Aihe: humppamuusikko liikenteessä
1 2 3 4
baron
26.07.2005 18:55:39

Off-topicia (vai eiks portsarit oo tavallaan poliiseja?)

Mä olin tuurauskeikalla jossain epämääräisessä pubissa (ei ollut Itä-Helsingissä), jossa jouduttiin soittamaan keskellä asiakkaita, jotka oli räkäkännissä, mutta kaapinkokoinen portsari oli itsekin muusikko (basisti) ja piti huolen, että bändin/soittimien kimppuun pyrkivät jätkät lensivät tasaisessa tahdissa pihalle, sen sijaan tarpeeksi hyvännäköisten naisten se kyllä antoi tulla.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
uruttaja
27.07.2005 11:43:55
Kävin järkkärikurssin vasta.Lisätienestejä sitten ku joutaapi serkkupojan baarissa.

Mä oon ollu vuodesta 93 leimallinen. Voisin kertoo että välipäivinä olin järkkärinäkin tuolla reisun päällä. Tämä on yksi niistä hommista joita soittajille voidaan sälyttää soittamisen lisäksi, jos tälle linjalle lähdetään.

Eli äkkiäkö sitä valomerkin jälkeen lähtis järkkäriksi, silloinhan sitä valvontaa tarvitaan kun miljoona kännistä turakaista rynnistää pakkasilimaan vaikkapa Levillä. Siispä järkkäridiilin tekoon.:)
Chysleri
27.07.2005 15:09:10
Mä oon ollu vuodesta 93 leimallinen. Voisin kertoo että välipäivinä olin järkkärinäkin tuolla reisun päällä. Tämä on yksi niistä hommista joita soittajille voidaan sälyttää soittamisen lisäksi, jos tälle linjalle lähdetään.

Eli äkkiäkö sitä valomerkin jälkeen lähtis järkkäriksi, silloinhan sitä valvontaa tarvitaan kun miljoona kännistä turakaista rynnistää pakkasilimaan vaikkapa Levillä. Siispä järkkäridiilin tekoon.:)

Tuo onki hyvä idea!!!Välipäivät menneeki ylhensä kupposen parissa.
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)