kitarisaristi 26.07.2005 23:17:01 | |
---|
ei helvetti kyllä se jormaz sinne lähtee prkl niin kovat on jätkän soolot ja paidatki on nii komeen näkösiä aina ;) paitsi en tii mitä ozzy sitte tykkää niistä :D...... joten annan ääneni jormazille! minä ja sinä sama paska eri pussissa |
Jormaz 26.07.2005 23:23:45 | |
---|
ei helvetti kyllä se jormaz sinne lähtee prkl niin kovat on jätkän soolot Hoho! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
SDMF 26.07.2005 23:29:58 | |
---|
Joko se on unohtanu numeron tai sit sillä ei oo mitään asiaa. Mutta joo, taitaa olla liian raikulipoika nykyään, viunake maistuu ja biljardikepit heiluu. Sillä ei oo MITÄÄN tekemistä sen kanssa , LUE. R.I.P Dimebag darrell |
Jormaz 26.07.2005 23:32:02 | |
---|
Sillä ei oo MITÄÄN tekemistä sen kanssa , LUE. Hoho! Plussaa! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
spede from hell 27.07.2005 00:34:08 (muokattu 31.07.2005 10:14:28) | |
---|
Pitääkö tämä nyt sitten paikkaansa, ku total guitar höpötti samaa, tai siis Ozzy höpötti, mutta lehti oli saanut myöhemmin vahvistuksen että Wylde soittaa seuraavallakin levyllä. Samassa lehdessä oli molempien haistattelu. Ensin Oz kehui hakevansa skittaajaa ja Wylde ei ollut kuullut moisesta mitään... Ja siis sittenpä Mr. Oz olikin ilmoittanut että totta munassa Zakki soittaa seuraavalla ja sitä seuraavalla ja sitäkin seuraavalla levyllä... Se Ozzyn höpöttely oli muutenki jotenki oudon häiritsevää... Ei ollut vissiin ihan oma itsensä?!! Mutta mistäpä minä mitään tietäisin... ThickFinger |
spede from hell 27.07.2005 00:37:07 | |
---|
J.E. Lee takasin!!! :) Yeah, man!!! ThickFinger |
Flick 27.07.2005 08:42:45 | |
---|
Randy Rhoads takaisin..... ...... .....ai niin, joo ei mitään:) Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
Randy Rhoads takaisin..... ...... .....ai niin, joo ei mitään:) Hahahaham, olitpas sää tosi hassu. Melkein nauroin. |
Zakk 27.07.2005 11:35:11 | |
---|
Oishan se kyllä ihan siistiä jos se löytäs jonkun uuden kitara staran, mutta tossa kasarina oli vähän eri meininki, saattaa olla nykyän hieman erityylin miehiä liikkellä. Mut tiiä sitten etsiikö se vaan keikkakitaristia, vai oikeasti jotain kuka säveltää sen seuraavan levyn. |
Flick 27.07.2005 11:48:04 | |
---|
Hahahaham, olitpas sää tosi hassu. Melkein nauroin. Joo multa aina lähtee näitä. Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
Black Star 27.07.2005 11:58:13 | |
---|
Brad Gillis remmiin -> Back to casari Over the Wall!!! |
HC 27.07.2005 13:05:16 | |
---|
Itse käsitin aluksi, että Ozzy etsii vain keikkakitaristia, ja sitten taas, että mies etsisi ihan kokonaan uutta soittelijaa. Toivon kyllä, että Wylde EI soita/sävellä seuraavalla levyllä, koska viimeiset kaksi levyä Ozzyltä ovat olleet niin paljon heikompia suorituksia, vaikka toisaalta niistäkin tykkään. Mutta nyt kyllä napostelisi joku kakskymppinen rämäpää kitaravelho, joka ei ole vielä kuluttanut kaikkia omia ideoitaan kymmentä kertaa puhki. Suomalaiskitaristeista kyllä Euge olisi aivan loistava ratkaisu, tai sitten Mikko Salovaara. Saataispa Troy Stetina Ozzyyn, niin kyllä rokkailis. |
Zakk 27.07.2005 13:25:34 (muokattu 27.07.2005 13:28:24) | |
---|
Toivon kyllä, että Wylde EI soita/sävellä seuraavalla levyllä, koska viimeiset kaksi levyä Ozzyltä ovat olleet niin paljon heikompia suorituksia, vaikka toisaalta niistäkin tykkään. Kahta edellistä levyä ei Wylde kyllä säveltänyt, se oli vaan soittamassa niissä, ainakin Down To earthilla, muistaakseni ozzmosiksenkin biisit oli muiden tekemiä. Mutta vois joo palata vanhan Ozzyn tyyliin taas, vaikak Ozzmosis levy on kyl helvetin hyvä mun mielestä ;) |
Necromuru 27.07.2005 15:01:52 | |
---|
Perskeles, just meinasin tulla ehdottamaan, että julkkiskontaktimme Starlia voisi kertoa mr. Farerille kyseisestä vakanssista. Farerihan on jo kait käärmenäyttelyn komppikitaristina. "Soolon soitto on kuin tarinan kertomista" Eli tarinat pitää kertoa hitaasti tavuttaen, että niissä olisi tunnetta. |
SDMF 27.07.2005 15:35:03 | |
---|
Hoho! Plussaa! I love you too sir :) R.I.P Dimebag darrell |
Crossroad 27.07.2005 15:36:26 | |
---|
miten olisi bernie torme..sehän oli randyn kuoleman jälkeen eka"paikkaaja" parinkymmenen keikan ajan..ekat keikat se joutui vetämään randyn kamoilla ja myöhemmin äijä kertoi että randyn pedaalit eivät totelleet häntä ollenkaan vaan ne menivät päälle itsestään vaikkei ollut itse lähelläkään niitä.."it was like fucking hell..he`s trying to help..oli äijän selitys asialle.. |
elbowski 27.07.2005 17:03:23 | |
---|
miten olisi bernie torme Tätä mäkin mietin, mutta eikös hänkin lopettanut sen takia, ettei halunnut soittaa Ozzyn bändissä vai? Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Anti-J-Boy #2 |
Crossroad 27.07.2005 18:09:25 | |
---|
Tätä mäkin mietin, mutta eikös hänkin lopettanut sen takia, ettei halunnut soittaa Ozzyn bändissä vai? joo,alunperinkin lähti tuuraamaan vain koska tarvitsi rahaa.. |
J_Mikkonen 27.07.2005 18:21:23 | |
---|
Jake olis varmaan paras tuohon hommaan. Tiiäppä sitten että onko herra enää niin kovassa soittokunnossa mitä kultasella 80-luvulla oli. Tai sitten itse Ykä Lynch. Lynchän oli vissiin toisena vaihtoehtona sillon kun Jake E. Lee valittiin. Oli vissiin aika hilkulla että kumpi tulee. Mutta aika vitsi kyllä olisi jos joku pienen suomalaisen bändin pieni suomalainen kitaristi pääsisi itse ison =:n vasemmalle puolen rokkaamaan. Ei varmaan 15-vuotiaalta makuuhuonekitaristilta lähtisi joka ilta Mr.Crowleyn soolot, ilman että olisi pelkoa että lentää tiili päähän Randyn soolojen raiskaamisesta. Ei mulla ainakaan olisi kanttia astua niihin buutseihin. Vaikka eihän Ozzy nykyään enää keikkaakkaan yhtä kovaa tahtia mitä muinoin, mutta silti. Käynks mä täällä usein? |
Super-Jari 27.07.2005 18:29:22 | |
---|
Jucciz. lol apua |