään B8 pronssista ja Sabianit sekä Zildjianit B20:sta. Sen takia Paisteet kuulostaa mielestäni hyvin erilaiselta verrattuna Sabianiin ja Zildjianiin Siksi minä suosittelen paisteen seuraksi paistetta. Itse tosin pidän enemmän pelleistä jotka valmistetaan B20 seoksesta. Paitsi tietysti mm. Paiste Signature, joka tehdään siitä niitten omasta cocktailista. Itse blokkaisin 2002:siin kaverin ehkä jopa Traditionals-sarjasta. Ehkä myös se uusi Giant Beat olisi tsekkaamisen väärti homma. K100 #7
Ärlä #011 |
napander 27.07.2005 12:54:44 (muokattu 27.07.2005 12:59:44) | |
---|
Ei. Molemmat käyttävät kumpiakin seoksia eri sarjoissa. Sikäli olet oikeassa, että noissa mainituissa malleissa (HH vs. Dimensions) asia todellakin on näin. No joo onhan sabianilla toi B8 sarja ja en tiiä sit zildjianin halvimpien seoksia, mut näin kuitenkin pääasiassa on noitten ns. laatupeltien osalta, tosin kuten jo mainittiin paisteella on noissa signatureissa joku salainen seos. Tietääkseni paiste ei tee mitään peltejä B20:stä. Ei ainakaan sen perusteella mitä noilta sivuilta tutkin niitten peltien seoksia. Tämä ihmetyttää minua aika suuresti, sillä luulis että vois menekki kasvaa, jos tekis joitain peltejä myös B20:stä. Sillon minäkin voisin ostaa paistetta. |
Groovi 27.07.2005 13:20:46 | |
---|
No joo onhan sabianilla toi B8 sarja ja en tiiä sit zildjianin halvimpien seoksia, mut näin kuitenkin pääasiassa on noitten ns. laatupeltien osalta, tosin kuten jo mainittiin paisteella on noissa signatureissa joku salainen seos. Tietääkseni paiste ei tee mitään peltejä B20:stä. Ei ainakaan sen perusteella mitä noilta sivuilta tutkin niitten peltien seoksia. Tämä ihmetyttää minua aika suuresti, sillä luulis että vois menekki kasvaa, jos tekis joitain peltejä myös B20:stä. Sillon minäkin voisin ostaa paistetta. Paisteella varmaan halutaan pitää yllä myös se heidän oma soundinsa, ja koska tuota seosta käytetään aika paljon, siinä lienee yksi syy miksi he EIVÄT sitä halua käyttää. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
miän vain 27.07.2005 13:49:01 | |
---|
Niin, B8 on alunperin Paisteen keksintö. Vaikuttaa varmasti sekin. B8 on hyvä metalli, jos sitä osaa käyttää. Kaikki eivät osaa/viitsi panosta riittävästi. Halpa hinta johtuu helpommasta käsiteltävyydestä, ei niinkään materiaalista itsestään. |
J. Cool 27.07.2005 13:55:01 | |
---|
mää ottaisin sapiaanin. mut vaihtaisin kyllä haikankin ;D O: 16" K-custom dark crash! |
Bacchus 27.07.2005 14:10:46 | |
---|
Niin, B8 on alunperin Paisteen keksintö. Vaikuttaa varmasti sekin. Aa, uutta tietoa meikäläiselle. Ei ihmekään että ovat Paisteella beekasiin mieltyneet. B8 on hyvä metalli, jos sitä osaa käyttää. Kaikki eivät osaa/viitsi panosta riittävästi. Halpa hinta johtuu helpommasta käsiteltävyydestä, ei niinkään materiaalista itsestään. Aivan, esim. Meinl Amun, Paiste Innovations ja Dimensions. Aiheeseen vastaisin, että ei auta oikein muu kuin käydä itse testaamassa. HH ja Dimensions ovat kuitenkin melko eri soundisia sarjoja. Jag är en hund |
rbt 27.07.2005 14:36:22 | |
---|
Niin, B8 on alunperin Paisteen keksintö. Vaikuttaa varmasti sekin. B8 on hyvä metalli, jos sitä osaa käyttää. Kaikki eivät osaa/viitsi panosta riittävästi. Halpa hinta johtuu helpommasta käsiteltävyydestä, ei niinkään materiaalista itsestään. Tästä en ole ihan varma, mutta ainakin jo vuonna -67 markkinoille tullut paisteen giant beatti oli B8 seoksesta valmistettu. Olisiko ollut, niin että paiste oli vain ensimmäinen peltivalmistaja, joka käytti tuota seosta pelteihin tuhansia vuosia käytetyn B20 seoksen sijaan. |
Niskamies 27.07.2005 19:51:15 | |
---|
Kokeileppas Sabian HHX:ää tai AA:ta. Virallisesti semi-pro! |
Tilaukseen lähti Paistetta, ride + crashi. Staggit menee myyntiin :) |
lkx 28.07.2005 00:15:53 | |
---|
Tilaukseen lähti Paistetta, ride + crashi. Staggit menee myyntiin :) Olisit vaan hommannu Sabiania. :) There is no spoon... |
Niskamies 28.07.2005 00:23:04 | |
---|
Olisit vaan hommannu Sabiania. :) Komp. Huomenna käyn itsekkin hakemassa kattauksen haikkoja lukuunottamatta sabiania. Virallisesti semi-pro! |
Brother Michael 28.07.2005 00:35:58 | |
---|
Enempää kumpaakaan merkkiä runsaasti testanneena ostaisin itse Sabiania. Paria Paisteen kattausta testanneena ei oikein nappaa, mutta vasta HHX Riden hankkineena en enää vaihda. Se on paras ja uskoisin muidenkin Sabianien vekottimien olevan kunnon kamaa. AA haikat kuumottaisi, mutta tuota...katsotaan nyt...2002 sarja on kyllä ollut mieleen, mitä sillä vähän on soitellut, mutta silti hankkisin ihan suosiolla Sabianin. Olipas taas rakentava ja hyödyllinen kirjoitus kokemuksen syvällä rintaäänellä. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |