Aihe: Humppahaarniskan kunto?
1 2 3 4
M.i.k.key
25.07.2005 14:21:36 (muokattu 25.07.2005 19:10:06)
Mä olen joskus laivalla setin jälkeen huomannut että tuli soitettua vahingossa setti sisätöppösissä...
Mä lopetan nää hommat!
mack the knife
25.07.2005 14:29:23
Mä olen joskus laivalla setin jälkeen että tuli soitettua vahingossa setti sisätöppösissä...

Jep, mulla kanssa samantyyppinen. Puku ja nauhoilla varustetut karvasisuksiset talvikengät. Eka setillä ihmettelin, että mikä perk. kun on jaloista niin kuuma.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
Martso
25.07.2005 14:32:12
Kenkä-esa on mullekki sattunu. Eräs la oli Mulliganssisas keiksu ja ma alko viikon veto FJ:illä. Maanantaina huomasin kenkien puutoksen, tiistainan soitin Mullin-Mikolle ja pe sain kenkät. Typerältä näyttää tosiaan puku ja nuorisotennarit yhessä. :)
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
jon lord
25.07.2005 14:34:08
Yhdessä vaiheessa soitin aina sukat jalassa kun oli parempi tuntuma jaloilla leslien fast ja slow kytkimeen ja sitäpaitsi ne oli herkkiä menemään rikki jos niitä runnoi. Yksi vanha rva. ravintolan omistaja ei ottanut meitä keikalle kun se yksi soittaa sukat jalassa. Piti opetella pitämään setin aikan kengät jalassa.
PL
25.07.2005 14:56:05
Pukeutumisesta ja siperiasta puhuttaessa on pakko laittaa roudarin oma suhteellisen nolo pukukoodimoka.

Hoidimme aikoinaan erään artistin kaikki jonkinlaista ääni/valotekniikkaa vaativat tilaisuudet ja käsky pistokeikalle kävi kohti Kalastajatorppaa.

Sen kummemmin ihmettelemättä kamat pystyyn ja soundchekit yms. hoidettua istuskelimme odottamassa keikan alkua kunnes hovimestari kyselemään että koskas meinaatte vaihtaa parempaa päälle. Tässä vaiheessa rupesi verkkarit, t-paita ja lenkkitossutkin täyttymään tuskanhiestä, sillä muuta varustusta ei mukana ollut.

Varovainen kysely hoville tilaisuuden luonteesta, jota silloinen pomo ei ohjelmatoimistolta ollut syystä tai toisesta selvittänyt tai ainakaan meille ilmoittanut.
Epäuskoisesti meitä tiiraillen hovi vastasi kyseessä olevan Postin 350v. juhlakekkerit ja paikalla miltei kaikki ministerit ja kutsuvieraat maan yritysmaailman kärjestä.

Tuossa vaiheessa ei ollut aikaa vaatekauppaan lähtöön, joten suhteellisen pieneksi ja huomaamattomaksi tekeytyen yritin hiipparoida salin keskellä olevalle seurantavalonheitin korokkeelle toivoen ettei kovinkaan moni älyäisi katselemaan. Arvatkaa kaksi kertaa onnistuuko moinen.

Tuon jälkeen on aina tullut varmistettua tilaisuuden vaatima sovelias pukeutuminen useammaltakin taholta ja aina on ollut mukana jotakin suhteellisen siistiä vaikka vähemmälläkin olisi pärjännyt.

Kyllä siperia oikeasti opettaa.
mack the knife
25.07.2005 15:02:22
Tuon jälkeen on aina tullut varmistettua tilaisuuden vaatima sovelias pukeutuminen useammaltakin taholta ja aina on ollut mukana jotakin suhteellisen siistiä vaikka vähemmälläkin olisi pärjännyt.

Kyllä siperia oikeasti opettaa.

