Aihe: Randall RG200G2 | Esp/Ltd MMV SN
1
MasK oF SaNiTY
15.06.2005 00:16:00
http://www.randallamplifiers.com/products/amplifiers/g2/g2combos.asp

Mietin tässä että jos ostaisin uuden combon niin kannattaisko ostaa tuon randall rg200g2:sen. (Vai ehkä tubeampin.. mikä olis hintansa arvoinen pituudessa..) tai ehkä jonkun muun randallin.. hintoja voi toki tsekata eri paikoissa..

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/mmv_sn.phtml

Ja sitte uudeksi kitaraksi tämä Esp:n suomea varten tehdyn Laihotapaisen kitaran.. onko se hintansa arvoinen.. vai kannattaisko ostaa jacksonin.. RR / Laiho tapainen ainaki pitää olla =)..

Mielipiteitä?
StaY HeavY
trih
15.06.2005 00:51:34
Ehdotuksia on yhtä monta kuin ihmisiä. Kannattaa kokeilla Laihomalliset kepit läpi ihan itse niin tietää mikä miellyttää eniten. Eiköhän tuolla randallillakin hyvin soittele. Jos laihon tyylistä vedät niin kampi vissiin välttämätön. Itse en tarvi kampea soittelussa niin huono sanoa mitään ;)
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
elbowski
26.07.2005 00:52:05
Skittana Esp Ltd MMv Sn

Ota MMV BO mieluummin, siinä ei ole huonoa lisenssifloikkaa.
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Anti-J-Boy #2
Jag
26.07.2005 01:48:16

Ostat sen kummalle sulla on enmmän tarvetta. Simple...Mut noist hevikepeist en kyl tiiä "mitään".
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Teemu K.
29.07.2005 16:24:59

Olin itse ostamassa tuommosta Ltd. MMV SN, mutta päätin säästää vielä parempaan skebaan. Ainut syy on se, että siinä on Floyd Rosen -lisensoitu- talla. Alkuperäinenhän on paljon parempi. Ja tuo lisensoitu ei kuulemma kestä äärettömän pitkään (ainakin netistä löytyvät arvostelut niin kertovat)

Sinuna säästäisin, tai ainakin mä teen niin.

Siitä lisensoidusta floikasta vielä, että sillä ei oikeen saa niitä Alexin kuuluisia vingahduksia, koska se on aika matala (esim. Bodomin "Needled 24/7" Intro Soolossa on se komee nosto)

Tee mitä haluut, MMV SN on kuitenkin aika näyttävä...
Mitä mieltä oot? - Ihan sama...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)