Torniojaws 10.07.2005 20:41:28 | |
---|
No, kerran päätin ostaa Diablerien levyn Seraphyde kun yhden biisin olin kuullut ja Fireboxista sai 5 eurolla ko. levyn. Menevä levy on, tosin ei mikään klassikko. http://www.relativity1.com [Grindcore]
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
Avaruusmies 10.07.2005 23:09:17 | |
---|
Aika usein tulee ostettua heräteostoksia. Viimeisin suunniteltu hankinta oli ehkä Brucen D&D tai Morcheeban uusin. |
Villi poika 26.07.2005 17:10:20 | |
---|
Kaikki mun levyostokset on periaatteessa heräteostoksia. En mene levykauppaan tarkan listan kanssa, vaan selaan levyhyllyt ja otan mukaan kaikki kiinnostavat levyt. Yleensä, ellei jopa aina, ostokseni ovat onnistuneita. En mä oo täydellinen, musta puuttuu viat :P |
author 26.07.2005 20:23:54 (muokattu 26.07.2005 20:24:35) | |
---|
Audioslaven depyytti. En tiennyt kuin Like a Stonen, joten lasken sen heräteostokseksi. Eikä maksanut kuin 6,95€ cdon:ssa. No eipä mennyt kauan kun piti Out of Exile ostaa. -Oooo! You smell nice. What is it ?
-Gin |
HaloOfFlies 26.07.2005 21:56:44 | |
---|
Tommy Bolinin Teaser-levyn ostin joskus viime vuoden puolella divarista. Tiesin äijästä vain sen, että oli Deep Purplen ex-kitaristi ja että Mötley Crue oli coveroinut tuon Teaser-kappaleen. Aivan mahtavaksi levyksi osoittautui. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Mietin tuossa vähän aikaa sitten, että olen tietämättäni ostanut klassikkoja, kun heräteostoksia on tehty. Esim. halusin vain kuulla, että millaista se Pink Floyd nyt on, ja Dark Side Of The Moon sattui silmään. Samoin Faith No More - King For A Day, Fool For A Lifetime. No, eipä tuo sinänsä ihme ole. En tiedä, onko Isokynän Fandjango mikään klassikko, mutta parasta Davea mielestäni. Ja taas ekalla oikein. Nuo levyt eivät kyllä kaduta. Sen sijaan heräteostettu Muse - Absolution kaduttaa. Joe Satrianiakin tuli joskus ostettua, hyi. Soolot on perseestä. |
t-termiitti 27.07.2005 11:46:08 | |
---|
Ostan lähes kaiken vastaan tulevan, jos hinta on tarpeeksi alhainen - riipuen levystä se yleensä tarkoittaa 0-12 euroa - ja tietenkin levyn pitää edes näyttää hyvältä - jos artisti sattuisi olemaan täysin tuntematon - artistin nimi ja kappaleiden nimet kertovat yleensä aika paljon. alekoritkin kannattaa aina tsekata... Jos ei halua ostaa juuri niitä "kovien nimien" uusinpia lättyjä - mitä minä en oikeastaan koskaan tee. Noin 1/4 näistä "löydöistä" jää satunnaiseen tai säännölliseen kuunteluun. Jotkut tosin jäävät kuunteluajan rajallisuuden vuoksi vuodeksi - pariksi sellofaaniin odottamaan parempia aikoja... Onpa niitä huonompiakin tapoja käyttää rahansa... :) |
ydinaukio 27.07.2005 13:33:53 | |
---|
Tulee ostettua aivan liikaa heräteostoksia. |
Silvio Dante 27.07.2005 14:42:42 | |
---|
Eilen lähti levykaupasta mukaan AC/DC "Let There Be Rock"-DVD. Ei se leffa vaan kooste live pätkiä vuosilta 1976-1979, maksoi 6,99. Sitten lähti mukaan myös Love/Hate kokoelma "Greatest & Latest" joka maksoi 2,99 Aijai! |
shovi 28.07.2005 11:21:41 | |
---|
Edellispäivänä tarttui mukaan kolmella eurolla joku Alice Cooper-tribuuttilevy missä soitti aika koviakin nimiä. Ihan hassu levy se on, hyväksi en sanoisi mutta mukavaa rokkia. "Hoho." -Samuel Hovi |
Tempura 29.07.2005 06:42:54 | |
---|
Olen kyllä! Aivan paras tunne kun antaa vaiston johdattaa ja varsinkin silloin jos levy sattuu vielä olemaan helmi. Itse ostin ainakin nämä tietämättä mitään tai edes kuulematta orkesteria: - Pearl jam: Vitalogy - Ministry: Filth pig - Adorable: Against perfection - Alice in chains: Alice in chains (myöhemmin tajusin että orkesterin muilta levyiltä olin passiivisesti kuullut jotain, mutta en tiennyt niiden liittyvän tähän mitenkään) - Unified theory - Senseless things: Taking care of business - Tool: Opiate - Doves: Lost souls - Sponge: Wax ecstatic ...ja muutama muu. Helmiä noista on itselleni todella moni ja vaikuttanut oston jälkeiseen elämään enemmän kuin paljon. Muutama paskakin on tullut kyllä hommattua, mutta en halua puhua niistä. THV-Klubi #7 |
jigsore 29.07.2005 06:55:01 | |
---|
Aika monesti tulee sorruttua tähän, vaikka jonkinlainen levylistakin on olemassa. Parhaimpia heräteostoksia mitä on tullut hankittua kuulematta biisiäkään bändiltä: Katatonia - Viva Emptiness King's X - Dogman Maudlin Of The Well - Leaving Your Body Map Pallas - The Cross & Crucible To bleep or not to bleep!