Joo, siis mäkin aikaisemmin sanoin, että en tykkää olla puvussa, mutta jos tosiaan tilaisuus vaatii, niin sitten tietysti. Tuo on kyllä paha, jos ei ole etukäteen kuullut mistään mitään.
aisa
25.07.2005 16:05:50
Mä olen joskus laivalla setin jälkeen että tuli soitettua vahingossa setti sisätöppösissä...

varmaankin samalla laivalla oon yhden neljä päivää vetäny kans vuorellisissa talvikengissä johtuen siitä että kevyemmät oli lahdessa tuulikaapissa.
petriä ammuttiin tuala mettässä.
mack the knife
26.07.2005 12:19:38
varmaankin samalla laivalla oon yhden neljä päivää vetäny kans vuorellisissa talvikengissä johtuen siitä että kevyemmät oli lahdessa tuulikaapissa.

Enkö mä silloin ollu mukana. Jotenkin on semmonen olo, että ihmettelin, mutta en uskaltanu kysyä. Niillä pystyesoilla kun on kaikennäköisiä vinkeitä.
aisa
26.07.2005 12:20:54
Enkö mä silloin ollu mukana. Jotenkin on semmonen olo, että ihmettelin, mutta en uskaltanu kysyä. Niillä pystyesoilla kun on kaikennäköisiä vinkeitä.

suattopa ollannii.
emminä muista. olin liikuttunut...
petriä ammuttiin tuala mettässä.
mack the knife
26.07.2005 12:23:42
suattopa ollannii.
emminä muista. olin liikuttunut...

Sepä se. En minä senkään takia uskaltanu kysyä.
Tankero
26.07.2005 13:35:53
Mulla jäi kerran molemmat kengät kotiin ja vedin keikan pitkävartiset talvilenkkarit ja normaali keikkapuku päällä. 46 numeron kengistä on se hyöty, että bändissä ei ole varakenkiä, eli Siperia opettaa...

Muuan mieshän kävi Joensuussa kerran teiän keikalla neljä numeroa liian pienet farkut jalassa.
artope
27.07.2005 10:23:04

Kenkä-esa on mullekki sattunu. Eräs la oli Mulliganssisas keiksu ja ma alko viikon veto FJ:illä. Maanantaina huomasin kenkien puutoksen, tiistainan soitin Mullin-Mikolle ja pe sain kenkät. Typerältä näyttää tosiaan puku ja nuorisotennarit yhessä. :)

Kerran oli matkaan eksynyt kaksi vasemman jalan kenkää. Olis se toinen vasuri oikeeseen jalkaan mahtunut mut oli mahdottoman hassun näköstä. Eikä mustien housujen kanssa punaset adidas-tennarit näyttäneet hyvältä. Rumparilla oli onneks tummat purjehduskengät jotka sain lainaksi, vaikkei sekään kovin hyvältä näyttänyt.
Tankero
28.07.2005 12:55:36
Olipa eilen yhellä miehellä hienot keikkavermeet. Mittatilaustyönä tehty körttiläispuku.
pekkajau
28.07.2005 12:58:40
Olipa eilen yhellä miehellä hienot keikkavermeet. Mittatilaustyönä tehty körttiläispuku.

Turo Ukko-Paavo
Kirjoitin mitä kirjoitin!
pekkajau
28.07.2005 13:01:56
Turo Ukko-Paavo

Selvennykseksi edelliseen...
http://www.suol.fi/raamattunet/paavoruo.html
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Epämuusikko
28.07.2005 13:29:07

Kiitos kiitos.
Virallisesti ur-poÄrLä #009
uruttaja
28.07.2005 13:51:54
Kiitos kiitos.

Ja et tuntenut tiistaina....
Tankero
28.07.2005 14:16:18
Ja et tuntenut tiistaina....

No ei tietenkään, kun se on niin voso, kun on päässy samaan shöyhyn Pepsukan kans.
Tankero
28.07.2005 14:16:42
Kiitos kiitos.

Dave ok, tuon illalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)