Aihe: marshall mosfet -nupin volat katoaa
1
lilwing
27.07.2005 17:47:12
Mikähän on, kun marshallin mosfet lead 100-nupista katoaa aina joskus volat, että kuuluu todella heikosti.. vika on ilmeisesti input-liittimessä, koska efektiloopin läpi toimii ihan ok.. paitsi volumea ei pysty säätämään.. onkohan suurikin vika kyseessä kun tuo ääni katoaa? ite tolle ei taida voida tehdä mitään..
McNulty
27.07.2005 18:09:34
Minulle tuo Mosfetin tekniikka on tuntematonta. Olen toki kyseisiä laitteita soittanut ja testannut, mutta korjannut tai huoltanut en ole koskaan. Ilmeisesti siellä ei kuitenkaan minkään sorttista putkea ole sisällä? Vai onko tuossa jo etuasteessa putki?

Ajattelin vain että minulla hävis JCM:stä volat kun putket temppuilivat...
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Kimmo72
27.07.2005 18:10:53 (muokattu 27.07.2005 18:12:52)
Minulle tuo Mosfetin tekniikka on tuntematonta. Olen toki kyseisiä laitteita soittanut ja testannut, mutta korjannut tai huoltanut en ole koskaan. Ilmeisesti siellä ei kuitenkaan minkään sorttista putkea ole sisällä? Vai onko tuossa jo etuasteessa putki?

Ajattelin vain että minulla hävis JCM:stä volat kun putket temppuilivat...

Ei o mosfeteissä putkia...

Nii joo.. Onkohan ne, tai se volumepotikka siinä nupissa ihan kondiksessa? Ettei ole hapettunu tms? Jos rohisee, niin saattaa joskus pätkästä.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
lilwing
11.08.2005 01:41:25
jos muilla ilmenee samaa ongelmaa, niin korjaus tapahtuu yksinkertaisesti laittamalla piuhan loopin sendistä returniin! mulla ainaki auttoi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)