Antti1997 23.07.2005 11:39:26 | |
---|
En löytänyt haulla aikaisempaa keskustelua tästä yhtyeestä, joten päätin aloittaa oman. Eli mitäs mieltä olette, ketkä olette bändiä kuulleet? Itse kuulin bändin livenä Nosturissa toukokuussa, ja tykkäsin. Tänään eksyin kotisivuilleen, joilla on ladattavana muutama täysimittainen biisi. http://www.sentimentband.com/ Puhukaa. THV-Klubi #18
tupla basari kuulluu metalli musiikkiin |
Mazah 23.07.2005 16:39:04 | |
---|
Jotain niitä aikaisempia missä lauloi vielä Emmi oon kuullut ja niistä pidin erittäin paljon. Ja olen tosi pahoillani ettei Emmi jatkanut bändissä. www.farmakonband.com |
arc 26.07.2005 01:01:26 | |
---|
"Tunnen" bändin perustajajäsenet eli Huovisen kaksoset. Asuvat tässä lähellä ja ovat omatoimisesti mäiskineet keskenään musiikkia pienestä asti. Vanhan Sentimentin aikana Emmin vielä laulaessa, bändi oli kuin mikätahansa muu bändi. Hyvä se oli jo silloin, muttei erottunut mitenkään suuresti muista. Reilu vuosi sitten Huoviset ottivat askeleen eteenpäin, ja tällähetkellä bändi on lyömässä itseään läpi uudella kokoonpanolla suomen metal-skenessä. Hyvää musiikkia ammattimaisella otteella. |
Jotain niitä aikaisempia missä lauloi vielä Emmi oon kuullut ja niistä pidin erittäin paljon. Ja olen tosi pahoillani ettei Emmi jatkanut bändissä. Komppaan tätä. Puhtaasti ja erittäin kauniisti laulava tyttö olis ollu piristävä poikkeus. |
Vilhelmus 26.07.2005 10:09:02 | |
---|
Saan varmaan turpaani tästä, mikäli häiskät näkevät, mutta menköön. Olen nähnyt bändin livenä ja periaatteessa kaikki on kunnossa ja ote soittamiseen ammattimainen. Hyviä soittajia ja pystyvä laulaja. Kuitenkin, biiseissä ei (ainakaan livenä kuunneltuna) ole ollut minulle mitään mihin tarttua, vaan musa on kuulostanut hieman hengettömältä - jotain koukkua siitä puuttuu ja massaan hukkuminen on vaarana. Lisäksi lavameininki kaipaisi paaaaljon potkua ennen kovempaan sarjaan nousemista. Michy kun tuntuu olevan tällä hetkellä ainoa, joka esiintyy. Kuitenkin - potentiaalia on ja tulevaisuus kertonee mille tasolle rahkeet riittävät. |