IHKK #8
Biisi |
Aimo 29.07.2005 15:55:58 | |
---|
Parhaat heräteostokset ovat olleet Tom Waitsin Blood Money Emir Kusturica&The No Smoking Orchestran Unza Unza Time ja Gjallarhornin Sjofn sekä Grimborg -levyt. Ovat mahtavia artisteja kaikki. Nuo tuli ekana mieleen. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
SirElwood 29.07.2005 16:25:56 | |
---|
Joo, teen heräteostoksia aina alekorista. Viimeisin onnistunut ostos oli Beautiful South:n painting it red levy. Jostain syystä vuonna 2000 ilmestynyt, eli verrattaen uusi levy oli anttilan alekorissa "jo" vuonna 2002 hintaan 2€. Loistava levy. Nyt omistan yhtyeen koko tuotannon. |
Paijukainen 30.07.2005 20:35:21 | |
---|
Keith Anderson. olin kuullut Millerin bändissä, eikä kokemus ollut huono. en kadu. siis onnistuin! onko pakko jos ei.. |
Vaskilintu 31.07.2005 11:16:35 (muokattu 31.07.2005 11:16:54) | |
---|
Eilen viimeksi tein kolme heräteostosta, tosin kaikilta niiltä levyiltä vähintään yhden biisin tiesin ennestään hyväksi. Joskus tuli heräteosteltua enemmänkin tyylin "en oo koskaan kuullut bändistä mitään, mut levynkansi on kiva ja hintakin vaan 2 euroo" mut aika paskoja levyjä tuolla metodilla on kerääntynyt :P |
Beowulf 31.07.2005 17:00:54 | |
---|
Harvoin tiedän levykauppaan mennessä mitä lähden hakemaan. On mukavampaa niin. Tosin tuollainen tilanne joskus pääsee myös ahdistamaan. kun haluaisi ne ihan kaikki levyt. Mutta ainakin yksi yhtye tulee mielee, jonka yhden levyn ostotapahtumaa voisi kuvailla juuri heräteostoksena: nimittäin Lamb Of God. Mitään en tiennyt bändistä muuta kuin että jonkinmoista metallia soittavat. Se iskikin sitten kuin tuhat salamaa ja hyvin maitti. *Ei hyvää päivää* |
sickboy 08.08.2005 09:34:30 | |
---|
Jaga Jazzist - What We Must Loistava levy. Suosittelen. Instrumentaalia hengessä Mew ja ehkä jopa Sigur Ros. |
Räbbänä 08.08.2005 10:12:34 | |
---|
Mulla on noita heräteostoksia koko levyhylly täynnä. jotain 40 levyä, oudoin noista heräteostoksista on kyllä kieltämättä tuo hanoi rocksin levy. Emmää muista, kattellaan... |
KädetönRumpali 08.08.2005 11:22:23 | |
---|
Onhan noita muutamia mm. Little Angels -yhtyeen levy "Jam". Olin kuullut bändiltä aiemmin vain yhden esittämänsä coverin. Eikä se levy yhtään hassumpi ollu. Ja määhän en joka lappuseen nimmariani pistä!
S.T. #4 |