rihmala 25.07.2005 17:03:01 | |
---|
Rönnvikin viinitilalla julkistetaan su 31.7 klo 12.00 Tarujen Saaren omat nimmikkojuusto ja viini! :) Siistiä! Hauskaa!! We will folkrock you. |
Krypto Niitti 25.07.2005 17:30:13 | |
---|
...Mikä on Tarujen Saari? Joku Bändi? Iha tyhmä nimi. Iha tyhmää tuotteistamista. |
Schnowotski 25.07.2005 17:49:52 | |
---|
...Mikä on Tarujen Saari? Joku Bändi? Joo. Jonkun verran tullut kuunneltua (ilmaisia näytteitä kotisivulta). Jokunen hyvä oli seassa. Kyllä tuota voi suositella, vaikka saattaakin olla liian keskiaikaa monelle ;) Iha tyhmä nimi. Möö. Iha tyhmää tuotteistamista. Eikun tämä alkaa olla jo eleganttia. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |
aikavaikea 25.07.2005 17:57:41 | |
---|
Onko lampasjuustoa? Tahi kuttua? Kunhan ei ruskealta pässiltä :). What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Jormaz 25.07.2005 19:09:51 | |
---|
Onko toi se bändi joka lämppäs Blackmore's Nightia taannoin? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Jani The Rock 25.07.2005 19:12:45 | |
---|
Arkham Casket Company lanseeraa piakkoin oman ruumisarkkumallin. Se on väriltään hot rod -oranssi, ja siinä on leopardikuvioinen sisävuoraus sekä karvanopat. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Rokkari- 25.07.2005 20:05:35 | |
---|
Mahtavaa! Saako tuuraaja-kitaristi elinikäisen varaston molempia? Tai no ei siitä juustosta niinkään väliä... |
Krypto Niitti 25.07.2005 20:30:28 | |
---|
Arkham Casket Company lanseeraa piakkoin oman ruumisarkkumallin. Se on väriltään hot rod -oranssi, ja siinä on leopardikuvioinen sisävuoraus sekä karvanopat. Olet tosissasi? Nyt pitää kyllä harkita jos sittenkin antaisi sen polttohautauksen olla... |
Mika Antero 25.07.2005 20:46:44 | |
---|
N. kuusivuotias kummipoikani on kova Tarujen saari -fani. Tykkäisköhän se juustostakin... |
Krypto Niitti 25.07.2005 20:49:40 (muokattu 25.07.2005 20:50:23) | |
---|
N. kuusivuotias kummipoikani on kova Tarujen saari -fani. Tykkäisköhän se juustostakin... Laitat sille nyt äkkiä Bläk Säpättiä levysoittimeen soimaan ja isket kilon oltermannin kouraan. |
Mika Antero 25.07.2005 20:53:23 | |
---|
Laitat sille nyt äkkiä Bläk Säpättiä levysoittimeen soimaan ja isket kilon oltermannin kouraan. Kyllä se Sappatinkin tuntee, luulen ma. Isukilla kun on hirveen iso levykokoelma. Hyvä bändi tuo Tarujen saari on, toivottavasti viinikin. |
Silvio Dante 25.07.2005 22:52:03 | |
---|
Arkham Casket Company lanseeraa piakkoin oman ruumisarkkumallin. Se on väriltään hot rod -oranssi, ja siinä on leopardikuvioinen sisävuoraus sekä karvanopat. Ootteko kysyny Gene Simmonsilta lupaa, se varmaan omistaa oikeudet kaikkiin mahdollisiin "rockbändi lanseerasi oman ruumisarkkumalliston" tyyppisiin tapauksiin. Aijai! |
rihmala 25.07.2005 23:23:36 | |
---|
Juusto on brie ja viini tumma marjaviini - molemmat sopivat tummiin, tunnelmallisiin iltoihin ja traagiseen musiikkiin.:) %Tämä idea on muhinut jo pitkään - nyt se toteutuu - ei tuotteistamista, vaan ihan kevyttä hauskanpitoa ja musiikkia kaikille aisteille - nyt myös makuaistille!:) Tervetuloa vain kaikki näytteille!;) We will folkrock you. |
hilloviiva 26.07.2005 14:07:51 | |
---|
Oma kokalajike jonkun mukavan kolumbilaisen huumeparonin pensaista ois siistimpi. |
klaasson 26.07.2005 14:18:39 | |
---|
Oma kokalajike jonkun mukavan kolumbilaisen huumeparonin pensaista ois siistimpi. Tai sitten terveellisempi vaihtoehto, oma hamppulajike ;) |
Valokaari 26.07.2005 14:46:59 | |
---|
Tuossa on sentään tyyliä. Tosin jos jonakin päivänä pikaruokaloihin ilmestyy Tarujen Saari -aterioita, joissa yhtyeen nimi lukee kolamukin kyljessä ja aterian mukana saa TS -muovihahmon, niin se ehkä jo menee hieman liian rahvaanomaiseksi. Enkä myöskään välttämättä menisi hyvästä tyylitajusta kehumaan, jos Antti Tuiskullekin tai Crazy Frogille tulee jonakin päivänä oma juusto tai viini. Vilkaisin muuten äsken bändin kotisivuja, eikä uutisosiota oltu päivitetty yli vuoteen. Eikös tästä kannattaisi mainita myös omilla kotisivuillakin? Rok rok. |
Jormaz 26.07.2005 15:02:10 | |
---|
Enkä myöskään välttämättä menisi hyvästä tyylitajusta kehumaan, jos Antti Tuiskullekin tai Crazy Frogille tulee jonakin päivänä oma juusto tai viini. Happy Meal-aterian hampurilaisessa Crazy Frogin munajuustoa! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
rumpujänö 26.07.2005 17:24:27 | |
---|
Onnea & menestystä juustolle ja Viinille! Toivoo: Tarujen saari fani jo muutaman vuoden ajalta. |
rihmala 27.07.2005 10:45:52 | |
---|
Laitoin päivityspyynnön sivujemme ylläpitäjälle. En ollut itse huomannutkaan, ettei siellä ollut mainintaa juustoista ja viinistä. Kiitoksia! We will folkrock you. |
Ootteko kysyny Gene Simmonsilta lupaa, se varmaan omistaa oikeudet kaikkiin mahdollisiin "rockbändi lanseerasi oman ruumisarkkumalliston" tyyppisiin tapauksiin. Ainoa Gene jonka mä tunnen on Vincent, ja se on kuollut... Mutta jottei mene ihan perseilyksi, niin täytyypä sanoa, että hieno juttuhan tällanen on. Juuston sekä viinin kyseessä oleminen viestii myös tyylitajusta. Nimikkohodari tai -kalja olisivatkin olleet eri juttu. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |