-eclipse- 24.07.2005 23:12:26 | |
---|
noin 1-2 vuotta soittaneet minkä laisia biisejä soitatte voitteko pistää linkkejä tänne |
Bjerre 24.07.2005 23:18:06 | |
---|
Soita sitä mistä tykkäät ja kaikkia omia räpellyksiä. |
Leper Messiah 24.07.2005 23:41:18 | |
---|
soita semmoista mikä on haastavaa muttei liian vaikeaa. omien taitojen ääripäässä. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8 |
ninos 25.07.2005 00:23:21 (muokattu 25.07.2005 00:23:52) | |
---|
Ite oon ainaki tehny sillä tavalla että jos joku biisi kuulostaa hyvältä niin opettelen sen korvakuulolta ja jos jotain jää vajaaksi niin yritän uudelleen ja uudelleen :D Mutta jos se tuntuu ylivoimaselta niin katson tabeista :P Mutta opettele sellasia biisejä kun itestä tuntuu mukavalta ja ei liian helpolta, eli sopivan vaikeita vaan opettelemaan :) Ja se mikä on sopivan vaikea riippuu itsestäsi e: en huomannukkaan :D soita semmoista mikä on haastavaa muttei liian vaikeaa. omien taitojen ääripäässä. Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON |
alejale 25.07.2005 10:14:46 | |
---|
mää soitan omia räpellyksiä ja sit improvisoin jotai bluussia, niin se menee joskus opettelen jonku biisin jos tykkään siitä mut hyvin harvoin |
Volcom 25.07.2005 10:56:34 | |
---|
Klamydiaa soittelen korvakuulolta, kaikenlaista hardrockkia komppailen, välillä myös rautalankaa vetelen ja välillä vähän omia biisejä räpellän, ja välillä vaan improon. tässä varmaan pitäis lukea jotain? |
Nikke 25.07.2005 11:02:53 | |
---|
Soitan kaikkea hyvää, mikä ei ole liian vaikeaa. No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin |
Rocco_Longfella 25.07.2005 13:32:40 | |
---|
mää soitan omia räpellyksiä ja sit improvisoin jotai bluussia, niin se menee joskus opettelen jonku biisin jos tykkään siitä mut hyvin harvoin Nämä plus sormiharjoitukset. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille |
...And Justice For All 25.07.2005 16:56:25 | |
---|
Annan vinkin millä tyylillä mä opettelen biisejä, hyvä taktiikka mielestäni: Otat jonkun hyvän bändin levyn, mitä et ole paljoa kuunnellut etkä biiseihin tutustunut. Pistät levyn soittimeen ja rupeet soitteleen tahdissa. Oppii nopeesti ja voi vaikka netistä tablat kattoo ja tarkistaa. En nyt tiedä auttaako jippo muita mutta omaan soittoon toi piristystä opetella täysin tuntemattomia biisejä. Esim. Iron Maidenin biisejä on mukavaa opetella. Mm...beer... |
Chester 25.07.2005 18:42:30 | |
---|
Mää en ku mää tota... Sitä mitä käteen osuu. Pitäs varmaan ruveta soittelee levyjen mukana. olis aika hyödyllistä... mutta toisaalta tykkään soitella vähän "omaan" tyyliin. Niinhän varmaan me kaikki. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
guitar_player 25.07.2005 20:27:08 | |
---|
Annan vinkin millä tyylillä mä opettelen biisejä, hyvä taktiikka mielestäni: Otat jonkun hyvän bändin levyn, mitä et ole paljoa kuunnellut etkä biiseihin tutustunut. Pistät levyn soittimeen ja rupeet soitteleen tahdissa. Oppii nopeesti ja voi vaikka netistä tablat kattoo ja tarkistaa. En nyt tiedä auttaako jippo muita mutta omaan soittoon toi piristystä opetella täysin tuntemattomia biisejä. Esim. Iron Maidenin biisejä on mukavaa opetella. Kyllähän toi muuten menee mut ekasta äänestä on vaikee saada kiinni |
ninos 25.07.2005 22:19:44 | |
---|
Kyllähän toi muuten menee mut ekasta äänestä on vaikee saada kiinni Mulla taas eka ääni se helpoin :p Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON |
Hassel 25.07.2005 22:54:13 | |
---|
Tuli tässä mieleen et olen soitellut jotain 3-4v ja nauhotin sitten soittoani ja huomasin että perkele, tähän kuulostaa hyvältä. Tuli aika voittaja fiilis. Ei nyt liittyny mihinkään mutta.. Ei muuta kun happy rock and roll |
secondarymind 26.07.2005 00:32:54 | |
---|
Tuli tässä mieleen et olen soitellut jotain 3-4v ja nauhotin sitten soittoani ja huomasin että perkele, tähän kuulostaa hyvältä. Tuli aika voittaja fiilis. Ei nyt liittyny mihinkään mutta.. Onneks olkoon. Mä oon soitellut päälle toistakymmentä vuotta ja kun oon nauhotellut omaa soittoani, oon yleensä todennut, että kylläpä kuulostaa huonolta. Ja tää ei ole edes mikään vitsi. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Jag 26.07.2005 03:36:30 | |
---|
Tuli tässä mieleen et olen soitellut jotain 3-4v ja nauhotin sitten soittoani ja huomasin että perkele, tähän kuulostaa hyvältä. Tuli aika voittaja fiilis. Ei nyt liittyny mihinkään mutta.. Onneks olkoon. Mä oon soitellut päälle toistakymmentä vuotta ja kun oon nauhotellut omaa soittoani, oon yleensä todennut, että kylläpä kuulostaa huonolta. Ja tää ei ole edes mikään vitsi. __ Repesinpäs....haahaa... nyt en kyllä uskalla nauhotella ite mitää omaa matskuu. Nii mut jos se kuulostaa huonolta ni se on kamojen vika. Vai mitä`? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Repesinpäs....haahaa... nyt en kyllä uskalla nauhotella ite mitää omaa matskuu. Nii mut jos se kuulostaa huonolta ni se on kamojen vika. Vai mitä`? Kannattaa nauhotella omaa soittoa, vaikka taidot olisivat mitä tasoa tahansa. On aina kehittävää kuunnella omaa räpellystään. Itsellenikin oli muutamia vuosia sitten bändin kanssa demoa tehdessä suuri ja järkyttävä yllätys, että oma soitto kuulosti narulla aivan onnettomalta ja löysältä. "Soitanko mä oikeasti tossa" oli suurin piirtein ensimmäiset fiilikset kuunnellessa sitä kökköä. Nam. |
Omk 27.07.2005 23:06:55 | |
---|
Mää oon ite soittanu 1,5 vuotta. En ole paljon kokonaisia biisejä harjotellut vaan soittanut sitä sun tätä. Nyt olen sitten alkanut harjotteleen vähän kokonaisia biisejä jos jaksais harjotella jonkun loppuun asti ja alkanut nauhurilla nauhottaan soittoa niin kuulee hyvin missä menee huonosti. Enimmäkseen soittelen Mokoman biisejä missä ei ole kauheata sahausta. Levyn mukana on kyllä ihan hauska soittaa, kun on joku helppo biisij . !" |
Berzerekki 28.07.2005 07:50:20 (muokattu 28.07.2005 07:50:56) | |
---|
Itse soittelen metallicaa, ku nyt on sellanen vuosi et se on mulla suosiossa =). Muuten soitan omia riffejä ja kirjaan ylös. Ajan mittaan ku yhdistelen riffejä niin siitä syntyy jonkunäköinen biisi. Yleensä kirjottelen vihkoon joka on aina mukana..kirjottelen ja piirtelen mitä nyt päähän juolahtaa :D |
samueld 28.07.2005 09:31:45 | |
---|
Tuli tässä mieleen et olen soitellut jotain 3-4v ja nauhotin sitten soittoani ja huomasin että perkele, tähän kuulostaa hyvältä. Tuli aika voittaja fiilis. Ei nyt liittyny mihinkään mutta.. Mulla tuli kanssa sama fiilis ekalla kerralla. Nyt armottoman reenauksen jälkeen tiedän, että soitan "paremmin" kuin silloin, mutta soittoni kuulostaa todella pahalta. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
...And Justice For All 28.07.2005 10:41:42 | |
---|
Kyllähän toi muuten menee mut ekasta äänestä on vaikee saada kiinni Kun soittelee enemmän niin korva alkaa tunnistaan ääniä ihan ilman kitaraakin, että kuulet radiosta biisin ja huomaat että se menee E:stä.. Mm...beer... |