Snowblind 20.07.2005 06:20:21 (muokattu 20.07.2005 06:52:53) | |
---|
I'm not insane, I'm just smarter than you. |
greshgurt 20.07.2005 14:38:48 | |
---|
Oletko varma että laitat oikean koodin siihen? Sehän on siinä kortin kääntöpuolella, samalla liuskalla allekirjoituksen kanssa (ainakin Nordean electronissa). Esim minulla muotoa xxxx xxx, joista nuo kolme viimeistä on se verification code. Kyllä, minullakin on numerot muotoa xxxx xxx samalla liuskalla allekirjoituksen kanssa, ja juuri nuo kolme viimeistä merkkiä olen merkannut koodiksi. Tänään keksin, että tietysti ongelmani johtuu kohdasta, johon kirjoitetaan oma koko nimi, as it appears on your credit card. Vaihdoin nimeni tuohon kohtaan juurikin siihen muotoon, mikä kortissanikin on, täytin muut kohdat, olin varma voitostani ja pum! Eipäs toiminutkaan. Voisikohan vain olla että OP on jotenkin sählännyt tuon korttini verkkomaksukykyisyys-ominaisuuden kanssa. Kortin tiedoissa kyseisellä kohdalla kyllä lukee "liitetty". Tod. näköisimmin tietysti olen jotain sählännyt itse. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Dj P. 20.07.2005 16:57:36 | |
---|
Kyllä, minullakin on numerot muotoa xxxx xxx samalla liuskalla allekirjoituksen kanssa, ja juuri nuo kolme viimeistä merkkiä olen merkannut koodiksi. Tänään keksin, että tietysti ongelmani johtuu kohdasta, johon kirjoitetaan oma koko nimi, as it appears on your credit card. Vaihdoin nimeni tuohon kohtaan juurikin siihen muotoon, mikä kortissanikin on, täytin muut kohdat, olin varma voitostani ja pum! Eipäs toiminutkaan. Voisikohan vain olla että OP on jotenkin sählännyt tuon korttini verkkomaksukykyisyys-ominaisuuden kanssa. Kortin tiedoissa kyseisellä kohdalla kyllä lukee "liitetty". Tod. näköisimmin tietysti olen jotain sählännyt itse. Googlettelin tässä aikani kuluksi ja klikkailin itseäni satunnaisille foorumeille missä tästä asiasta myöskin on puhuttu. Näyttää siltä että WoW:in maksujen maksaminen OP:n electronilla on yleinen ongelma. Ilmeisesti sillä on tekemistä sen kanssa, ettei WoW:in sivuilta löydy Verified By Visa logoa, ainakaan en ole sellaista huomannut siellä. Hassua kyllä, että Nordeakin vaatii tuon, ainakin omien sivujensa mukaan, mutta maksu Nordean electronilla kuitenkin toimii. "Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus. |
vanttera 20.07.2005 18:30:56 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/worldofwarcraft/ding.jpg Sellaista tänään.. Tuota juhlistaessa käytiin tappamassa Drakkisath 13 hengen ryhmällä. Oli jo hiukan kinkkinen tappelu se kun perhanan pikkulohhari resistasi feareja koko ajan ja hinasi ittensä koko ajan jonnekin hiton portin taakse.. Kannattaa totutella siihen että Drakki tulee tutuksi ;) Enää Painweaver Band niin voin lopettaa! sitten mun rogu on pre-MC täydellinen. *h4liih* |
Bilharzia 21.07.2005 12:01:18 | |
---|
Kannattaa totutella siihen että Drakki tulee tutuksi ;) Enää Painweaver Band niin voin lopettaa! sitten mun rogu on pre-MC täydellinen. Mitkä aseet sulla on? Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
vanttera 21.07.2005 21:31:00 | |
---|
Mitkä aseet sulla on? Nojoo, ei ne nyt ihan täydelliset ole ;) Repertuaarissa barman, heartseeker, bonescraper, cho'rush blade, Dal'Rendit. Tilanteen mukaan käytellään. Eli lisätään tohon pre-listaan vielä epicit ;) Krol blade, Felstriker ja pvp-aseet vois kelvata, mut Krolia/strikeria ei oo näkyny, ja BG sukkaa. Mun fps putoo alle viiden heti kun on yli 3 allua samaan aikaan screenillä. Ei oikein innosta siis, pitäis varmaan vaihtaa tää läppäri johonkin.... Mut kuitenkin! Kilta on paska, väsynyt ja ihan huono. Haluun MC! Paraikaa käyn neuvotteluja yhen servun kovimmista hordekilloista kanssa, pari kaveria lobbaa mua kuulemma. Wish me luck. *h4liih* |
Bilharzia 21.07.2005 23:23:37 | |
---|
Hyvät aseet noi on. MC on muutenkin aika körsö paikka kevyelle tietokoneelle. 40 jätkää + impit + järjettömän kokoset möhkälemobit jotka juoksee melko nopeeta. The Lobotomizer missä on kovempi dps ku felstrikerissa saa nykyään melko helposti AVsta. Ongelma on vaan että pitää uhrata kaikki peliaika siellä pyörimiseen. Siellä ei voikaan enää mennä afk ja laittaa kolikko kiippariin tästä lähtien niinku monet sankarit on aiemmin tehny. Tulee sanktioita siitä. Käytiin Blackwing Lairissa tänään. Tehtiin attunement sinne mestaan ja kokeiltiin niitä kahta ekaa nimellistä. Vähän hämmennyin koska ne vartijat rupes hakkaan niitä kahta tyyppiä. Molemmat kuoli (siis sen jälkeen ku oltiin wipetty minuutteja aiemmin), ruumiit hävis heti ja spawnas takas paikoilleen. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Guitarist in the Night 22.07.2005 00:42:49 | |
---|
The Lobotomizer LOL! Paras nimi! Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 22.07.2005 02:15:24 | |
---|
Mut kuitenkin! Kilta on paska, väsynyt ja ihan huono. Haluun MC! Paraikaa käyn neuvotteluja yhen servun kovimmista hordekilloista kanssa, pari kaveria lobbaa mua kuulemma. Wish me luck. Oma ongelma on että kilta on kiva mutta porukkaa ei ole mc ja onyraideihin vaikka tehdään yhteistyötä erään toisen pikkukillan kanssa. Pitää odotella että kiltamasteri palaa lomilta ja katella mitä muutenkin lähiaikoina epävakaalle killalle tapahtuu kun porukkaa on lähtenyt ja lähtee, mutta on sentään tullutkin.. Mutta yhdellä isollakin killalla oisi kiinnostusta yhteistyöhän myös niin ehkä kohta pääsisi onyjä mättämään. Ja nyt on ittellä hirveä homma epiccimounttiquestin kanssa.. Pitäis kaikkea kivaa ostella ja hommailla ja kolme arcanitebariakin saada.. En osta, mainaan ite perhana.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Snowblind 24.07.2005 08:33:09 | |
---|
Jee, voitettiin alteracissa. Ensin allyt oli meidän paikassa ja oltiin häviämässä kun jotenkin paineltiin läpi niistä ja puskettiin ne takasi ja sitten blääblää ja alkoi allyjä lähteä ja pian oli hirveä ylivoima meillä ja sit mentiin ja rikottiin niiden paikat ja sellasta. Pistelistalla olin jopa viides.. Ja nyt ehkä nukkuis tai jotain.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
greshgurt 25.07.2005 17:21:28 | |
---|
Mielenkiintoista, sillä Tech Support-foorumilla Blizzardin pojat käskee pistään kaikki numerot putkeen, eikä mitään välejä tai viivoja sinne. Tuota, mistäs tuo kyseinen threadi löytyisi sieltä tech supportista? Jos vaikka epätoivossani yrittäisin jotain sieltä oppia. Vaikka tuskin se kortistani parempaa tekee. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Guitarist in the Night 25.07.2005 17:31:08 (muokattu 25.07.2005 17:31:36) | |
---|
Tuota, mistäs tuo kyseinen threadi löytyisi sieltä tech supportista? Jos vaikka epätoivossani yrittäisin jotain sieltä oppia. Vaikka tuskin se kortistani parempaa tekee. Erm.... se oli www.worldofwarcraft.com tech support-foorumissa stickynä joskus... Mutta nyt kun katsoin niin ei ollut enää. Pist mailia Blizzardin pojille. Hevi on ihan hyvää. |
