Boyakasha 29.06.2005 14:58:42 | |
---|
www.badmachine.tk Siinä kovaa Hellacopters jne tyylistä rokkia. Totta! LOISTAVA bändi lavalla! "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Henko 30.06.2005 15:46:41 | |
---|
Cosmo Jones Beat Machine on aika räkäistä suorockia Aprillia vittu. Kaikki on aprillia. |
tomitarmo 02.07.2005 12:16:12 | |
---|
|
...And Justice For All 02.07.2005 21:42:38 | |
---|
Kukaan ei päihitä Hurriganesia, jota tosin ei enää ole oikeassa muodossaan. Ainoa jonka voi kuvitella painivan samassa sarjassa Ganesin kanssa on PG. THV-Klubi #21 |
gogo 02.07.2005 23:31:23 | |
---|
Kukaan ei päihitä Hurriganesia, jota tosin ei enää ole oikeassa muodossaan. Ainoa jonka voi kuvitella painivan samassa sarjassa Ganesin kanssa on PG. Kyllä Suomesta löytyy helvetisti hyviä räkä-rockbändejä. Hurriganes ja joku PG on lyöty aikoinaan sellaiseen legendan asemaan, että niitä on helppo lähteä diggailemaan ja sitten ei tuukkaan etittyä enää mitään uudempia poppoita. Käykää keikoilla ja divareissa, bubbling ug lives! oksettaa. |
Angus 03.07.2005 03:37:58 | |
---|
Kyllä Suomesta löytyy helvetisti hyviä räkä-rockbändejä. Hurriganes ja joku PG on lyöty aikoinaan sellaiseen legendan asemaan, että niitä on helppo lähteä diggailemaan ja sitten ei tuukkaan etittyä enää mitään uudempia poppoita. Käykää keikoilla ja divareissa, bubbling ug lives! Hurriganesistä voin tohon ehkä yhtyä, mutta ei tartte kun käydä PG livenä tsekkaamassa niin eihän se paljoa epäilyksen varaa jätä. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
gogo 03.07.2005 18:29:09 | |
---|
No vaikka PG onkin livenä kova, niin ei se pärjää esimerkiksi Flaming Sideburnsille. Molemmat 2-3 kertaa nähneenä annan tämän lausunnon. oksettaa. |
T.R.N. 06.07.2005 18:49:04 | |
---|
Käykää tsekkaamassa tämä: www.thefabulous65.tk Yle-X:n kuukauden demo taannoin. Hyvää ja aitoa rock rähinää. |
Janne F 20.07.2005 21:21:40 | |
---|
The Insult That Made A Man Out Of Mac ...on mainio bändi, muttei mitään räkäistä rockia, vaan ihmisten soittamaa industrialia. Josko ensi kerralla lukisit sen kysymyksen ennen vastaamista. |
poppamies 20.07.2005 22:56:57 | |
---|
Ei ole muuta suomalaista aitoa rokkia kuin Hurriganes. Remu ja kumppanit tajusivat rokin syvimmän olemuksen ja sai sen myös nauhalle. G strings are for strippers |
Angus 20.07.2005 23:01:42 | |
---|
Ei ole muuta suomalaista aitoa rokkia kuin Hurriganes. Remu ja kumppanit tajusivat rokin syvimmän olemuksen ja sai sen myös nauhalle. http://www.peergunt.com |
aivokuolio 21.07.2005 00:58:36 | |
---|
Ei ole muuta suomalaista aitoa rokkia kuin Hurriganes. Remu ja kumppanit tajusivat rokin syvimmän olemuksen ja sai sen myös nauhalle. Niin, tätähän sitä pitäisi hokea. Dinosaurukset alas, sanon minä. Ja pyhät lehmät. mustan huoneen testi. |
jackcrow 21.07.2005 02:08:42 | |
---|
BAD MACHINE |
Artist 21.07.2005 16:45:50 (muokattu 21.07.2005 16:47:42) | |
---|
Peer Günt. Suomen aidoin, kovin ja ainoa rock-bändi. No ei ole. Hyvä kyllä, mutta kovin ja aidoin ja ainoa? Joo, ja olen nähnyt ne livenä. Jos niillä olis hyviä biisejä enemmän, niin saattaisivat olla parempi. 22-Pistepirkko Vaikka tämä ei nyt mitään räkäisintä rokkia olekaan, niin on kyllä livenä huomattavasti kovempi kuin nämä monet "räkäiset rockbändit". Bändiltä kun ei puutu tyyliä, eikä keikoilta eikä heidän keikoiltaan yllätyksellisyyttä. Suomen paras livebändi, halutessaan. Edit: kun kerran tuossa otsikossa on mainittu sana räkänen, niin ei voi olla kehoittamatta hommaamaan Briardin Miss World lättyä sekä Pete Malmin soololevyä, kun ne ovat nyt saatavilla cd:nä. Nuo molemmat levyt sisältävät suomalaista räkäistä rockia, laulaahan niissä Pete "Räkä" Malmi. :) I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
gogo 21.07.2005 20:19:49 | |
---|
No ei ole. Hyvä kyllä, mutta kovin ja aidoin ja ainoa? Joo, ja olen nähnyt ne livenä. Jos niillä olis hyviä biisejä enemmän, niin saattaisivat olla parempi. Näin. oksettaa. |
Sarko 23.07.2005 12:39:02 | |
---|
Dinosaurukset alas, sanon minä. Ja pyhät lehmät. Näin juuri. Mielestäni Hurriganes on pirun köpö bändi. IMHO. Suomalaista räkäistä rokkia? Suosittelen uutta pohjois-suomalaista lupausta nimeltä Creepy Dölls. Ilmavaa 70's-pohjaista 70's räkä-rollausta. http://www.mikseri.net/creepy Show No Mercy |
Krypto Niitti 24.07.2005 22:00:05 (muokattu 24.07.2005 22:02:26) | |
---|
Ruisrockissa törmäsin yhtyeeseen nimeltä Soul Tattoo. Livenä olivat kyllä aika uskomattoman energinen bändi ottaen huomioon, että kaiffarit on nelikymppisiä. Kotisivuilta: "Soul Tattoo is a soulfully dark rock'n'roll quartet. The music is colored by elements ranging from underground pop and gothic grunge to country punk and deep blues." En räkäisyysasteesta tiedä, mutta itse tykästyin. Levyäkin olen yrittänyt metsästää tähänasti huonoin tuloksin. http://www.soultattoo.info/(nuo ääninäytteet on vähän tuolta rauhallisemasta päästä, tosin hyviä nekin) |
heville 27.07.2005 10:13:51 | |
---|
Boomhauer. Räkää löytyy ainakin minun mielestäni. Lomalla on leppoisaa. |
salmivaara 27.07.2005 11:21:06 (muokattu 27.07.2005 11:21:14) | |
---|
Boomhauer. Räkää löytyy ainakin minun mielestäni. On muuten harvinaisen mitäänsanomaton bändi. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Edit: kun kerran tuossa otsikossa on mainittu sana räkänen, niin ei voi olla kehoittamatta hommaamaan Briardin Miss World lättyä sekä Pete Malmin soololevyä, kun ne ovat nyt saatavilla cd:nä. Nuo molemmat levyt sisältävät suomalaista räkäistä rockia, laulaahan niissä Pete "Räkä" Malmi. :) Tää jätkä puhuu vähän mutta vitun asiaa saatana! "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |