Juntunen 27.07.2005 08:38:22 | |
---|
Oonko mä täällä edelleenki ainoa joka käyttää Vamppia (2) keikallakin ? Soitatko vahvistimeen vai ihan suoraan linjaan? Itse kokeilin tuota kakkosta omaan marshalliin ihan efektinä, mutta ei oikein miellyttänyt. Jotenkin tunkkainen fiilis jäi. |
jakasepp 27.07.2005 11:33:55 | |
---|
Täytyy sanoa, että näillä foorumeilla jengi osaa kyllä arvioida laitteita objektiivisesti ilman mitään turhaa hehkutusta (mikä on siis hyvä asia). Mukava kontrasti noihin saksan-, ja englannin kielisiin kitarafoorumeihin, joissa porukka näyttää pelkästään kehuvan Vamppi kakkosta. Kuulostaa vahvistimenkin kanssa kuulemma "todella hyvältä". Eli hintaansa nähden siis luultavasti kelpo peli, vaikka tottahan toki parannettavaa tuossa hintaluokassa löytyy aivan helvetisti. Täytyypä tilata testattavaksi T-kaupasta parin huuliharpun kera :) |
M-Juhana 27.07.2005 11:56:49 | |
---|
Täytyy sanoa, että näillä foorumeilla jengi osaa kyllä arvioida laitteita objektiivisesti ilman mitään turhaa hehkutusta (mikä on siis hyvä asia). Mukava kontrasti noihin saksan-, ja englannin kielisiin kitarafoorumeihin, joissa porukka näyttää pelkästään kehuvan Vamppi kakkosta. Kuulostaa vahvistimenkin kanssa kuulemma "todella hyvältä". Todella hyvä on tietysti jokaisen subjektiivinen mielipide. Mutta kyllä v-amppi vahvarin kanssa pelaa. Vahvari kyllä sit vaan cleanille ja master vola on sit ainoa potikka. Tolaisia on sit tarjolla, mielenkiintoinen mööpeli :-) http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-178176.html You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
BenGlenton 27.07.2005 11:58:53 | |
---|
Eiköhän kuka tahansa käyttäisi, jos ei todellakaan parempia kamoja löydy ja levy pitäisi tehdä;) Tarkoitin että on käytetty ja hyvät soundit lähtee. Tarkoitin nyt lähinnä että jos ei ole saatavilla sitä 60-luvun fenderin putkikomboa ja nauhakaikua, niin v-amp ajaa asiansa hyvin. Tällaisissa tilanteissa nuo mallintavat ovat omimmillaan, imho. www.supremecourtband.fi |
wilzhu 27.07.2005 12:59:39 | |
---|
Tarkoitin että on käytetty ja hyvät soundit lähtee. Tarkoitin nyt lähinnä että jos ei ole saatavilla sitä 60-luvun fenderin putkikomboa ja nauhakaikua, niin v-amp ajaa asiansa hyvin. Tällaisissa tilanteissa nuo mallintavat ovat omimmillaan, imho. Se oli näsäviisastelua. Paljon se ottaa, vähän se antaa. |
Billsner 27.07.2005 13:28:53 (muokattu 27.07.2005 13:29:04) | |
---|
Täytyy sanoa, että näillä foorumeilla jengi osaa kyllä arvioida laitteita objektiivisesti ilman mitään turhaa hehkutusta (mikä on siis hyvä asia). Suurin osa onneksi. Mukava kontrasti noihin saksan-, ja englannin kielisiin kitarafoorumeihin, joissa porukka näyttää pelkästään kehuvan Vamppi kakkosta. Kuulostaa vahvistimenkin kanssa kuulemma "todella hyvältä". No en minä sanoisi ihan "todella hyvältä". Pikemminkin "onhan tuota paskempaakin kuultu" tai "ihan asialliseslta kuulostaa". Täytyypä tilata testattavaksi T-kaupasta parin huuliharpun kera :) www.stpaulssound.fi tuolta sa v-ampin samaan hintaan kuin thomanniltakin. Huuliharpuista en osaa sanoa :) Carrier Of Wounds |
32788 27.07.2005 13:54:22 | |
---|
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
M-Juhana 27.07.2005 14:01:30 | |
---|
You know we ain’t too good looking,
Parantava_Suru 27.07.2005 14:39:39 | |
---|
Soitatko vahvistimeen vai ihan suoraan linjaan? Itse kokeilin tuota kakkosta omaan marshalliin ihan efektinä, mutta ei oikein miellyttänyt. Jotenkin tunkkainen fiilis jäi. Styrkkarin inputtiin pistän. Kerran kokeilin kyllä laittaa marsun vs65r:n efektilooppiin, eikä kuulostanu hyvältä. Senpä takia vampin line out-vahvistimen input. Lipsis läpsis lepakko, nouda mulle kepakko. |
Jormaz 27.07.2005 14:42:50 | |
---|
Eräs Tuska-festarin päälavan esiintyjä veti V-Amp Pro -> Marsun nuppi-yhdistelmällä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Eräs Tuska-festarin päälavan esiintyjä veti V-Amp Pro -> Marsun nuppi-yhdistelmällä. Ni, Behku o pro !! :-) You know we ain’t too good looking,
ezki82 27.07.2005 15:10:01 | |
---|
Huominen on monesti viikon kiireisin päevä. |
Krice 27.07.2005 15:17:42 | |
---|
Todella hyvä on tietysti jokaisen subjektiivinen mielipide. Mutta kyllä v-amppi vahvarin kanssa pelaa. Vahvari kyllä sit vaan cleanille ja master vola on sit ainoa potikka. Huvittaa kun behkun ohjekirjassa on esimerkkikytkentä nimenomaan Blue Deviliin. Jos laittaa ohjekirjan mukaan line-johtoon niin tuloksena on täyttä hevonpaskaa. Input on ainoa josta siitä pihinästä saa mitään selvää, kun kääntää vahvistimen treblen täysille. Tuloksena kohisevaa ohutta sirinää. En voi käsittää miten joku voi pitää tuota hyvänä laitteena. |
luopio 27.07.2005 17:08:35 | |
---|
Eräs Tuska-festarin päälavan esiintyjä veti V-Amp Pro -> Marsun nuppi-yhdistelmällä. Jep ja vamppia käytti myös dark tranquillity viime vuonna. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
jakasepp 27.07.2005 17:33:01 | |
---|
Hmm onko sun v-amppi todellakin toimiva Krice? Oletko valittanut noista virheistä sen vehkeen myyjälle? |
BenGlenton 27.07.2005 18:16:43 | |
---|
Hmm onko sun v-amppi todellakin toimiva Krice? Oletko valittanut noista virheistä sen vehkeen myyjälle? Samaa ihmettelen minäkin.. Kuulostaako kaikki huonolta myös kuulokkeiden kautta vai pelkästään kun soitat vahvistimen kautta v-amppia? Joko laitteessasi on vikaa, setupissasi on vikaa tai sitten meillä on todella eroavat käsitykset (hyvästä) särösoundista. Mielestäni v-ampista saa vähintäänkin tyydyttäviä särösoundeja kun jaksaa ruuvata niitä namiskoja. Jo preseteistäkin löytyy ihan ok soundeja. Oletko kokeillut soittaa vahvarin kautta v-amppia ilman vahvistinsimulaatioita? www.supremecourtband.fi |
Krice 27.07.2005 18:26:13 | |
---|
Oletko kokeillut soittaa vahvarin kautta v-amppia ilman vahvistinsimulaatioita? Tarkoitatko ilman kaappisimulaatioita (L2-tila)? Eihän tuota ilman amp-simulaatiota voi soittaakaan, kun siitä rullasta aina valitaan joku. Minähän vaihdoin tuon jo, Thomann lähetti uuden tilalle. En jaksa uskoa, että olisin saanut kaksi maanantaikappaletta, vaikka minun tuurillani.. no.. |
ezki82 27.07.2005 18:47:58 | |
---|
Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta. Mun vamppi on ainakin toiminut näin kotiolosuhteissa ihan kohtuullisen hyvin. Toisaalta se mikä mun mielestä toimii hyvin niin voi sun mielestä olla päin honkia... Huominen on monesti viikon kiireisin päevä. |
Billsner 27.07.2005 18:53:45 | |
---|
Krice, onko sulla blue devilissä etuasteen ohitusmahdollisuutta (pwr amp in tjsp)? Onko sulla kaappimallinnukset päällä kun soitat vahvarin läpi? Ootko kokeillut sitä kuulokkeilla? Entä esim. tietokoneen kaiuttimien läpi? Carrier Of Wounds |
moottorisaha 27.07.2005 18:54:19 | |
---|
Tämä "vanha" on oppinut että älä usko kaikkea mitä netissä lukee vaan testaa itse :) Varsinkin M.netissä nämä käsitykset tietyistä kamoista ovat niin kieroutuneita suhteessa yleiseen mielipiteeseen (tai todellisuuteen), että ei paljoa kannata edes kysellä. :) "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |