"Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
Roksennus 27.07.2005 12:14:05 | |
---|
Sekin on ihan käyttömikki. Kiinni kolvattu, ei koriste. If it's too loud, you're too old!!! |
fox 27.07.2005 12:18:06 | |
---|
Aloin tässä pohtimaan, että tekeekö sillä keskimikillä tuollaisissa kitaroissa yhtään mitään vai onko se siinä pelkästään "koristeena"? Kyllä se on ihan toimiva, niinku roksennus sano.. :) Ja jopa sillä saa erilaisia soundivariaatioita, olkoonkin että vakiokykiksellä ei saa kaikkia samanaikasesti päälle, mutta helppo modi on tuo muuttaa. Kissin Ace Frehleyllä kuitenkin kolmas mikki olikin siinä yhdessä kitarassa pikkunen pyrotekninen savupommi... 8) |
Hirvi 27.07.2005 12:18:19 | |
---|
En itse ainakaan keksisi käyttöä keskimikille. Ainahan joillakin kitaristeilla täytyy olla mahdollisuus kaikkiin väliasentoihin, mikinpuolituksiin ja vaiheenkääntöihin vaikka ei niitä käytännössä tarvitsisikaan. Rokkaa kuin hirvi! |
NYdoll 27.07.2005 12:18:24 | |
---|
Jep... Tarkoitinkin lähinnä, että saako siitä käyttökelpoista soundia irti.. Ja onko sen soundi lähempänä tallamikkiä vai kaulamikkiä? Ja että käyttääkö joku tuollaisessa kitarassa tuota keskimikkiä... "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
Roksennus 27.07.2005 12:22:06 | |
---|
onko sen soundi lähempänä tallamikkiä vai kaulamikkiä? siitä väliltä =)=) If it's too loud, you're too old!!! |
fox 27.07.2005 13:00:37 | |
---|
Jep... Tarkoitinkin lähinnä, että saako siitä käyttökelpoista soundia irti.. Ja onko sen soundi lähempänä tallamikkiä vai kaulamikkiä? Ja että käyttääkö joku tuollaisessa kitarassa tuota keskimikkiä... Soundi on siltä väliltä, joo. Ja pakkohan sitä käyttää on, kun se ompi siihen mikki-valitsimeen kolvattu.. =) |
opaa 27.07.2005 15:34:59 | |
---|
Biisiä enkä keikkaa muista mutta jossain biisissä jimmy page käyttää mm. tuota keskimikkiä, joskus nähny kaverilla DVDltä. |
Jani The Rock 27.07.2005 15:43:26 | |
---|
Kyllä mulla on Firebirdissä keskimikille kovastikin käyttöä. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |