lucifer666 02.05.2003 18:10:27 | |
---|
onko olemassa mitään biisiä joka jotenki ois sanotukseltaan just ku tehty sulle? tai ois muuten vaa "koskettanu syvältä"..?mä en nyt osaa muotoilla tätä kysymystä kovin selvästi, mutta koittakaahan käsittää.. Kotiteollisuus: Talvi sydämessä...kai.Eihän tollaseen osaa vastata kunnolla.Pitäisi muka tuntea jotain. |
Bathory 02.05.2003 18:34:46 | |
---|
Riipaiseva, traaginen, epätoivoinen? Loistava kohta. Se on noita kaikkia! Hyvin sanottu. Minä tykkään kovasti Aamenesta (ja kaikista muista levyistä)! Minä ja minuus biisissä tykkään kertsistä "Kaksi tulta palaa, nuollen hiljaa toisiaan, minä ja minuus syövät toisiaan".
|
Aimo 04.05.2003 16:38:16 | |
---|
Kingston Wallin You uppoaa minuhun kovin. Tulee semmonen olo, että oisin ite voinut kirjottaa nuo sanat. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Johnnyk 12.05.2003 02:57:17 | |
---|
Yhden kaverin pitäs ainakin kuunnella Maj Karman "Romanssi", Sais vähä neuvoo. Maailman surullisin biisi™ on kyllä ehdottomasto Mana Manan "Elämä on murheen laakso," varsinkin ensimmäinen säkeistö: "Tuo nainen jota olen niin rakastanut Hän toisen miehen kanssa kulkee nyt Hän hymyile ei kun hän tulee vastaan Hän niin hellästi suutelee uutta lastaan." niisk... nsoi: Maj Karma - Minä rakastan sinua "Basso on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä." -J. Hongisto |
triptouranus 12.05.2003 09:44:30 | |
---|
YUP:n Itsepäisyyspäivä koskettaa (tai ainakin pitäis koskettaa) joka ikistä suomalaista...prkl... "Mene välillä myös siitä mistä aita on matalin, sillä elämässä joutuu kyllä ihan tarpeeksi kiipeilemään korkeistakin kohdista." |
Danny s 12.05.2003 20:14:15 | |
---|
Joo, kyllä näitä löytyy. Henkilokohtaisesti kusen hunajaa ja itken verta kuullessani VALEHTELISIN JOS VÄITTÄISIN, Kolmas Nainen ja sitä kautta Pauli Hanhiniemi on kyllä erittäin kova lyyrikko. Hanoi Rocksilta löytyy mm DESIGN ON YOU, jota toivon joskus laulettavan haudallani.. "No harm, I meant for no one, and I don't owe one, to myself or no one. I'm on my own now, I might be alone now, but you're still here with designs on you.." Jotenkin noin se menee.. Ja pakko vielä maininta Päivänsäde ja menninkäinen, MUTTA vain Tapio Rautavaara (R.I.P, king) laulamana, ei minään kuoroulituksena. |
Guderian 12.05.2003 22:01:38 | |
---|
On toki, esim. Sibeliuksen Jääkärimarssi :) Tuomari Nurmio: Malja marttyyreille (Vaikkei laulu oikeastaan kerro mitään tarinaa, olen aina kokenut valtavaa samaistumisentunnetta tätä laulua kohtaan. Toisaalta, niin myös kymmeniä muita Nurmion kappaleita kohtaan...) Klotzen, nicht Kleckern! |
Muhvi 13.05.2003 00:00:36 | |
---|
Godgory - Key to Eternity, jos olet kuullut niin varmaan tajuat miksi ovat aika koskettavat tai jotain. Death - Perennial Quest, Symbolic levyllä on koko ajan semmoinen tunnelma että ollaan tekemisissä jonkun elämää suuremman kanssa. Evergrey - I´m Sorry, jotenkin ajankohtaiset ovat sanat tällä hetkellä. Otsikko on kieltämättä aika hauska. It´s a bunch of bullshit every time guitarists say, "One note says so much more then 100" I always laugh at idiots who make that claim. -Al Di Meola |
sikanaama 13.05.2003 10:30:32 | |
---|
Mikko Alatalon Puuhamaa "ympäri mennään, yhteen tullaan, maailma on pieni, en tukehdu pullaan" |
ganesha 16.05.2003 14:13:47 | |
---|
kaikki biisit mitkä kertovat vieraantumisesta, epäonnistuneista ihmissuhteista, päihteistä ja itsetuhosta ja karusellihevosen mykästä epätoivosta koskettavat syvästi, koska koen ne hyvin syvästi ja henkilökohtaisesti. (hohoo!) "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Joo, "Korpikuusen kannon alla on Mörrimöykyn kolo..." |
Himpi 19.05.2003 12:48:49 | |
---|
...sun täytyy mennä sillä sana on vapaa ja laitteet liikkumaan on pantu sinua varten tapahtui mitä vaan se on sun elämäs eikä kenenkään muun kaikki mitä näät voi olla harhaa tai yhtä hyvin unelmaa on kaikki sekavaa se jokin saapuu aikanaan... |