Aihe: Danelectron minipedaalien mukana tuleva suojus?
1
fridgebuzz
16.05.2003 13:57:11

Ostin pari vuotta sitten kun nuo pedaalit tulivat sen sarjan tremolon. Eräs tuttava osti samanlaisen vastikään ja mukana tuli sellainen muovinen jämerä suojus joka suojaa pedaalin potikoita. Kysyin maahantuojalta (Soitin-Laine) olisiko heillä noita "ylimääräisiä" tai myytäisiinkö niitä yksittäin, mutta ei kuulemma myydä, tulee vain uusien mukana. Kysyisinkin että olisiko kenelläkään tuollaista ylimääräistä nurkissa lojumassa? Muuten tremolo on kestänyt oikeinkin hyvin, mutta sen "yläpuolella" laudassani on pienellä korokkeella toinen pedaali (Ibanez Echomachine), jota polkiessa tulee runnottua tuon pikkutremolon potikoita, jotka eivät ole kovinkaan vahvan oloiset. Jos löytyy, voin sen halvalla ostaa.
Mika K
16.05.2003 21:03:11
Mulla oli tuollainen suojus vielä vähän aikaa sitten, mutta tuli nakattua se roskiin tässä hiljattain muuton yhteydessä. Harmi, oisit saanu sen minulta, koska en itse löytänyt sille käyttöä.
fridgebuzz
19.05.2003 08:21:42

Eikös ne potikat lähde irti ihan vetäisemällä? Irrota ne!

Muuten kyllä irroittaisinkin, mutta kun pitää säätää :-)
Ja tuossa tremolossa on se kaksiasentoinen kytkinkin siinä potikoiden välissä, se ei taida ihan vetämällä lähteä irti.
fridgebuzz
19.05.2003 08:22:33

Mulla oli tuollainen suojus vielä vähän aikaa sitten, mutta tuli nakattua se roskiin tässä hiljattain muuton yhteydessä. Harmi, oisit saanu sen minulta, koska en itse löytänyt sille käyttöä.

Ajattelinkin että kyllä täytyy löytyä porukkaa jolla noita käyttämättömänä lojuisi. Harmin paikka että kerkesit hävittää.
Muhvinssi
20.05.2003 20:34:32
Danelectron minipedaalit on aika surkeita...
hemmo
20.05.2003 20:36:28

Saat plussan. Tällaista mielipidettä juuri kysyttiin otsikossa, tai sitten ei.
Lisää säröä, pyydän!
Antti1
20.05.2003 20:51:44

Pöh. On ne ihan hyviä. Ei tosin kaikki, mutta hyviäkin kapistuksia löytyy, oikeasti.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Muhvinssi
22.05.2003 09:09:23
Ei ne minipedaalit maksa paljoo paskaakaan joten osta uus semmonen pedaali missä on se suojus. Jos nyt harkinnan jälkeen vielä haluat minipedaalin. Ja heitä vanhalla pedaalilla sorsaa.
fridgebuzz
22.05.2003 10:22:11

Ei ne minipedaalit maksa paljoo paskaakaan joten osta uus semmonen pedaali missä on se suojus. Jos nyt harkinnan jälkeen vielä haluat minipedaalin. Ja heitä vanhalla pedaalilla sorsaa.

Eihän ne paljoa maksa, mutta 40€ suojuksesta on aika pirusti. Ja ei tässä mitään harkintaa ole, olen omistanut tuon minitremolon jo siitä asti kun ne tulivat, eli pari vuotta. Ja sen aikaa se on ollut tiukasti kiinni pedaalilaudassa.
"I am a bomb technician, if you see me running try to keep up."
OSTETAAN: Ibanez Soundtank 60's Fuzz
Danelectron minipedaalien muovinen suojakuori
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)