Tiedän tehneeni väärin, omatunto soimaa/ enkä varmaan voi tehdä mitään, jolla tämän sulle korvaan/ Haluaisin vain sua halata ja kuiskata korvaasi/ "Anteeksi, mun on nyt aika jättää sut rauhaan"/ mut kuinka voin sen tehdä, jos et halua nähdä mua/ täytyy kyllä myöntää, että ihan aiheesta taisit suuttua/ en tiedä miksi sen tein, petin luottamuksesi/ särjin sydämesi, vein pois rakkautesi/ oppinut en nöyrtymään, anteeksi pyytämään/ enkä vieläkään ymmärrä miksi menin niin tekemään/ vaikka kadunkin, en osaa anteeksi pyytää/ tiedän olevani tähän kaikkeen syypää/ ja uskon että tää sattuu suhun enemmänkin/ en pysty nukkua, silmäni vettä vuotavatkin/ jos osaisin, pyytäisin heti anteeksi/ ja toivoisin, että voisit antaa mulle anteeksi/ ja että mua tarttuisit ranteestani/ ja voitais unohtaa tämän kaiken paskan/ joka lensi meidän niskaan/ mut se taitaa olla mahdotonta/ "no, ei tämä ole maailmanloppu"/ mun maailman ainakin, jos en ryhdistäydy/ nyt mun niskasta itteäni ottaa täytyy/ lähden sun luo, tuun pyytämään anteeksi/ vaikket suostukkaan, ainakin saan sielunrauhaa tarpeeksi oppinut en nöyrtymään, anteeksi pyytämään/ enkä vieläkään ymmärrä miksi menin niin tekemään/ vaikka kadunkin, en osaa anteeksi pyytää/ tiedän olevani tähän kaikkeen syypää/ ja uskon että tää sattuu suhun enemmänkin/ en pysty nukkua, silmäni vettä vuotavatkin/ (koskaan en sinua nähnyt enää jospa olikin liian myöhäistä anteeksi pyytä..anteeksi pyytää pahaolo sisällä paisuu ja sydämmestä pelkkää kovaa kiveä jäljellä..kuolen sisältäni.. olen vankilassani) oppinut en nöyrtymään, anteeksi pyytämään/ enkä vieläkään ymmärrä miksi menin niin tekemään/ vaikka kadunkin, en osaa anteeksi pyytää/ tiedän olevani tähän kaikkeen syypää/ ja uskon että tää sattuu suhun enemmänkin/ en pysty nukkua, silmäni vettä vuotavatkin/ kommenttia vain ihmiset.. ja jollain olis mitään ideaa tuohon toisen säkeistön kohtaan: jos osaisin, pyytäisin heti anteeksi/ ja toivoisin, että voisit antaa mulle anteeksi/ jotenkin tuntuu että tökkää tuohon toinen säkeistö ja on liikaa tuo toinen anteeksi sana Jeesus on Herra
http://www.mikseri.net/artistit/?id=41880
kalamies#8 >-)))> |
Aika rankkaa tekstiä, ja paljon. Suoraa tekstiä ennemmin kuin lyyrisesti viehättävää, mutta tuollaisena voisi toimiakin tietyllä tavalla. Lisää vaan! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Aika rankkaa tekstiä, ja paljon. Suoraa tekstiä ennemmin kuin lyyrisesti viehättävää, mutta tuollaisena voisi toimiakin tietyllä tavalla. Lisää vaan! joo kun siis joskus tuntuu siltä että ihmiset pyytää liian vähän anteeksi toisiltansa.. jopa minäkin ja varmaan kaikki Jeesus on Herra
http://www.mikseri.net/artistit/?id=41880
kalamies#8 >-)))> |