Aihe: hughes&kettner
1
Mjuusikman
27.07.2005 12:54:35
Mitä mieltä näistä vahvistimista.?
http://www.thomann.de/thoiw3_hughes … lue_60r_gitarrencombo_prodinfo.html
hinta ei ainakaan kauhean kova ole..??!!
Joo.se on kesä..
BoNey
27.07.2005 14:06:40 (muokattu 27.07.2005 14:07:26)

Minulla on tuosta tuo 30 wattinen versio jossa on kylläkin Jensenin elementti. Ihan hyvin tuo on toiminut ainakin minulla, sellaista kevyttä blues/rocksäröä ei vaan meinaa saada millään. Aina tahtoo olla säröä liikaa, vaikka gaini olisikin melkein nollassa. Puhtaat ihan hyvät, ainakin mitä olen vertaillut muihin tuon hintaluokan vahvareihin.
Kannattaa kuitenkin katsella muitakin, esim. peaveyn bandittiin ei ole paljoa hintaeroa ja se on kuitenkin selvästi monipuolisempi.
Jos kuitenkin etsit jotain hi-gain meininkiä niin tuo voi olla siihen ihan hyvä valinta. Itsellä tuo on juuri sen särösoundin takia menossa vaihtoon.
huGGGswarrna
BoNey
27.07.2005 14:52:07 (muokattu 27.07.2005 14:53:48)

Kyllä siitä banditistakin lähtee sitä hi-gain meininkiä.

Itsellä on tuo 15w versio edition bluesta. Muuten ihan jees, mutta soundi vois olla hieman "tiukempi/kireämpi".

Kyllähän siitä lähtee, mutta siitä saa sitten myös tuollaista kevyempää osastoa. Jos ei kuitenkaan tarvitse oikeastaan muuta kuin puhdasta ja sitten hi-gainia niin ei tuo minusta jää niissä banditille jälkeen.
Tuo on minusta siitä vähän ihmeellinen trankku, että se soundaa IMO paremmalle kun kääntää volumea vähän isommalle.
huGGGswarrna
Billsner
27.07.2005 14:59:14
Tuo on minusta siitä vähän ihmeellinen trankku, että se soundaa IMO paremmalle kun kääntää volumea vähän isommalle.

Saman olen minäkin huomannut. Ehkä koko edition blue sarja onkin joku saksalaisten aprillipila ja ne onkin oikeasti putkivahvistimia? :)
Carrier Of Wounds
saha
27.07.2005 15:02:25
Saman olen minäkin huomannut. Ehkä koko edition blue sarja onkin joku saksalaisten aprillipila ja ne onkin oikeasti putkivahvistimia? :)

Ei sakuista koskaan tiedä :D.
>-)))> #2
irc-kanava röydetty!
#kalapersoonat@IRCnet
Punttisika #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)