atimoc 24.07.2005 21:03:04 | |
---|
Multakin löytyy joku kangaspäällysteinen viritys, mutta samalla tavalla se tuntuu menevän käppyrälle kuin peruspiuhatkin. Myyjä oikein mainosti, että osta tämä niin ei mene solmuun. Pah. Tarvitko GMail-inviten? Laita mailia.
"Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi |
LaXu 24.07.2005 21:40:19 | |
---|
Levytukku ainakin myy kyseisiä DiMarzioita. Itse ostin kesän alussa sieltä 5,5 metrisen Tweed-värisen piuhan kulmaplugilla. Oli muistaakseni 42 euroa. Jopas on tyyriitä nuokin. Oletin, että DiMarziot olisivat olleet jotain parin kympin luokkaa. Pitänee tsekata nuo kiven ehdottamat Fenderin Vintage Voltaget. |
varakeef 24.07.2005 22:49:24 | |
---|
Eivät taida nuo kierrepiuhat enää olla suosiossa kitarahommissa. Oonkohan tullut vanhaksi? Kun ei saa kunnollisia enää mistään. Vai saako? Vinkkejä. Aina välillä ostan pari halpiskierrepiuhaa ihan siksi, kun tekee mieli. Kestävät noin puoli keikkaa, mutta eivät sotkeudu jalkoihin ja ovat tyylikkäitä kuin mitkä. "Jos demo kuulostaa paremmalta kuin varsinainen äänitys, julkaistaan demo"
- Rick Rubin |
Jag 26.07.2005 23:27:49 | |
---|
Tai semmonen piuha, ku on puhelimen luurissa. semmonen vieterin näköinen. Mistä noita piuhoja saa? Tahtoo semmosen. Ihan näön vuoksi vaa. Ja sitten jatkokysymys, että miten paljo toi piuha vaikuttaa soundiin. Itellä on sellasii paikallisesta halpisliikkeistä ostettuja piuhoja et olisko syytä hommata uusia. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
RokettiRollaaja 27.07.2005 00:16:00 | |
---|
Mistä noita piuhoja saa? Tahtoo semmosen. Ihan näön vuoksi vaa. Ja sitten jatkokysymys, että miten paljo toi piuha vaikuttaa soundiin. Itellä on sellasii paikallisesta halpisliikkeistä ostettuja piuhoja et olisko syytä hommata uusia. Thomannilta. Ovat tosi lyhyitä ja heikkoja, mutta onpahan retrohenkeä. Ne ovat ihan erilaisia piuhoja verrattuna vanhoihin kierrepiuhoihin, jotka oli suht´ pitkiä ja löysiä. Jätkä on roku. THV-klubi #30 |
rosberg 27.07.2005 09:08:34 | |
---|
fenderin vintage voltage -piuha on kangaspäällysteinen ja hyvä. suosittelen. keep on truckin! |
Kid Rock 27.07.2005 10:04:15 | |
---|
VOVOX- kaapeli!!! Sitä myy Custom Sounds ja ei kierry solmuihin kovinkaan helposti! On meinaan aika jäykkää tavaraa!!! Ainoa miinus puoli on 6m maksimi pituus. En ainakaan tiedä, että valmistaisi pitempiä. Ja hinta... Niin no... Omasta mielestä tietysti aika tyyris "pelkäksi" johdoksi mutta PARAS mitä minulle vastaan on tullut! Suosittelen lämpimästi ja ainahan sen voi palauttaa, jos ei tykkääkään. |
Mä en ainakaan osta enää mitään spektraflexiä. Yksi on ja riittää. Se ei ehkä mene samallaiselle "solmulle" kuin kumipäällysteinen kaapeli, mutta se on aika jäykkää ja kovaa ja jos vähänkin pyörii, siitä tulee semmoinen vittumainen "vieteri". Se on kyllä varmaan kestävä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
lukeman 27.07.2005 16:16:38 | |
---|
Nurkista löytyy kyllä Shuren langaton setti, mutta en ole "oppinut/tottunut käyttämään sitä vielä. Toki "keikka-areenatkin" on sitä luokkaa, ettei välttämättä edes ole tarvis langattomalle. Ehkä tuo kuitenkin tulee joskus otettua käyttöön. Meni vähän ohi aiheen näin kesäloman loppumisen kunniaksi. |
Reddie 27.07.2005 18:34:17 | |
---|
Kuis sä Kivi balansoitua piuhaa käytät? Mut joo asiasta sen verran että meikäläinenkin peräänkuuluttaa tota piuhojen OIKEAA käsittelyä. Kaikista paras on jos saa sähköteippiä hommailtua, niin voi kieput piuhat löysäksi renkaaksi jonka jälkeen teipillä nippuun niin ei mene piuha rikki eikä sotkuun ja pysyy kasassa vaikka minkä roudauksen. Tämän lisäksi kun on laatujohtoa kyseessä niin jälleen auttaa. Cordial on bueno. Siihen ku tuuppaat vielä päihin semmoset Neutrikin uudet supersleekit plugit niin vot. |
tuffkong 27.07.2005 22:05:37 | |
---|
Öh höö.... Tuli vaan mieleen kun pikku poikana ratkaisin ongelman playstationin ohjaimien johdon kanssa laittamalla niihin maalarin teippiä. pitäisköhän kokeilla... Ei ne sen jälkeen menny solmuun. Vois piruuttaan kokeilla miten sama toimisi kitara piuhan kanssa. Siis kiertää sitä vaan piuhaan. |