greshgurt 25.07.2005 18:38:42 | |
---|
Pist mailia Blizzardin pojille. Noin viikko sitten täyttelin ja lähetin billing support-formin. Taidan nyt sitten ostaa sen gamecardin. Jos tyttökaveri antaa ostaa. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Guitarist in the Night 25.07.2005 20:25:25 | |
---|
Jos tyttökaveri antaa ostaa. Mulla on itelläni tällä hetkellä vaan WoWi, ei tyttökaveria, mutta eikö WoW + tyttö oo aika kohtalokas yhdistelmä? Hevi on ihan hyvää. |
greshgurt 25.07.2005 21:28:30 | |
---|
Mulla on itelläni tällä hetkellä vaan WoWi, ei tyttökaveria, mutta eikö WoW + tyttö oo aika kohtalokas yhdistelmä? No, eipä tyttöni ole ainakaan jakanut vitutustani tämän maksuongelman osalta. Olen nyt hieman selaillut itsekin eri foorumeita, ja sellaista on väitetty, että OP:n electron voisi toimiakin jos ei laita verification koodiksi mitään, tai jos siihen laittaa verkkopankin tunnukset. Uskottavaa tai ei, olisi silti kiva kokeilla. Sääli ettei se onnistu enää tänään (kiitos Blizzard siitäkin ominaisuudesta). Noh. Blizzard on ihan hyvä tyyppi. Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää. |
Bilharzia 26.07.2005 11:54:22 (muokattu 26.07.2005 11:56:25) | |
---|
http://forums-en.wow-europe.com/thr … t=57331&p=1&tmp=1#post57331 Eli jos jotain vielä kiinnostaa niin tuleva RPvRP-serveri olis pystyssä seuraavan content patchin aikoihin. Teen sinne örkkiwarrun. Tavallisella PvP-serverillä pelaaminen on ruvennu kyllästyttään. PvE-RP ei nappaa, etenkin kun noissa servuissa Orgrimmar on kummituskaupunki. Tossa ketjussa povailevat että tästä uudesta servusta vois hyvinkin tulla Horde-Allians -tasapainoinen mesta. Jos siellä on 50-50 -balanssi ja huumorintajuista sakkia jotka ei hakkaa tota peliä verenmaku suussa tai hyvin vähän 12-vuotiaita jotka ei tajua tiimipelin päälle mitään, niin se olis täydellinen paikka pelata. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
I'm not insane, I'm just smarter than you. |
vanttera 26.07.2005 14:09:57 | |
---|
http://forums-en.wow-europe.com/thr … t=57331&p=1&tmp=1#post57331 Eli jos jotain vielä kiinnostaa niin tuleva RPvRP-serveri olis pystyssä seuraavan content patchin aikoihin. Teen sinne örkkiwarrun. Tavallisella PvP-serverillä pelaaminen on ruvennu kyllästyttään. PvE-RP ei nappaa, etenkin kun noissa servuissa Orgrimmar on kummituskaupunki. Tossa ketjussa povailevat että tästä uudesta servusta vois hyvinkin tulla Horde-Allians -tasapainoinen mesta. Jos siellä on 50-50 -balanssi ja huumorintajuista sakkia jotka ei hakkaa tota peliä verenmaku suussa tai hyvin vähän 12-vuotiaita jotka ei tajua tiimipelin päälle mitään, niin se olis täydellinen paikka pelata. Mitäs toi nyt oikeestaan meinaa? W000t? Ja vieläkö charrun siirto servulta toiselle on mahdollista? BG vituttaa mua ihan järjettömästi, tahdon siitä eroon. *h4liih* |
Bilharzia 26.07.2005 14:23:47 | |
---|
RP-PvP tai sitten RPvRP, eli serveri joka olis ku PvP-servu contested-alueineen jossa pitää roolipelata. Niille jotka ei halua roolipelata mutta haluaa alottaa uudella PvP-serverillä on olemassa upouusi PvP-serveri samaan aikaan. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
greshgurt 31.07.2005 04:09:58 | |
---|
oon kuullu, että op ois luvannu niitten electronin joskus jatkossa toimivan. soriih. Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää. |